Hakutulokset

  1. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Sama pohdinnassa täällä. Vauvakuume on kova, vaikka esikoinen on vasta vajaa 5 kk. Miestä oon pohjustanut alkion siirtoon vuodenvaihteen jälkeen. Luulisin, että jos on yksityisellä ollut hoidoissa niin imetyksen loputtua voisi alkaa suunnitteleen pas:sia. Tai siis riippuu tietysti...
  2. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Elämän ensimmäinen plussatesti tehty :heart: On aika epätodellinen olo... Voiko nyt tilata äitienpäivälahjan?
  3. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Aivan mahtava pino! Täällä on tilanne ihan fifty- fifty, mieletön määrä plussanneita!! Onnea :flower: En oo testaillut, on fiilikset vähän maassa, menkkakivut alkoi taas tasan viikko siirrosta niinkuin ennenkin, mutta sithän sen näkee...
  4. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Onko kukaan muu piinailija mittaillut lämpöänsä? Mulla oli tänään ekaa kertaa koholla, mutta aiheuttaako luget sen? Viime siirrossa oli koko kaksi viikkoa koholla ja päätin, että nyt en mittailis B) ja onnistuu..
  5. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huomenta kaikille!! En oo jaksanut kirjoitella, mutta hyvää kuuluu tännekin päin. Punktio oli kunnon lääkityksellä kivuton ja alkioita saatiin 12. Nyt on mukana yksi ykkösluokkainen ja 10 oottelee pakkasessa. Ei ihan äkkiä tarvi aloittaa uutta hoitoa alusta =)
  6. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Voi sua, Huurre :hug: Sinäkin oot jo toista kertaa mukana tässä rumbassa niin lohdutukseksi voin sanoa, että ainakin mulla on kaikki tuntunut helpommalta nyt kuin ekalla kerralla. Pistäminen on helppoa, töistä huomasin pyytää iltavuoroja niin ei tarvi koko ajan olla pois lääkärikäyntien takia...
  7. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Tänään kp 1 ja kävin ostamassa lääkkeet, toivottavasti tulee lääkekatto äkkiä täyteen, lähellä on jo. Mä aloin viimeksi itkeen siellä punktiossa, se puuduttaminen sattui niin paljon ja rentouttavat pillerit toimi myös tunnepuolella tai jotain. Oli aika noloa, pitää pyytää heti enemmän...
  8. M

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huomenta kaikille!! Uutena liityisin mukaan, alkamassa toinen ivf treen väestöliitolla ja punktio ilmeisesti viikolla 17. Toi pääsiäinen sekoittaa kuvioita ja joudun syömään kuukautisten siirtoon primolut noria kolme viikkoa. 5.4 vasta lupa lopettaa ja on nyt jo mahassa aika tukala olo öisin...
  9. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Onnittelut Nipelle!! Minkälainen alkio sulle siirrettiin?
  10. M

    Tampereen ava, ovumia tai väestöliitto

    Avaklinikan sivuilla sanotaan, että kontrolliultrat on mahdollista tehdä omalla paikkakunnalla. Ovumialla ainoana ei ole kelan suorakorvausjärjestelmää, mutta silti menisin nyt sinne hoitoihin jos vielä voisi valita. Niillä on tosi hyvät onnistumisprosentit ja kohtuulliset hinnat. Me ollaan...
  11. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Mä olin eilen kuuntelemassa Ovumian luentoa ja se blastokystihomma kuulosti tosi hyvältä, raskausprosentti 42 sekä tuore- ja pakastesiirrossa. Iso osa alkioista lopettaa jakautumisen päivänä 2 tai 3, jolloin ne yleensä siirretään joten 5-6 päivää vanhat alkiot on elinkelpoisempia ja pystytään...
  12. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Nega :(
  13. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Minä hölmö mittailen lämpöäni monta kertaa päivässä, kun se on ollut jo reilun viikon koholla 36,9- 37,4. En uskalla tehdä testiä kuin vasta torstaina,vapaapäivänä, niin ei tarvi sit töissä olla missään suuressa mielentilassa, oli tulos kumpi vaan.
  14. M

    PAS tammi-helmikuussa

    [/b]Sitrus[b] Mulle kerrottiin siirrossa, että joku alkio oli jäänyt vasta kolmannella kerralla pois katetrista, ja siitä oli sitten alkanut raskaus. =) Oli varmasti lääkäri tuntenut olonsa vähän kädettömäksi..
  15. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Siirtoon päästiin ja nelisoluinen alkio laitettiin kyytiin. Kai tähän jotenkin tottuu, oli viimeksi ihan erilaiset tunnelmat siirron jälkeen. Kaikki Tampereen lähellä asuvat 16.2 Ovumian luennolle taysille!! On varmaan tosi mielenkiintoinen. Mimuttun viestissä lisää aiheesta.
  16. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Meillä on huomenna siirto, jos alkio kestää sulatuksen. :heart: Toisaalta on ihan turhaa miettiä voiko siirron jälkeen juoda kahvia tai harrastaa liikuntaa tai seksiä ja syödä raskausvitamiineja kun toisella puolella maailmaa ihmiset näkee nälkää, sairastaa aidsia ja silti lisääntyy...
  17. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Tulin juuri lääkäristä ja kp11 kohdun limakalvo oli vaivaiset 4,4. Zumet lisättiin 3/pvä ja seuraava ultra on ensi torstaina. Plääh..
  18. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Minä kiertopäivänä siirto yleensä tehdään? En tiedä, onko itkuisuus zumejen oire, olen ollut ihan surkeana nyt pari päivää ja kaikki tuntuu niin toivottomalta. Kuulin yksi päivä bussissa kun joku mies puhui, että vaimonsa oli saanut keskenmenon odottaessaan kolmosia joulun alla ja mun teki...
  19. M

    PAS tammi-helmikuussa

    Moi kaikille!! Uutena liityisin mukaan, edessä ensimmäinen pas ja hoitopaikkana treen väestöliitto. Tänään alkaa zumet ja ultra on 23. pvä. On niin kivaa, kun pitkästä aikaa pääsee yrittään. Tuoresiirto oli lokakuussa ja täällähän on jo tuttuja nimiä pinossa. Rankkaahan tämä on varmasti...
  20. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Moi kaikille!! Ekan ivf:n passia odotellessa, sen piti olla jo tässä kuussa, mutta ei menkat alkaneet ja nyt on jo myöhäistä kun siirto menisi joulutauolle eli nytpä toivotaan, ettei ne alkaiskaan vielä pariin viikkoon. Täällähän onkin jo monta lokakuun ketjusta, onnistumistodennäköisyys kasvaa...

Yhteistyössä