Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Hurjan paljon onnea Nuuskis :heart: :heart: :heart: Puhaltele plussatuulia meihin muihinkin päin :)

Pysy Viiva vaan meidän kanssa jatkossakin. On tämä sellainen porukka, että oikeasti ikävä tulee, kun tämä aika loppuu. Minä olen niin epävarma jatkosta. Kai se johtuu siitä, kun nyt on eka kerta vasta. Olen ajatellut, että jos pas mahdollisuutta, niin tietenkin se mahdollisuus käytetään, mutta jaksanko ensi vuonna (pitkät hoitojonot) aloittaa taas uudestaan nämä hoidot ...? No, aika näyttää.

Miten Soja sinä olet jaksellut? Tiedäthän, että sinä olet sankari, kun olet selvinnyt läpi noin monta jännitystä ja pettymystä!

Joko Kenzo sinua jännittää tuleva punktio? Minua kai vähän. Mulla on tänään viimeinen ultra, jossa selviää onko se ma vai ti. Nea-Millakin on sitten samassa tahdissa meidän kanssa.
 
Kiitos vastauksista! :)

Nuuskis80 kiitos kun selvensit tuon lasketun ajan laskemisen :)
Oli mulle epäselvä, enkä tajunnut sitä silloin kysyä.
Ja ne kiertopäivätkö laskettiin puregonin pistämisen aloituksesta? :)

Miten sitä tuntuukaan olevan ihan ulalla, vaikka hoidot kävi läpi. Mutta kaikki uusi niissä sai pään kai pyörälle.

Hitsi vie kun jännittää!

Tsemppiä kaikille kuumeiluun ja jännäilyyn! :)

 
Zin
Ballura, tarkoitin tuolla kp sekoilullani että jos sulla on pitkä kaava niin hormonituotanto ajetaan aluksi ihan nollaan ja se säilyy siellä limbossa puregonien aloittamiseen asti. Joten kun yleensä kierrossa lasketaan kp:t kuukautisten mukaan niin tässä kierrossa se lasketaan puregonien aloittamisen mukaan. Lyhyestä kaavasta en oo varma kuin se menee. Ja itse olen siis sekoillut noiden päivien laskemisen kanssa jo kahdesti tässä kuukauden sisään jotta minultahan kannattaa ottaa oppia... ;) Mutta jos siirto on jo tehty niin käytä siirtopäivää tai seuraavaa päivää hedelmöitysajan laskemiseen ja siitä sitten saat lasketun ajan.

Päivän oma napa: lähestyn testien määrässä jo suuria testi-idoleitani Nuuskista ja Viivaa ja olen tehnyt jo neljä. :) Tänään sain ihan oikean haamun, en mitään roskishaamua. Jippii! :D
Luulen että nämä satunnaiset tulokset ovat vain apteekin mainoskikka...
 
Ihan nopeasti tulin kertomaan että lääkäri soitti aamulla (säikäyttäen minut perin pohjin).
Tulos oli hyvä kaksi oli lähtenyt jakautumaan ja nyt ollaan lähdössä niitä kyytiin hakemaan. Siis päädyimme lääkärin kanssa hetken pohdittuamme laittamaan molemmat kyytiin. Jännää... Pitäkää siskot peukkuja!

 
pirpalle peukut pystyssä!

kävin äsken siellä verikokeessa.. maanantaina on sitten totuuden hetki siinä 12 maissa kun saan tietää tuloksen.. voi kauhistus!! Hcg:n pitäisi olla sitten 750-3100. Toiveet on korkealla, muttamutta.. ikinä en oo hyvää tulosta vielä saanut, eli josko sitten nyt tärppäis. b=)d

 
Jenni-juulia, tämä on kuule nyt niin hyvä pino, että ihan varmasti tärppää. Tsemppiä =)

Pirppa, peukut on pystyssä!

Oikein paljon onnea Nuuskikselle!
:flower: Aivan ihania uutisia.

Minska, kyllä muakin jo jännittää punktio. Mutta olen niin onnellinen, kun ylipäänsä pääsen punktioon, että se kyllä lieventää jännitystä. Kävin tänään ultrassa, ja oikein hyvin se minun munasoluni siellä voi. Hyvin oli kehittynyt ja limis oli kasvanut ja toiselle puolelle oli ilmestynyt vielä toinenkin munasolu. Mutta se on paljon pienempi kuin tuo toinen, joten ei varmaankaan ehdi maanantaiksi kehittyä riittävästi. Punktio tehdään nyt sitten ma-aamuna ja siirtoon päästää toivottavasti keskiviikkona. Jännittävää!

