Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Pikaiset terkut ultrasta.
Ne kolme pampulaa siellä köllöttelivät ja voivat hienosti.
Fiilikset on luottavaiset ja hyvät. Nyt ei ole enää meidän käsissä, miten tässä lopulta käy.
Oikealtakin löytyi sarja, mutta siellä ei ollut elämää ollenkaan.
Sunnuntai- iltana synnytyspolille ottamaan irrotuspiikki ja sitten tiistaina Felicitakseen punktioon.
Lääkäriksi saimme Aarne Koskimiehen :D joten hyvissä käsissä olemme.
Nyt vain käsiä ristiin ja rukoilemaan, että kaikki menisi hyvin.
:saint:
Jaksuja ja haleja kaikille, palaan astialle paremmalla ajalla.
 
Pirppa, kolme on ihan hyvä määrä. Ja ovat varmasti oikein hyviä yksilöitä!

Minä kävin myös tänään ultrassa, mutta ei siellä vielä näkynyt muuta kuin jotain ihan pientä. Nyt on tosin vasta kp5, mutta olin silti vähän pettynyt. Limis oli kyllä jo vähän paksuuntunut, ja sehän on hyvä merkki. Aloitan huomenna Menopurin piikittelyn ja sit maanantaina ultrataan uudestaan. Nyt olen siis syönyt clomeja tiistaista lähtien.

Rockafellalle onnea siirtoon! Ja Zinille ja muille joille on siirto jo tehty, pidetään peukkuja pystyssä että pysyvät mukana. Ja ihan varmastihan pysyvät!
 
tänään tuli sitten muutama tunti sitten pyyhkiessä oranssia verta,elikkä sitä ns. vesiväri verta ihan kuin ois vedellä verta laimennettu oikein paljon.silti se toi tunteen että tää "odotus" tais olla tässä..
mitään kipuja yms ei ole,ainakaan vielä..oottelen kyllä kiltisti tuonne maanantaille jolloin saan testata,mutta kylläpä heitti surku fiiliksen päälle tuo veren kohtaaminen.
tiedän että miltei puolella ihmisistä o jonkin moista veren vuotoa alkuraskaudessa, mutta ei kyllä tunnu siltäkään että raskaana olisin..olis vaan niin hienoo jos olisi kaikesta huolimatta raskaana..
 
Hei kaikki!

Omaa napaa tällä kertaa; onpas ollut kerrassaan ihmeellinen viikko. Tiistaisen punktion jälkeen alkoi niin järkyttävät vatsakivut, ettei pahempaa ole ennen koettu. Olen ollut kolme päivää täysin vuodepotilaana, vessaan ollaan köpötelty kuin satakymmenenvuotias mummeli konsanaan. Aivan kamala viikko siis. Meinasin eilen jo lähteä jonnekin päivystykseen, niin kamala olo vatsassa oli.

Kaiken lisäksi saimme niin surkeita uutisia, että tähän aamuun saakka olen jännittänyt päästäänkö koko siirtoon ollenkaan. Seitsemästä munasolusta vain yksi oli hedelmöittynyt
:'( . Ennen tätä aamua emme tienneet oliko sekään lähtenyt jakautumaan... Fiilikset olivat melko alamaissa keskiviikkona ja eilen.

Ikävää puhelinsoittoa ei onneksi tullut tänä aamuna, joten läksimme hakemaan sitä yhtä kaveria mukaamme =) . Oli jakautunut 7-8-soluiseksi. Siirto meni hyvin.

Olen niin onnellinen, että saimme tuon yhden matkaamme, vaikka tietysti sitä voisi olla suruissaan siitä, ettei pakkaseen jäänyt yhtikäs mitään. Mutta asenne on ollut alusta saakka se, ettei kaikkea voi saada. Täytyy olla onnellinen ja toiveikas tästä yhdestä sinnittelijästä :heart:

Onko mulla muuten huomenna sitten pp1? Siirtopäivä on vissiin pp0?

Kaikille piinailijoille ihan jumalaton määrä haleja ja tsemppiä, liityn onnellisena teidän joukkoonne jänskäämään =)

Ja koko pinon porukalle kaikkea hyvää tuleviin koitoksiin - onneksi olette olemassa :hug:
 
Onpas meitä kasaantunut! Hieno homma, mutta olen jo hiukkasen pihalla mitäs kellekin kuuluu..

