Hakutulokset

  1. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Täällä alkoi uusi kierto ja sitä myöten ressittömämpi yritys. Kiitokset teille kaikille seurasta ja plussarikasta kesää :heart: Yritän keskittyä kesän ajan enemmän pihan laittoon ja aurinkoon kuin plussaamiseen. Joten minut voi poistaa tuolta listalta. Oikein aurinkoisia ja lämpimiä...
  2. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Onnittelut kaikille plussanneille :heart: Täällä mennään kp 29/32 joten suuntaan tai toiseen ratkaisu tulee tällä viikolla. Lievää aaltoilevaa etovaa oloa on ollut muutaman päivän, mutta yritän laittaa sen luulotautisuuden piikkiin. Täytyy vaan odotella ja katsoa loppuviikosta onko aihetta...
  3. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Aurinkoista aamua kaikille :wave: Laala minulla kierto venyi pillereiden aikaisesta 28 kp:stä ekassa kierrossa 31 ja toisessa 32. Kolmannesta en tiedä, koska plussasin kp 35. Nyt km jälkeen olleet 28 - 31. Onneksi ei kovin suuria heittoja. ).( ovista odotellessa, joten ei mitään...
  4. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    miracle minulla ultrassa näkyi syke viikolla 7. Seuraavassa ultrassa viikolla 11 lääkäri totesi, että kasvu on pysähtynyt jo viikolla 7. Oli ikävä kuulla että on kantanut kuollutta sikiötä sisällää useamman viikon. Lääkärin suosituksesta valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen ja kärsin kivut...
  5. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Pahoitteluni miracle :hug: Tuo on aivan kamala tilanne. Vaikka aivan alussa meneekin kesken, ei se vähennä surua yhtään. Minulle lääkäri kehoitti keskenmenon jälkeen odottamaan yhden kierron ennen kuin aloittaa yrittämisen. En sitten tiedä onko sillä vaikutusta joudutaanko tyhjentämään...
  6. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Täälläkin yksi pääsiäisenä noita-akan yllättämäksi joutunut ilmoittautuu. Ehdin lauantai aamuna jo testaamaan, mutta puhdas negahan se oli. Tein vakaan päätöksen etten testaa enään mistään kierrosta ennen kuin kp:t ovat reílusti yli. Joten, minulle voisi päivittää kp 2/ 28-32 ja yk 5...
  7. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Minä toivottelen kaikille oikein riemukasta pääsiäistä! Lähdemme pääsiäiseksi reissuun, joten palstan seurailuunkin tulee muutamien päivien tauko. Menossa on kp 28 / 28-32, joten pääsiäisen aikaan pitäisi selvitä kuinka on käynyt. Pitäkäähän peukut pystyssä että täti ei yllätä pääsiäisen...
  8. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Joku kyseli onko tärpännyt siitä kierrosta, kun ovistesti on näyttänyt plussaa. Meillä kävi niin. Sain oikein "monsteri"viivan tikkuun ja seuraava viiva tulikin jo raskaustestiin. Valitettavasti raskaus meni kesken. Kovasti jännittää tämä viikkon, kun tädin pitäisi kurvata paikalle. Kierto...
  9. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    HEP HEP Kovasti on taas plussauutisia tullut viime päivien aikana. Hirmuisen isot onnittelut kaikille :heart: :heart: JJ-t: voisitko päivittää minulle kp 19 . Kiitos! ).( Täällä kärvistellään väkisin flunssan kourissa töissä. Ovis oli ja meni ja nyt odotellaan saatiinko mitään...
  10. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Onnea miracle haamuilusta :heart: Eiköhän se viiva siitä vahvistu! Pamu: mielestäni tuo ovis vasta kp 18 paikkeilla on ihan todennäköistä. Itselläni ainakin siinä kierrossa, jossa tärppi tuli, niin ovis oli tikuttelujenkin mukaan juuri noilla kiertopäivillä. Hepskatti: en tiedä...
  11. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Onnea Red Dragon :flower: Pidetään peukut pystyssä että pikkuinen pysyy matkassa! Täällä ei mitään uutta. Hieman ovis tuntemuksia oli viikonloppuna, mutta mielestäni aivan liian aikasin. Ei auta kuin odotella ja katsella kuinka käy. Yritystä aikankin on ollut! Oikein hyvää alkanutta...
  12. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Tervehdys kaikille jännäilijöille! Kirjoittelin aiemmin tuolla kesävauvasta haaveilevien palstalla ja plussahan sieltä sitten marraskuussa 2007 pärähtikin. Valitettavasti kaikki ei mennyt kuten toivottiin, vaan keskenmeno osui meidänkin tielle. Nyt tapahtuneesta useampia viikkoja ja...
  13. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    pikkumyy42: meidän "poppakonsteja" oli - ei liikaa ressiä (siitä syystä pysyttelin taustalla täällä palstallakin) - greippimehu kp ykkösestä ovikseen - ovistestit -puoli lasia punaviiniä oviksesta lähtien - ja tietysti peittojen pöllyttelyä Kuten jo kirjoitin, niin en tiedä oliko näillä...
  14. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    meilinde: minulla on kanssa lieviä hiivan oireita joskus kp 25-27/32. Meni itsestään ohi muutamassa päivässä. Luin jostakin, että hiiva voisi liittyä raskautumiseen.
  15. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Aika ällistyneenä istun täällä ja kirjoittelen tätä viestiä. Tein aamuyöllä Apteekin omalla testin ja se oli selkea plussa. Ei oikein tiedä kuinka päin olla. Ilmeisesti kierrossa käytetyt poppakonstit ovat auttaneet... tai sitten kyse pelkästä onnesta... :heart:
  16. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Pahoitteluni kaikille tädin yllättämille :hug: Täällä menossa kp 34/30-32, jänskättää... Vaikka kuinka yritin olla kuuntelematta oireita niin tässä havaitut: - rinnat kuin turbobuusterit ja kipeät - kuumotusta ja palelua vuorotellen - etova olo aamulla kun heräilee ja uudelleen...
  17. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Hyvät huomenet kaikille! Vähään aikaan ei ole tullut kirjoiteltua, kun olen yrittänyt olla ressaamatta (ei ihan kyllä onnistunut). Viestinne olen käynyt lukemassa päivittäin ja tarkistamassa omat kp:t Red Dragonin ylläpitämästä listasta. Iso kiitos siitä :flower: Tänään menossa kp 32/32...
  18. M

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Päätinpä minäkin taas kirjoitella. Olen lkäynyt lueskelemassa juttujanne lähes päivittäin, mutta kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. Tässä kierrossa toiveet eivät edes olleet korkealla, mutta siltihän se harmitti kun täti pyyhälsi paikalle :ashamed: Suhtauduin siihen mielestäni kuitenkin...
  19. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Täällä ei oikeastaan mitään uutta. Täti tuli ja meni, kovin lyhyt oli vierailu, mutta en valita :D Tilasin netin kautta ovistestejä jotta saisin selville ovuloinko ollenkaan. Lisäksi olisi kiva oppia tuntemaan oma keho paremmin tuon pillerihuuman jälkeen. Positiivista pilleireiden...
  20. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Päppä: onnea hääpäivän johdosta. Myöskin täällä vietetään tänään hääpäivää! Minä olen ollut kummissani eilisestä lähtien. Kuten jo kirjoittelin, niin täti kurvasi torstai iltana paikalle ja hanat aukesivat oikein kunnolla, ei siis mitään tuhruvuotoa. Vuotoa kesti eiliseen saakka ihan...

Yhteistyössä