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart:
 
Hienoa Zin :heart: :heart: :heart: Toivotaan, että sieltä vahvistuu odottamamme tulos!

Pirpalle ja jenni-juulialle on täällä pottuvarpaatkin pystyssä!!

Kenzo mulla on punktio tiistaina ja mahdollinen siirto sitten torstaina. Saitko lääkekoktailia mukaan? Vai antavatko sitten paikan päällä? Mun pitää olla paikalla reilu tunti ennen h-hetkeä, kun antavat antibioottia tulehtumisriskin varalta.

Mieli on jännittynyt, mutta onneksi pääsen vielä maanantaina töihin, saa silloin ihan muuta ajateltavaa! Jospa sen pregnylin saisi sekoiteltua mallikkaasti ruiskuun asti ja pistettyäkin vielä. Se sitten sunnuntaina.
 
Minska, en saanut lääkekoktailia mukaan, antavat sen sitten paikan päällä. Antibiooteista ei ollut puhetta.

Tänään pitää vielä pistellä menopuria kaksi piikillistä ja orgalutran-piikki, aikamoinen määrä pistoksia. Vatsa on jo nyt täynnä pistosjälkiä... Pregnylin pistän lauantaina.

Ja Zin, onnittelut vahvistuneesta viivasta!
 
Kenzo Minä saan kanssa rauhoittavat paikan päällä. Mulle tulee antibioottihoito tulehdusriskin vuoksi, kun mulla on endometrioosia. Muista juoda paljon ja kestetään vielä tämä yksi viikonloppu noitten piikkien kanssa! Sulla onkin enemmän pisteltävää mitä mulla. On se aina auts, auts vaikka miten muka osaisi jo sen laittaa :)

Hyvää viikonloppua kaikille pinon siskoille :hug:
 
Perjantaita kaikille!

Minä täällä pähkäilen, että mitkä mahikset on tällä toisella hoidolla raskautua..
Ekassa mulla tuli rakkuloita molemmille puolille 10, yhteensä saatiin kuitenkin vain 7 munasolua, joista neljä oli raakoja.
Nyt sitten kun hoitoa hieman tarkistettiin, päätettiin että puregon annos nousee heti alussa jne. Joku kertoi toisella palstalla, että vaikka lääkkeitäkin oli vaihdettu, puolet soluista pysyi seuraavassakin hoidossa raakileina.
Onko teillä kellään parempia kokemuksia`?
Eli jos ekassa on puolet raakoja, onko todnäköistä, että tokassa hoidossa on sama tilanne?
Omaa napaa taas tutkii,
Huurre ;)
 

HUps!

Nyt siis suunnittelukäynti ohi, ja pitkällä kaavalla menee. Eli en siis kuulu tähän pinoon! JOskus kesäkuun puolessa välissä vissiin tehdään se IVF. |O

JOten loikkaan tästä toisiin riveihin ja toivottelen tsempit teille kaikille!

Kiitos kun otitte vastaan näin hyvin kuitenkin!
Ja anteeksi samalla kun kävin kurkkimassa. :ashamed:

-Bee
 
Onpas täälä vilskettä, ei mun hormoonien sekoittama pää pysy enää perässä, missä vaiheessa kukin on menossa. :LOL: Tsemppiä ja peukkuja pitelen kaikille!

Uusiakin on tupsahdellut mukaan pinoon, tervetuloa siis minunkin puolesta! =)

Ja plussia pamahtelee tiuhaan tahtiin, ihanaa! Onnea vielä tuhannesti kaikille plussanneille!
Me muut tullaan perästä, toivotaan ainakin sitä oikein kovasti.
:heart: :heart: :heart:

ON: eilen siis käytiin nappaamassa "Miina ja Manu" kyytiin. Lääkäri vaikutti toiveikkaalta ja me sen johdosta myös. :D Molemmat alkiot olivat 8 soluisia ja hyvälaatuisia.
Jotenkin tuntuu epätodelliselta ajatella että tuolla kohdussa ne tälläkin hetkellä möllöttelevät... :eek: Nyt kun vain osaisi olla liikaa stressaamatta asiasta, se kun ei ainakaan paranna mahkuja. Helpommin sanottu kuin tehty... :ashamed:

*pirppa pp1 kuittaa*
 
Huomenta pirppa Muitakin yhtä virkeänä jo =) Kuulostaa hyvältä, että kyytiläiset 8 soluisia ja hyvälaatuisia. Tarrasukat jalkaan molemmille :heart:

Minä onnistuin eilen kompuroimaan, jonka seurauksena mursin varpaan. Onneksi se on vaan pikkulilli. En viitsi mennä lääkäriin, kun eipä sille mitään pysty tekemään. Kauhean kipeä se on ja väriltään sinisen musta. Tuli nyt sitten pakkolepoa.
 
