Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Tulin sanomaan kaikille heippa ja onnea matkaan! Systeemit silleen sekaisin, että siirto jo ens viikolla joten hyppään vauhdissa tonne maaliskuun pinoon :wave:
Ei oikein itsekkään ymmärrä, mut tästä hoidosta tuli huomattavasti lyhyempi kuin edellisestä vaikka molemmat pitkällä kaavalla. Ja tosiaan Onnea matkaan jokaikiselle :flower:
Sinivatukka poistuu takavasemmalle.
 
tulisin mukaan kans tähän pinoon.
Meillä on 2.ivf:n 2.pas alkamassa. tänään aloin syödä zumenon lääkkeitä ja ultra olis varattu aprillipäiväksi(1.4). katsotaan sitten päästäänkö siirtoon? pakkasessa olisi vielä 6 alkiota.
 
Zin
Moi,

On tämä nyt jähmeää. Odottelin menkkoja alkavaksi jo 4 päivää sitten - yleensä ne eivät ole näin myöhässä. Sain jo jääkaapillisen Puregoneja valmiiksi mutta en voi aloittaa niitä vielä. Olen nyt piikittänyt noita Lucrineita viikon ja olen jo ihan kypsä. Eikä tää oo vasta kuin alkua...
 
Tää hyppäis kans mukaan pinoon, jos sopii. Ihkaensimmäinen ICSI tulossa, punktio ja siirto suunnitteilla tässä vaiheessa viikolle 15. Sumuttelua kestänyt jo iäisyys, menkat ei alkaneetkaan ihan suunnitelmien mukaan, eikä siis pistoksiin päästy alkuperäisten suunnitelmien mukaan. Alunperin pistosten piti alkaa viime tiistaina, ja punktio piti olla vkolla 14. Tässä on ollut hirveä stressi, kun on odotellut menkkoja alkavaksi. Eilen ne sitten vihdoin alkoi, "vain" 17 päivää myöhässä... :(
Nyt on huoli siitä, että voiko pistokset aloittaa tulevana tiistaina... Silloin olis seuraava ultra. Olen epätietoinen siitä, miten menkat vaikuttaa tuleviin pistoksiin. Lekuri sanoi viimeksi että menkkojen pitäisi olla ohi siinä vaiheessa kun pistokset aloitetaan. Tiistaina tuskin vielä ovat ohi :/ . Pääsiäinen vielä kaiken lisäksi sotkee pakkaa melkoisesti. Niinkuin ei muutenkin olisi jo sata asiaa risteilemässä päässä :headwall:
 
mikähän se ny on taas ku monella tämän pinon immeisillä ei nuo kuukautiset oikein tunnu pysyvän aikataulussaan..lähinnä tässä hoitojen suunnittelu aikataulussa.

mullakin ne alkoi 7 päivää myöhässä...viimeksi ne o ollu niin myöhässä noin 7 v sitten ku luulin että olin raskaana..en tietty ollu mutta luulo piti menkat poissa ihan tuonne kp 40 asti..negatiivisen testin tekeminen sitten veti pelin poikki ja seuraavana aamuna testin tekemisestä menkat jo tulivatkin..

Mullehan siis ny tuolta väestöliitosta sanottiin että jospa sä oot raskaana..??!!mä vaan vaivautuneesti nauroin sille lääkärille..sanoin et ois kyl neitseellinen raskaus sit kyseessä ku viime harrastuskerrasta o kyl sen verta aikaa että olisin aika pitkällä raskaudessani..

onneksi omani alkoivat nyt sen verran ajoissa että hoito voidaan toteuttaa kuitenkin alkuperäisen suunitelman mukaan eikä hoito veny pääsiäis viikolle,sillonkun olisi ainoastaan yksi hitsin päivä milloin siirto olisi mahdollinen..

eilen aloin vatsanahkaan piikittämään 150 yksikköä puregonia ja sumute puolittui samalla..kumpa mä ny vaan muistaisin ottaa lääkkeet.. =)
 
Zin

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, tp? lyhyt kaava, TAYS

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

sinivatukka: 2.IVF, punktio/siirto huhtikuun alku, pitkä kaava

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

Tuulia-76: 3.IVF, huhti-toukokuussa, pitkä kaava

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava

kaisa81: 4.ICSI, maalis-huhtikuussa, pitkä kaava

Veikka: PAS, toukokuulla?