Kaisalle pahoittelut punoituksesta.. toivotaan, että on asiaan kuuluvaa ja loppuu pian! Ei vielä menetetä toivoa!!

Voi ei Rockafella onneksi sait kuitenkin sen yhden sieltä kyytiin! Paljon Eri keepperiä sille sun vuokralaiselle! Oletko jo paremmassa kunnossa?

zin synnytähän nyt ensin nekin bittikaksoset, niin mietit sitten vasta eteenpäin.. :D Mitäs niillä pakkasukoilla...

Pirpalle onnittelut pampuloista, toivottavasti ovat huippu-yksilöitä! :)

ON: Menkkatunne on häivähtänyt jo pariinkin otteeseen. Se, niin tuttu yleensä hirvittävää kipua enteilevä ällöttävä tunne. Pelkään jo pahinta... Tekisi jo niin mieli sortua testaukseen tuossa pp11 tai viim. pp12. Mä en KESTÄ tätä jännitystä! Toisaalta en kyllä kestä varmaan mitään "haamupelleilyäkään", jossa testejä menee rekkalastillinen! Ollako vai eikö olla, kas siinä vasta pulma! :headwall:

Rentouttavaa perjantaita kaikille!
 
Kyllä se on sitten tässä, tämä ensimmäinen hoito :'(
Tuhruttaminen yltyi eilen ihan kunnon vuodoksi, joten sain pistää jäljellä olevat Luget laatikkoon. Odottamaan SYYSKUUTA :eek: :eek: :eek: Oikeesti. Tää on pyllystä ja syvältä!
Pakkaseen ei saatu mitään, ni kesä-heinä-elokuun kun tuo julkinen on sulki, niin nyt ei kerkee kierrosta enään ottamaan... Minä kun justiin olin päässy vauhtiin :headwall: Prkl!!

Ääh.... noh... eihän tässä auta kiukuttelu eikä auta vaikka menis mahalleen maate raivoomaan. Tää on tää julkisen puolen huono puoli.

Mut vois joku näppärämpi poistaa siis listalta, mutta älkää luulkokkaan että jätän seuraamatta miten teille muille käy =)
Toivon sydämmestäni että teistä todella moni plussais tästä kierroksesta :flower:
Toivon kovasti myös että KAISAn tuhruttelu on aiheetonta!

Tsemppiä kaikille, missä vaiheissa sitten ikinä hoidoissa olettekaan! Nyt ekan kierroksen tehneenä tiedän, että aika paljon jaksuja tarvitaan...
ENKÄ todellakaan toivo, että näen teistä yhtäkään sitten syyskuun pinossa...
:wave:

täältä lumisateesta................... Möhkis
 
joo mehän siis 3 vuotta yritettiin täydellä tohinalla,ilman siis mitään avusteisia menetelmiä,pillereitä yms. ennenkuin menimme hoitoihin,ja tuli siinä varmaan 30 kymmentä raskaustestiä sinä aikana tehtyä,negoja tietenkin kaikki,mutta silti vaikka niitä negoja on saanut niin monta ni nämä viimeisimmät 2 kpl eli 2008 toukokuu ja syyskuu olivat kamalimmat..
niin ne vaan puun takaa tulevat, vaikka sen miltei osaa jo sanoa että niin käy..

yritän nyt olla positiivinen ja toivoa että tuhruttelu on vaan jotain omaansa eikä liity mitenkään epäonnistuneeseen hoitoon...

meilläkin se uusi hoito menee elo-syyskuulle ihan rahallisten asioiden takia..tavallaan sen ajan kyllä olen aina tarvinnut positiivisuuden kasvatteluun..
 
Möhkölle Iso lohtu hali!! :hug: Kurjaa kun joudutte odottamaan noin kauan ja ettei pakkaseen jääny mitään. Jaksuja!

Rockafella Onneks pääsit siirtoon!! Toivotaan että pysyy matkassa loppuun asti. Meillä kävi ekassa IVF:ssä niin ettei päästy siirtoon ollenkaan... se oli syvältä!

).( Tänään kävin ekassa ultrassa ( kp 7 ja 5 päivää piikitelty ). Folleja oli noin 22 kpl 6-12 mm. Eli taas niinkuin edelliset kerrat määrää löytyy, mutta kun sitä laatuakin olisi joukossa!! Tänään alan pistään Orgalutrania... inhoan sitä tylppää neulaa |O Maanantaina uudestaan ultraan.
 