Huomenta kaikille!!
En oo jaksanut kirjoitella, mutta hyvää kuuluu tännekin päin. Punktio oli kunnon lääkityksellä kivuton ja alkioita saatiin 12. Nyt on mukana yksi ykkösluokkainen ja 10 oottelee pakkasessa. Ei ihan äkkiä tarvi aloittaa uutta hoitoa alusta =)
 
Punktiokuulumisia... eilinen punktio meni ihan ok, niinkuin edelliset kerrat. Muistuuko vielä mieleen montako follia mulla oli?! Noh, vaikka niitä oli ziljoona niin 2 hyvänkokoista munasolua saatiin!!!!! Ja tänään biologi soitti että toinen niistä oli kuitenkin raaka!!!! Yksi oli onneksi kuitenkin hedelmöittynyt, mutta vasta maanantaina sit tietää päästäänkö siirtoon. Viimeksi meille ilmoitettiin että 8 oli hedelmöittynyt, mutta sitten seuraavana päivänä oli vain yksi enää pelissä mukana kaikki muut oli fragmentoituneet. Sen takia on nyt mieli maassa... vaikea uskoa että tuo ainoa olisi hyvä yksilö :'(
 
zin vaikuttaa hyvältä! Nuo testit kyllä koukuttaa, kun niitä haamuja alkaa ilmaantua. :D Tulehan heti kertomaan mikä on tämän päivän tulos!

pirppa, onnea Miinasta ja Manusta!!! Toivotaan, että kulkevat matkassa loppuun saakka! =)

Huurre ei kannata tuota murehtia etukäteen. Pitää vaan nyt luottaa siihen, että lääkärisi räätälöi tämän hoidon paremmin siitä edellisestä viisastuneena. Mahdollisuudethan raskautumiseen vain paranevat kerta kerralta! :)

Minska jäin kummastelemaan tuota sun antibioottia.. mullakin on pahasti paikat täynnä endometrioosia, eikä mulla annettu etukäteen mitään antibiootteja. Sanoivat vain, että jos kivut pahenee tms. niin sitten pitää käydä tarkistuttamassa tilanne. Enkä sitten tarvinnut koko antibiootteja, vain normaalia enemmän noita vahvoja kipulääkkeitä. :/
Pikaista paranemista sun mustalle pikkuvarpaalle ja onnea sinne punktioon!

Milliäinen mahtava määrä pakkasessa! Onnittelut niistä! :)

Voi Miimi pidän peukut ja varpaat pystyssä sille teidän yhdelle!!! Eihän sitä koskaan tiedä...

Kenzolle onnea punktioon!

jenni-juulia
toivottavasti saat loistotuloksen! =)

ON: Täällä totutellaan tähän uuteen elämän vaiheeseen, joka toivottavasti kestää tämän vuoden loppuun. =) Oltiin eilen 30+30, eli 60vee- juhlilla. Siinä sitten näön vuoksi muka naukkailin viiniä ja otin pari alkoholitonta siideriä :D No eihän sitä kukaan huomannut, että vesiselvänä oltiin. Päätettiin miehen kanssa, että pidetään tämä omana tietona mahdollisemman pitkään, kun ei koskaan tiedä.. ollaan niiiin alussa vasta. Kyllä täällä suut väkisinkin jo hieman hymyyn ovat vääntyneet kuitenkin =)

Ihanaa aurinkoista viikonloppua kaikille teille! B)
 
Zin
[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 25.4.2009:

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp17

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp10

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp9

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp8

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 22.4 pp3

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre Väestöliitto pp1

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto 24.4 pp1

Miimi78: 3.ICSI punktio 24.4, siirto 27.4, AVA pp-

Junnu: 4.ICSI, punktio 24.4, siirto 27.4 pp-

Kenzo: 1.IVF, punktio 27.4, siirto 29.4, lyhyt kaava pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio 28.4, siirto 30.4. pp-

Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

shenda81: 1.IVF, punkto vko 21, lyhyt kaava pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 21-22, TAYS pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Rouva B: 1.IVF
 
Zin
Heissan!

Täälläpä on vilinää tänään! Päivitin tuota listaa, toivottavasti meni oikein kun niin monella on tulossa punktioita ja siirtoja lähipäivinä.