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava

Miimi78: 2.ICSI:n 1.PAS, huhtikuussa, AVA

Zin: 1.IVF, punktio/siirto vko 14-15, pitkä kaava

Sharlin: 1.IVF, pitkä kaava, punktio/siirto vko 19, HYKS

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa

jenni-juulia: 1.IVF, punktio/siirto vko 17, lyhyt kaava

jerpuska: 2.ivf:n 2.pas

Rockafella: 1.ICSI, punktio/siirto vko 15




Plussanneet:
 
Zin
Heissan,

Lisäsin uudet tulokkaat tuolle listalle mutta hukkasin samalla kaikki koristeet. Hrmph.

Kuinkas teillä pistokset sujuvat? Minä kehitin jo viikossa kammon piikittää vatsaan ja olen siirtynyt nyt piikittämään pakaraa. Onneksi on selluliittia, kerrankin jotain iloa siitä! :) Minä alan pistää Puregonia vasta tänä perjantaina, se on KP 6. Oudon myöhään..? Onko tuosta myöhäisestä ajoituksesta muuten jotain erityistä hyötyä tai harmia?

Ikävä ajoitus meillä - ensin pääsiäinen sotkee punktio- ja siirtosuunnitelmat ja sitten kun meillä kaikilla (!) tärppää, niin saamme jouluvauvan jonka synttäreitä ei koskaan juhlita. :) Mun klinikka on auki myös viikonloppuisin ja pyhinä, joten pääsiäinen ei sinänsä haittaa, mutta omia suunnitelmia tämä viivästys kyllä sotkee. Vaan eipä pitäisi pienistä välittää...


 
Hellou! Mä aloinkin jo tänään piikittelemään puregonia. Täti tulikin sitten kerrankin ajoissa ja hoito ehditään tehdä ennen pääsiäislomia, eli siis jo ensi viikolla ois punktio ja siirto! Ja vasta viime viikolla käytiin lääkärillä ja nyt on jo homma käynnissä. Ei voi pienet aivoni ymmärtää tätä nopeutta.. :saint: Eli IVF, punktio/siirto vko14. (oho, 14 onkin meidän semmoinen salainen onnenluku. OIKEESTI! )


ZIN; Sä oot niin totaalisen oikeassa tuosta pääsiäinen-joulu-jutusta! :LOL:
Mua vähän huvittaa jotkut tuolla kuumeilupuolella kun lopettavat yrityksen näihin aikoihin ettei lapsen tartte syntyä loppuvuonna tai jouluna... jatkavat sitten kun päivät lupailevat synttäreitä tammikuulle... :eek: onhan se tietty hyvä jos joku pystyy noin tekemään, että suunnittelee jo valmiiksi lapsen syntymäpäivän yms...

Mutta mikä olisikaan ihanampaa kuin ihana joulunyytti!!! :heart: :heart: siinä olisikin joululahjaa kerrakseen. :heart: :heart:
 
Täällä käyty tänään lääkärissä suunnittelee PAS:ia. elikkäs jos menkat alkaa tällä viikolla niin PAS siirtyy toukokuulle tuon pääsiäisen takia, mutta jos ne päättää alkaa ensi viikolla, niin sitten on PAS huhtikuussa heti pääsiäisen jälkeen. Jos tää kierto menee niinku normisti niin täti pitäisi tulla kylään vasta ensi viikon ti-to, mutta nyt siis odotellaan.

Lääkkeetön pas on tulossa sitten kumminkin. Lääkäri jopa puheli, että ei tartteisi lugejakaan käyttää.

Oli toi lääkärikäynti taas sellainen, että kyyneleet tuli silmiin, kun muisti sen pettymyksen joka oli sillo kolmisen vkoa sitten kun tein negatestin. Lääkärikin sanoi, että hän oli niin varma et teillä tärppää. Kaikki näytti niin hyvälle.