Huomenia kaikille!

Pitkästä aikaa täällä lueskelen ihmisten kuulumisia..Niin monta sivua on tullut pinoon lisää ja monenlaista on tapahtunut...Lohtuhaleja kaikille, jotka ovat kokeneet epäonnistumisia, ja onnea kovasti niille, jotka ovat jossakin hoitovaiheessa onnistuneet!! Pidän täällä jatkoa ajatellen peukkuja ihan teille kaikille!! :)

Oma napa on vähän liiankin lähellä, nyt kun just otin ekat sumut. Vielä yöllä mietin, että alotanko tätä rumbaa ollenkaan.. Viime hoitokerralla puhjennut paniikkihäiriö nostaa päätään nyt kun toinen hoito on alkamassa. Siitä ekasta hoidosta on nyt aika lailla vuosi..
Oon funtsinu joka puolelta asiaa ja tuntuu erittäin ristiriitaiselta..
Teistä kuulostaa varmaan, että onko tuo hullu kun ei tajua omaa tilaansa :) ja jätä hoitohommia sivuun..
Hoitojen lykkääminen on ollut yksi vaihtoehto koko ajan rinnalla, mutta kun toisaalta tuntuu, että milloin sitä olis sitten tarpeeksi valmis, henkisesti.

Tuohon paniikkikohtauksen syntyyn liittyy semmosta ahdistuneisuutta tai pelkoa jostakin. Vuosi sitten pelkäsin kuollakseni hyperstimulaatiota, vaikka siitä sanottiin että vakavat on harvinaisia ja niistäkin selviää. PUnktion jälkeen kivut olivat sitä luokkaa, ja yöllä ne "kasvoi" mitä suurempiin mittasuhteisiin ja siitä seurasi pelkoa, josta puolestaan taas seurasi paniikki.
Tällä hetkellä mulla pitäis olla elämässä kaikki periaatteessa erittäin hyvin, on ihana mies, työ, talonrakennusprojekti alkamassa ym. Ja mikä parasta, kevät kaunistuu koko ajan.
Tällä kertaa tää pelkuri on kuitenkin löytänyt toisen kohteensa..
Sain ikäväkseni kuulla viikko sitten, että ystäväni oli sairastunut psykoosiin ja joutunut olemaan kolme kuukautta suljetulla osastolla..
Tuon kuuleminen järkytti aika lailla ja oon sen jälkeen ollut hieman alavireissä fiiliksissä. Yöllä sitten herätessäni pelko omasta sairastumisesta hiipii puseroon ja meinaa iskeä paniikkia. Oon toistaiseksi saanut pidettyä paniikit loitolla psyykkaamalla itseäni, "en oo ollenkaan sitä tyyppiä että voisin sairastua" jne. :) Eivät oo sitten päässeet kohtauksiksi asti..pelot on pysyny hallinnassa.
Nyt kuitenkin kun tää hoitojuttu ilmeisesti stressaa taustalla...mietityttää ja arveluttaa, oonko hullu kun alotin nyt tän hoidon?
Onko teillä muilla MITÄÄN vastaavaa, vai oonko ihan yksin näiden juttujen kans?

Ottakaa kantaa, heitänkö sumut menemään? ;)

Syvissä vesissä,
Huurre
 
Voi sua, Huurre :hug:
Sinäkin oot jo toista kertaa mukana tässä rumbassa niin lohdutukseksi voin sanoa, että ainakin mulla on kaikki tuntunut helpommalta nyt kuin ekalla kerralla. Pistäminen on helppoa, töistä huomasin pyytää iltavuoroja niin ei tarvi koko ajan olla pois lääkärikäyntien takia ja osaa jotenkin asennoitua tähän paremmin.
Mulla oli joskus kuukausi sitten kanssa tosi rankkaa, lapsettomuus ottaa päähän, mies ei tajua mitään ja lapselliset kaverit hehkuttaa perhe-elämäänsä ja tuttujen synnytykset ja raskaaksi tulot sattuu ja teki mieli itkeä viikko putkeen ja varasin ajan hoitopaikan terapeutille. No, sinne on hirveä jono ja aika on kolmen viikon päästä ja voi olla, että perun sen. Mulla on luojan kiitos aika paljon sinkkukavereita joiden kanssa ei tunne itseään niin vajaaksi ja ihmisellä on kai oikeus vältellä perheellisiä kavereitaan, jos niiden seurassa tulee surullinen olo?
Olen kyllä yrittänyt ajatella, ettei muiden onni ole meiltä pois, mutta ei se aina onnistu. Miten teillä muilla, oletteko huomanneet tilanteen vaikuttavan kaverisuhteisiin mitenkään?
Tulipa avautuminen, helpotti =)
Omaan napaan kuuluu hyvää, punktio varmistui ensi keskiviikolle, eli 22 päivä ja siirto on sitten perjantaina. Ihan hyvä määrä oli niitä soluja, jospa tällä kertaa saadaan enemmän kuin kaksi alkiota. Ja jos en nyt tule raskaaksi niin meen ajaan moottoripyöräkorttia =)
 
