Hakutulokset

  1. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Kiitos Moana kun jaksoit kirjoittaa omista kokemuksistasi. Se antaa kummasti toivoa ja kannaustaa jaksamaan, vaikka hetkittäin itsellä on epätoivoinen ja surullinen olo :flower:
  2. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Huomenta kaikille, olin niin kovasti odottanut perjantaita, jotta pääsen testaamaan, mutta ei... Täti ilmestyi eilen illalla eikä jäänyt mitään arvailujen varaan. Vaikka oireita oli kuinka paljon, niin lopputuloksena on vain ontto olo ja surullisuus... :( Olotilaa pahentaa se, että mies...
  3. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Kuulostaa niin tutulta nuo oireet. Täällä hiukan sama tilanne, eli menkat neljä päivää myöhässä (jos vertaa normikiertoon), oireita nuiden lisäksi vielä aaltoina tuleva etova olo sekä toista viikkoa jatkuva "krapula". Pidetään peukut pystyssä kyseessä ei ole kierron pidentyminen vaan pikkuinen...
  4. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Red Dragon: kierto ennen pillereita oli muistini mukaan aika säännöllisesti 30 päivää, mutta yksitoista vuotta pillereiden napsimista on varmaan jättänyt jälkensä :/ Kovasti olen miettinyt jo testin tekemistä, niin saisi itselleen varmuuden. Vaikka kovasti uskon että kyseessä on kierron...
  5. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Red Dragon: ihka ensimmäistä tässä yritetään alulle saada. Kaikki on vielä kovin uutta ja joka toinen päivä olen aivan varma että on tärpännyt, kunnes järki pääsee kuvioihin mukaan ja putoan taas maanpinnalle tajutessani kuinka harvinaista on, että heti tärppäisi. Mutta pakkohan se on...
  6. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Heippa kaikille! Olen lueskellut vauvajuttuja taustalla jo useamman kuukauden, mutta nyt ajattelin rohkaista mieleni ja kysäistä pääsisinkö teidän joukkoonne jännäilemään! Pillerit on vasta jätetty pois ja ensimmäistä kiertoa jännäillään .Tänään on menossa kp 30/?? ja oireitahan on vaikka...

Yhteistyössä