Jos kaikki suostuu sulamaan, niin jopa viisi siirtoa pystytään tehdä. Yhdeksän jäi pakkaseen. :)
 
Tirlittan1968
Meillä ensimmäinen IVF viikolla 22. Mennään pitkän kaavan mukaan eli Supecur n.29.4 ja pistokset alkais n.14.5.
Mulla on jo yksi lapsi, ja meillä miehen siittiöt huonolaatuisia.
 
Hei vaan kaikille - jospa parkkeeraisin itseni tähän huhti-touko -pinoon. Saman henkisiä keskustelukavereita olisi siis hakusessa.
Täällä näyttääkin olevan oikein mukavan tuntuinen sakki ja varmasti kehkeytyy useampi onnistumistarina tästäkin pinosta - eikös vaan :)

Tilanteestamme sen verran, että ihan ensimmäistä ICSI :tä on lähdetty julkisella puolella puuhaamaan. Yritystä oli takana reilu vuosi kun lääkärille (yksityiselle) lähdettiin asiaa purkamaan. Lähinnä lähdin "hakemaan" vikaa minusta, enhän ole enään mikään kaksvitonen... ;)
Ensimmäisiin kokeisiin siellä kuului simppatesti josta sitten yllätykseksemme häikkää löytyikin niin, että ilman hoitoja ei mahiksia raskautua. Kättelyssä suositeltiin ICSI hoitoa.
Sen verran kallista lystiä, että mentiin siitä sitten tulosten kanssa tk:n omalle lekurille, joka otatti tarvittavia kokeita ja lähete lapsettomuuslekurille. Suunnitteluaikaa odoteltiin pari kuukautta ja kun sinne päästiin, niin taas satsi kokeita ja homma heti alkuun!

Pistin alkuun Procrenin (vaikutus 1kk) ja kutsutaanko sitä nollaultraksi sitten (?) jossa tsekataan tilanne ennenkuin Gonal F:ää aloin pistämään.
Sitä olen nyt pistellyt ja muniksia kasvattanut 6 päivää ja takana eka seurantaultra.
Kovin hitaasti oli kasvu alkanut, vaikka määrällisesti kuulemma ok. Eikun uusi resepti Gonalia ja annosta reilusti ylöspäin sekä Procrenin vaikutusta jatkamaan Synarela suihketta aamuin illoin... Vähän tässä heikompaa hirvittää, että minkälainen turvotus sitä sitten on tiedossa kun tuntuu jo nyt että housut kiristää vaikka niin piiperöisiä vasta olivat... :/
Seuraavaksi seurataan tilannetta ultralla vasta ensi maanantaina ja saa kuulemma varautua, että keskiviikkona olis punktio.
Toivon todella, että olisi (vaikka jännittää se niin pirusti...) hieman latisti muuten niin positiivisia fiiliksiä tuo meikäläisen hidas "käynnistyminen"...että jos ne ei vaikka kasvakkaan... No, mut se on varmaa, että turha murehtiminen on aivan turhaa :)

Että siis tämmösessä kohdassa meikäläinen menee ja toivoo kaikille hoitoihin jaksuja!
Täällä taisi olla jokunen, jolla oli punktio ja siirto myös suunniteltu ens viikolle (nimeä en enään muista...) jokos siellä oli seurannasta mittoja saatu?
...nyt hemmetti alkoi kone temppuilemaan... :/ pistämpäs tän tulemaan, ettei häviä koko stoori....
Mukavaa viikkoa kaikille ja aurinkoa!!
 
Hellou!

Vitsit että meni taas monta tuntia pyöriessä ennekun sain unen päästä kiinni.. Välillä oli kuuma ja välillä ihan älyttömän kuuma ja kaikki asiat pyöri mielessä jne... Illalla iski kasin aikaan kauhea väsymys, mutta sitten kun pääsin sänkyyn asti niin ei millään.. Nuo kuumat aallot vissiin kuuluu asiaan. Mulla niitä oli clomienkin kanssa vaikka muille jakaa...

Tänään siis toinen pistopäivä, jännittää jo perjantain ultra.

Yks asia mikä mua mietityttää on noi lääkkeet mitä nyt on menossa...