Tulee jo isompia hyytymiä ja olo on enenmän menkkamisempi kuin ennen. Teen vielä testi ihan varmistaakseni että jos vaikka kenties toinen ois kiinnittyny ja toinen kiinnittymätön valuis pois..
toisaalta tiiän että turhaa toive ajattelua se on mutta raskauden mahdollisuudesta nähtävästi pitää kiinni kynsin ja hampain vaikka tiedän aika varmasti että testi näyttää negaa...taas..

näkyisköhän se jo tänään apteekin raskaustestillä?onko se niin herkkä?vai pitääkö oottaa huomiseen eli pp13 asti..?
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 18.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp12

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp10

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp9

viiva:1.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp9

nuuskis80: 2.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu vl pp9

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp3

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp2

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp1

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio/siirto vko 17-18, AVA pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

shenda81: 1.IVF, lyhyt kaava pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Maima: 1.IVF, TAYS pp-


[color=Green3]Plussanneet:[/color]


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
 
Zin
Voi Möhkö, olen tosi pahoillani ettei sun hoito onnistunut tällä kertaa. Aivan hemmetin ikävää että joudut vielä odottelemaan niin kauan seuraavaa kierrosta! :( Koita pitää lippu korkealla pettymyksestä ja surusta huolimatta. Ja menethän varmuuden vuoksi kuitenkin testaamaan vielä verikokeella. Haleja ja tsemppiä! :hug:

Kaisa ja Viiva, lähetän täältä positiivisia väreitä, että menkkatuntemukset ja -näkemykset pysyisivät poissa! Sormet ja varpaat ristissä! :heart:

Rockafella ja Millis, onnittelut siirroista! Toivottavasti pikkuinen tarraa oikein tiukasti kiinni! :flower: Rockafella, rankka viikko mutta tuli onneksi hyvä loppu. Hienoa että saitte alkion mukaan! Mitäs me niillä muilla alkioilla tehtäiskään kun on se yksi! Toivottavasti vointisikin on jo paranemaan päin.

Huurre, kuulostaa kamalalta. Saatko häiriöihin lääkitystä tai saako niitä lääkkeitä syödä raskauden aikana? Entä onko sinulla mahdollisuus terapiaan? Meidän klinikalla tarjotaan tukiryhmiä ja terapeutin palveluita hoitojen aikana ja niiden jälkeen. Ystäväsi psykoosi on varmasti järkyttävä uutinen, mutta ei se lisää sinun todennäköisyyttäsi sairastua psykoosiin. Ja se on aihe jota et oikein voi etukäteen pelätä - tulee jos on tullakseen mutta se on tosi harvinaista! Jos epäilet että hoidot laukaisevat paniikkihäiriön uudestaan, niin ehkä kannattaisi puhua lääkärin kanssa ennen aloittamista? Ehkä hän osaisi neuvoa miten lieventää oireita? Nyt kun tiedät mitä hoitoihin kuuluu niin on varmaan helpompi varautua seuraavaan kuukauteen. Minusta ainakin tuntuu että hoidoissa ja neuloissa oli jälkikäteen vähemmän pelkäämistä kuin mitä ennakkoon jännäsin. Toivottavasti pelkosi vähenevät ja saat tehtyä oikean päätöksen - mikä se lienee tulee olemaankin. Rohkeutta sinulle!

Miimi, onpas sulla valtava satsi tulossa!