Mun päivän tulos on haaleaakin haaleampi haamu. Sen näkee vain tosi hyvällä mielikuvituksella. Ei ollut tosin aamuvirtsasta, mutta tarviisin nyt sen ghostbusterin! Kovasti menkkavihlontaa vatsassa - toivottavasti johtuu jostain iloisemmasta kuin menkoista... Huomisaamuna mulla on verikoe, mutta en saa tuloksia vasta kuin tiistaina. Mun miehen mielestä mä teen testejä niin kauan kunnes saan haluamani vastauksen. Jep jep, se ois tarkoitus. :)

Viiva, tuo on kyllä ihana salaisuus piilotella! Mullakin oli perjantaina duunissa drinkkitilaisuus, jossa hissuksiin join alkoholitonta olutta eikä kukaan huomannut mitään. B) Ihmiset eivät yleensä kiinnitä huomiota kehenkään muuhun kuin itseensä bileissä.

Miimi, mullakin sormet ja varpaat ristissä että pääsisit siirtoon maanantaina. Kurjaa tuo teidän alkiokato. Toivottavasti se uljas ja sinnikäs ainokainen kasvaa siellä tomerasti! b :) d Mites Junnun punktio meni?

Kenzo, onnea maanantaille! Kuinka siinä kävi, muuttuuko se ICSIksi?

Pirppa ja Milliäinen, tsemppiä pikkukavereille!

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Viiva Minäkin olin vähän ulalla, kun lääkäri sanoi, että paikalla pitää olla reilu tunti aiemmin, kun sulla tuo endometrioosi ja tulehdusriski, niin haluavat antaa ensin antibiootin. Olen ollut siinä uskossa, että kuuluu meidän endoilijoiden hoitoon. Pitääkö minun varautua tuskiin punktiossa? :x Ainakin, kun ultrattiin, niin sekin tuntui jo aika ikävältä. Yhdyn Zinin sanoihin: on teillä ihana salaisuus ;)
 
Hiphei kaikille! Täällä on niin paljon porukkaa ettei pysy perässä kaikkien jutuissa...
Zinille onnittelut haamusta! Pidän peukkuja että viiva vahvistuu! =)
Jännät paikat monella! Tsemppejä ja peukkuja kaikille tasapuolisesti, toivotaan korkeaa plussapinoa tähän pinoon!

Täällä bongattu ovisplussa tänään :D, ihanaa; pelkäsin niin etteivät munasarjat toimi rankan hormonimyllytyksen jälkeen mutta ihan oikeaan aikaan plussa pärähti.
Huomenna pistän Pregnylin ja ylihuomenna aloita Luget. Siirto tulee sitten ensi viikolle jos alkiot selviävät sulatuksesta.. nyt sitä jännittämään. Siirtopäivä vahvistuu maanantaina kun soitan klinikalle. Hyvä fiilis, toivo on jälleen syrjäyttänyt epätoivon ja pettymyksen :heart:
 
Liitynpä minäkin tähän pinoon. Aikaisemmin olen ollut tuolla marraskuun ja tammikuun pinoissa. Takana siis kaksi epäonnistunutta ivf-yritystä. Kummallakaan kerralla ei olla päästy siirtoon asti. Ekalla kerralla (Puregon) ei yhtään kypsää munasolua, toisella kerralla (Menopur) 4 munasolua, hedelmöittyivät kyllä, mutta eivät jakautuneet normaalisti.
Nyt toukokuun lopussa kolmas yritys. Hoito aloitettiin tällä viikolla Procren-pistoksella ja väsymys on hirmuinen. Menopur pitäisi aloittaa viikon päästä, kunhan nyt kuukautiset alkaisivat ensin.

Taustaa sen verran, että edellisestä suhteesta yksi alkanut raskaus 10 v. sitten (munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen), joka päättyi keskenmenoon. Pco ja jonkin asteinen endometrioosi ovat tod.näk. osasyyllisiä raskautumisen vaikeuteen.
 
Tervetuloa joukkoomme karatin :wave:

Kävin äsken pistelemässä viimeiset pistokset puregonia. Monikko siksi, kun piti käyttää jämät kahdesta ampullista. Auts, auts :/ Pregnyl enää huomenna, ja sitten oliskin piikittelyt siinä tältä erää. Mahtaa tulla outo fiilis maanantaina, kun ei tarvitse kelloa kytätä.
 
Pikaisesti (.), Täällä pongattu ovisplussa tänään! The Siirto on siis näillä näkymin ensi tiistaina. Lopullinen aikataulu selviää kun soitan klinikalle maanantaina. Jeeeeeeeeee, täälläkin päästään kohta piinistelemään! :D
 

Yhteistyössä