Oon syönyt nyt muutaman kuukauden metuja. Pakkausselosteessa lukee ettei saa käyttää raskaanaollessa.. mä kuitenkin syön niitä rv 12 asti. Siis jos joskus raskaudun ja sinne asti pääsen.. näin siis keskenmenojen takia...

Toinen on noi Femarit! Miksi niitä otetaan ivf-hoidon yhteydessä? Pakkausselostuksessa lukee rintasyöpälääke, ei saa käyttää jos vaihdevuodet eivät ole alkaneet... häh? Mies jo sanoi että oonhan mä saanu varmasti oikean lääkkeen.. :saint:

Siis kyllä mä uskon että kun lääkäri on nämä määrännyt niin ihan turvallista on niitä ottaa ja että jokin syy on. En vaan tajunnut kysellä noista lääkkeitä ja nyt sitten kiinnostaa kovasti mikä on esim tuon femarin tarkoitus. Tietääkö joku?


MÖHKÖ72: Meillä on ainakin punktio jo ensi viikolla! Kätilö sanoi että se on varmaan keskiviikkona tai perjantaina. Meillä on ultrat sovittu ensi perjantaiksi ja maanantaiksi, eli ma sen päivän sitten varmaan varmasti tietää. Riippuu kuitenkin siitä että miltä tuolla alhaalla näyttää..
Meillä mennään ivf lyhyen kaavan mukaan ja tuntuu jotenkin hurjalta että vasta viime tiistaina käytiin lääkärin juttusilla.. täti tuli varsin yllättäen jo lauantaina ja nyt ollaan jo hoitoa tekemässä..

Miten te olette ajatelleet tuon tulevan sairasloman ilmoittaa? En oikein haluaisi etukäteen kertoa että mä olen sitten ensi ke-pe sairauslomalla... pitäisikö vaan jättää kertomatta ja soittaa sitten punktioaamuna, että oon kipee...? en kyllä tasan halua kertoa esimiehelle tästä asiasta, kun emme kerro näistä kenellekään muullekaan..

Mutta Aurinkoisia päiviä kaikille! Kevät se taitaa olla jo!
 
Mä se vasta rontti oon... täällä sitä vaan työaikana "tsättäillään" palstoilla :D

Oottelen tässä apteekista soittoa, että kuorma on tullut. Meni pikkasen tiukille tuon Gonalin kanssa, kun sitä annosta ja piikitysaikaa lisättiin. En ajatellut asiaa ihan loppuun asti, että olisin heti lääkärin jälkeen tajunnu mennä sitä lisää tilaamaan (sitäpaitsi...oli kauhee kiire takas töihin kun ajat oli tunnin myöhässä... murr!!) . Nekun ei pidä tuota lääkettä hyllyssään, pitää tilata ja menee aina seur. päivään. Noh, tokkopa tuo n. kahden tunnin myöhäsempi pistos mitään suuria tuhoja tekee projektille. Tarttee sitten lukkiutua tuonne työpaikan veskiin piikittelemään :)

Jenni-juulia aattelin ihan samaa tuosta saikun ilmoittamisesta töissä. Että miten ihmeessä sen esittäisin, koska nyt just on kiire aikaa.. Saikkulappuhan siitä tietty tulee ja selitys-ruudussa semmosta koodi-kieltä, ettei sitä tavallinen talliainen ees tajua.
Tiedän, että ei työkaverit utelis turhia, kun sanoisin että on tiedossa toimenpide jonka ajotukselle en voinut mitään.
Mutta ennen maanantain ultraa en kyllä ainakaan mitään sano, jos sen jälkeenkään. Maanantainahan sen vasta näkee, että onko ne munikset ees heränny kasvamaan tarpeeksi :/

ei hemmetti... tarvii jatkaa jo hommia... Mukavia päiviä kaikille!!
 
Zin
Moi,

Mä oon miettinyt että kertoisin koko pitkän tarinan mun esimiehelle - tullaan tosi hyvin juttuun eikä sairasloma ole ongelma. Jotenkin kuvittelin etukäteen että saisin kauheat hyperit ja sekoaisin henkisesti ja makaisin kaksi viikkoa sairaalassa pallona, mutta kun tämä kaikki on toistaiseksi mennyt niin huomaamatta niin mitäpä siitä kertoilemaan etukäteen. Tosin huomennahan mulla vasta se Puregon alkaa - nää Lucrinit ovat vissiin vaan parantaneet oloa. Ainakin musta tuntuu että olen ollut tasaisempi ja tyytyväisempi ja onnellisempi kuin pitkään aikaan. Paitsi piikittämisen aikaan tietenkin...

Jenni-Juulia: teillä on näköjään huima vauhti hoidoissa! Toivottavasti 14 tosiaankin on onnenluku! Mäkin ihmettelin mun lääkkeitä, koska mun Lucrinin tuoteselosteessa lukee että sitä käytetään syöpään. Kaipa ne toimivat sitten merkistä riippumatta samalla tavalla ja hidastavat yleisesti solujen (siis myös muna-) kasvua.

Jännää, huomenna se alkaa todenteolla.


 
Möhkö ja Zin: Meillä saa olla töistä kipeenä ilman saikkulappua 3 päivää, eli just sen mitä saisin saikkuakin... Mä en vaan haluais että saikkulapussa lukee jotain lapsettomuusklinikkaa yms...

Pöh.. Mä oon ollu iltasin jotenkin tosi väsynyt ja kuuma on! Eilen illalla olin ihan älyttömän ärtyisäkin ja suoraan sanoen vi****i ihan kaikki joten painuin petiin jo 21 aikoihin ja siitä sitten heräsin aamulla.. Nytkin on semmonen kunnon v*****s päällänsä.. mistähän johtuu, lääkkeistäkö vai onko mun "toinen minäni" taas vauhdissa. Se ärsyttävä nalkuttava akka. =)

Taidan painua pihalle, jos sais kerättyä auringosta endorfiinejä!
 
Ainiin... mulla on huomenna eka ultra.... KÄÄK! Eli tulee joko hyvä tai huono päivä..
En ees tiiä montako munasolua siellä pitäis olla kasvamassa ja kun on tää lyhyt hoito.. Mikähän ois semmonen luku mitä ootella???
 
Huomenta kaikille!!
Uutena liityisin mukaan, alkamassa toinen ivf treen väestöliitolla ja punktio ilmeisesti viikolla 17. Toi pääsiäinen sekoittaa kuvioita ja joudun syömään kuukautisten siirtoon primolut noria kolme viikkoa. 5.4 vasta lupa lopettaa ja on nyt jo mahassa aika tukala olo öisin niin kiva ajatella mitä on viikon päästä.
Ei olla paljoakaan näistä hoidoista puhuttu kellekkään niin kiva avautua täällä. Miehen paras kaveri sai viime viikonloppuna vauvan ja muistan kun se kesällä selitti mulle, että mehän ollaan ihan samassa tilanteessa, kun yritetään lasta.. Teki mieli sanoa, että ei me hei ihan taideta olla!! On niin vaikea puhua näistä hoidoista, mutta vaikeaa olla puhumattakin.
Niistä femareista, mulle käytettiin niitä clomien jälkeen ihan samaan tarkoitukseen kun clomeja ja jollain ne on mukana ivf:ssä kasvattamassa munasoluja.
 
[/url][color=Green3]
**HUHTI-TOUKOKUUN 2009 IVF-ICSI-PAS-pino**


Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, tp? lyhyt kaava, TAYS

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava

kaisa81: 4.ICSI, maalis-huhtikuussa, pitkä kaava

Veikka: PAS, toukokuulla?

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava

Miimi78: 2.ICSI:n 1.PAS, huhtikuussa, AVA

Zin: 1.IVF, punktio/siirto vko 14-15, pitkä kaava

Sharlin: 1.IVF, pitkä kaava, punktio/siirto vko 19, HYKS

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa

jenni-juulia: 1.IVF, punktio/siirto vko 14, lyhyt kaava

jerpuska: 2.ivf:n 2.pas

Rockafella: 1.ICSI, punktio/siirto vko 15

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22

Möhkö-72: 1.ICSI

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto

[color=Green3]Plussanneet:[/color]


Menikös se nyt noin..? :) Tarkistakaa omat tietonne, jos sössin jotain...
Tänne ei mitään, ei niin yhtääään mitään... menkkoja oottelen alkaviks, nyt kp30/28-29 ja sit vasta näitä seuraavista menkoista alkaa mun piikitykset. Tylsää vaan oottaa! Ja KAIKKI MUUT on taas raskaina tai saaneet just nyytin... snif! Tahtoo ittekin taas ihanaa vauvan tuhinaa ja tuoksua :heart:

Musta on jotenkin outoa, että tää kakkosen odottaminen (tai siis odottamisen odottaminen :) ) on näin kamalaa. Sillon, kun ei tuota naperoa (poika on nyt 2v10kk) ollut vielä ollenkaan niin oli jotenkin ihan ymmärrettävää olla vihanen ja pettynyt, kun sitä vauvaa ei kuulu ittelle ja muut vaan napsuu paksuiks ympärillä. Sillon aatteli, että jos sen vauvan vaan saan niin koskaan en mitään enää kinua :D Niinpä. Mut nyt jos tän toisen lapsen joskus saan, niin sit en OIKEESTI enää mitään muuta toivo :D
 
huomenna ultra..jänskattää kauheesti.meillä siis punktio ja siirto ensiviikolla..huh.
lähinnä huh on se että miten monessa erässä tampereen väestöliitto antaa tuon noin 1700? maksaa..kellään mitään kokemusta? 4 erää ne lupailivat mutta aattelin rukoilla 5-6 erää..o "vähän" tiukkaa muutenkin jo..

kävin tänään kiduttamassa itseäni ja piipahdin vauvaset liikkeeseen..vähän pitää haaveilla..

mitenhän näiden hoitojen ny muutenkin käy..isäntä ollu ny viikon jo kuumeessa..aattelin hassusti että lupaa hyvää ku ihka ensimmäisellä kerralla mies oli myös 39 asteen kuumeessa ja yhtä huonona kuin nytkin,ja siittiöitä oli 3 näytteessä yht 13 kpl!!!hieman ahdisti sillon.saatiin yksi ainoa jakautunut munasolu...joka nukkuu mun sylissä..kuumeessa ku on..hänkin..lääkäri vertas lottovoittoon..juu siltä hän o kyllä totisesti tuntunut jo kaikki nämä vuodet..
 
Niinhän siinä kävi, ettei pistoksiin asti päästy vieläkään :| . Kroppa ei ole reagoinut sumutteluun tarpeeksi hyvin, joten Synarelan sumuttelua lisättiin kolmeen kertaan päivässä ja punktioaika siirtyi taas yhdellä viikolla. Taas saa jännittää mitä seuraavassa ultrassa näkyy, päästäänkö me tositoimiin ollenkaan :/
Punktio siis siirtyy viikolle 16.
Me ollaan oltu melko avoimia tässä lapsettomuusasiassa. Alun järkytyksen jälkeen ollaan kerrottu lähipiirille, ystäville ja lähimmille työkavereille. Aluksi en olisi millään halunnut kertoa töissä asiasta, mutta kun asiaa on käsitellyt omassa päässään jo niin kauan, ei asian kertominen ollutkaan sitten loppujen lopuksi ollenkaan vaikeaa. Helpottaa suunnattomasti kun lähimmät työkaverit tietää, olisi mennyt tukalaksi tuo töissä salailu muuten. Kun noita ultria ja keskellä päivää lääkärissä käyntejä tulee kuitenkin jatkuvasti... Kauhean hyvin on työkaverit asian ottaneet, ymmärtämystä äkillisille poissaoloille löytyy. Helpottaa itseäänkin se, ettei tarvitse stressata tuon salailun kanssa enää. On muutenkin raskasta tämä hoitoaika :(
Yritän olla innostumatta liikaa ensimmäisestä ICSI:Stä eli pitää tunteet kurissa, mutta hankalaa se välillä on. Löysin tänäänkin itseni laskemassa raskauslaskurista nyytin laskettua aikaa :ashamed: . Ei saisi, eikä pitäisi, mutta en voi itselleni mitään. Jos nyt tärppäisi, olisi se tammikuun vauva :heart: .
 
Lisäsin itseni tähänkin pinoon tuolta 35+ -pinosta, jos vaikka vähän tulisi toiveikkuutta enemmän peliin. Jos tällainen väsynyt pessimisti huolitaan tänne.. Tosin tuo vaaputtava haikara tuolla pohjalla vähän nyppii, mutta koitan olla katsomatta sitä.. :ashamed:




[/url][color=Green3]
**HUHTI-TOUKOKUUN 2009 IVF-ICSI-PAS-pino**


Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, tp? lyhyt kaava, TAYS

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava

kaisa81: 4.ICSI, maalis-huhtikuussa, pitkä kaava

Veikka: PAS, toukokuulla?

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava

Miimi78: 2.ICSI:n 1.PAS, huhtikuussa, AVA

Zin: 1.IVF, punktio/siirto vko 14-15, pitkä kaava

Sharlin: 1.IVF, pitkä kaava, punktio/siirto vko 19, HYKS

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa

jenni-juulia: 1.IVF, punktio/siirto vko 14, lyhyt kaava

jerpuska: 2.ivf:n 2.pas

Rockafella: 1.ICSI, punktio/siirto vko 15

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22

Möhkö-72: 1.ICSI

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto

Electra: 3.ICSI vko 21



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

 
Hei kaikille

Toivottavasti voin liittyä joukkoonne. Olen ollut ilman ehkäisyä noin 4 vuotta ja mitään ei ole sinä aikana tapahtunut. Vihdoin reilu vuosi sitten hakeuduin kunnalliselle gynelle, ja siitä kaikkien jonottelujen jälkeen olen vihdoin aloittanut hoidot. Minä en ole kokeillut inssejä vaan meidät passitettiin suoraan IVF/ICSI jonoon. Pari päivää olen nyt sumutellut ja jos kaikki menee hyvin, niin ehkä viikolla 17 sitten punktio.
 
ultrassa havaittiin että munikset ovat vähän hitaanpuoleisia nyt..meneepi siirto punktio ensi viikon perjantaille ja mahd. siirto maanantaille..ja samalla sain käskyn piikittää pikkasen enenmän napaan tavaraa..kuume on ohi,mutta pelottaa vaan että ne vähäisetkin simpat mitä miehellä olisi ollu ovat kupsahtaneet kuumeen ja muutaman saunomiskertamme jäljiltä.. :'(

yritän olla ny ressaamatta..ei varmaankaan oo hyväksi mulle kuitenkaan..
mutta näillä eväillä eteenpäin..
 
Kaisa81: Mulla on varmaankin myös ensi pe punktio ja sitten maanantaina siirto. Lääkäri ei kuitenkaan uskalla nostaa mun piikkiannosta tuon pco:n takia. En kysynyt, mut kuulin kun se jotain tuommoista höpisi.... En sitten tiiä että kuinka kauan kasvamisen pitäisi kestää. Oon vasta neljänä aamuna pistänyt ja nyt ne munat oli n.10mm. Tänään alan pistään sitä orgalutria (vai mikä se nyt oli)... taas uusi jänskä juttu...
Toivottavasti teidän simpat voivat hyvin!!!!!! :hug:

Mulla oli yhteensä 15 munista kasvamassa. Onkohan se hyvä vai huono tulos? Mä en jotenkin tajunnu kysyä lääkäriltä mitn ja kaikki kysymykset tuli mieleen vasta kun olin kotona..

Ja sitten.. mua niin raivostuttaa... mulla on nyt masussa 4 reikää... Siis noista piikeistä.. Ei niitä kukaan huomaa mutta mä huomaan ku tiiän. Arvatkaapa miltä mun maha näyttää nyt kun meidän armas kissa päätti aamulla herättää mut hiipimällä mun peitoin alle.. Sit mä tietty heräsin ni se sai kauheet spurtit ja lähti karkuun ja raapi meneessään mun mahaan toooooosi kivat jäljet...


Kohta voisikin pinkaista pihalle! Aurinkoista päivää! :wave:
 

Yhteistyössä