Omaa napaa: vatsassa on ollut tänään outoja tuntemuksia. Toivottavasti ne johtuvat kiinnittymisestä eikä mistään varhaismenkoista. :( Toisaalta positiivisena merkkinä mulla oli taas tänään migreenikohtaus ja se on positiivista siis siksi että se on mulla vain raskauden aikainen ilo! Joko torstain Pregnyl-piikki vielä kummittelee tai jospa oma progetuotanto ois hyrähtänyt käyntiin? Muuten on mieli maassa koska mies on tänään ihan ääliö ja nyt PÄNNII ihan TAJUTTOMASTI. Riittäis jos pitäis vain omien hormonien heittelyä sietää mutta tuokin vielä. Ja nyt mulla on tietenkin kauhea kriisi ja vieläkö-tähän-lapsiakin-yritetään / ei-tästä-mitään-tule -fiilis. :'(

Hohhoi, jospas se tästä, itse kullakin, paremmaksi muuttuisi...

 
Kaisalle pahoittelut vuodon yltymisestä. :( Minusta voit jo testata, eiköhän se +/haamu anna vielä toivoa hyvinkin ja nega... voi voi miten raastavaa tää on :( Sinuna kuitenkin jatkaisin Lugeja ja testaisin vielä virallisenakin päivänä ihan varoiksi. Koita jaksaa!

zinille kiitokset väreistä... pelkään vaan, että mullakin se on se punainen.. hyvinkin pian. :(
Ymmärrän tuon pännimisen hyvin, koska mulla on tuosta aivan samasta kokemusta. Ne miehet, ne miehet. Noh, onneksi tässä ollaan itse täydellisiä ;) :D Koitahan jaksaa! Ota vaikka alkoholiton sidukka ja menet saunaan rentoutumaan...

Möhkölle :hug: , voimia ja jaksamista!

Huurre, kyllä mullakin on joskus öiseen aikaan iskenyt suunnaton ahdistus. On tässä sattunut kaikenlaista muutakin ikävää, kuten leikkauksia yms. tän lapsettomuusrumban lisäksi. Sitten joskus käy ylivoimaiseksi nämä pelot ja liika asioiden funtsiminen. Mulla tuo on kuitenkin todella harvinaista, mutta kuitenkin. Osittain se on juuri kivun ja sairauden pelkoa. Paljon kipuja, kun tän mun sairauden vuoksi olen joutunutkin kärsimään. Jotenkin se aamu kuitenkin tuo aina tullessaan sen rauhan takaisin. Päivällä näistä asioista tuntuu selviävän paljon paremmin. Joogasta olen myös saanut apua. Mikäli sulla on tuo pahana, niin kannattaa varmaan hakea siihen apua. Onko sulla siihen jo lääkitys?
Kaikkea hyvää sinulle!

ON: Menkat alkaa varmaan ihan justiinsa, koska tuntemukset on nyt vahvistuneet siihen suuntaan. Pessimistinä ollaan onnistumisen suhteen. Mies kyllä sanoi jo alusta saakka, että raskaana sä oot, katos vaan. Varmaan eka kerta, kun toivoisin olevani väärässä.. testit on jo valmiudessa ja mietin, että jospa rääkkäisi niillä itseään huomisesta aamusta alkaen...
;) Onneksi meiltä saatiin 2 kaveria vielä pakkaseenkin, joten niissä on vielä sitten toivoa.

Illan jatkoja! :wave:
 
jees meidän hoito oli tässä.herkka testi näytti puhdasta negaa ja menkkajuilinnat ja verenvuoto tekee kovasti tuloaan..me siirrymme jo aattelemaan elokuun PAS hoitoja..jos nyt yksikään kestää sulatuksen..

hei kertokaas te kenellä PAS hoitoja on ollu ni paljon lääkkeet maksaa siihen??ja että ottaako ne maksun vaikka yksikään ei selviä sulatuksesta?
 
kaisa: :hug: voi kurjuus... voimia ja jaksamisia surun keskelle :hug:

viiva: Toivottavasti menkkatuntemukset viittaa tällä kertaa plussaan ;)

möhkö: sinulle kans :hug: On kyllä TOSI syvältä, että joutuu oottaan syksyyn uutta hoitoa :eek: ei hyvänen aika!!! On niiiiin väärin, pistää ihan vihaksi!!!!!!!!! Kamalasti voimia ja jakamisia!

pirppa: Toivottavasti ne kolme on superhyviä yksilöitä :)

Rockafella ja Millis: Hirmusti tsemppiä ja voimia piinailuun! :) Tämä on hermoja raastavaa aikaa... :/

ON: Näin viime yönä unta, että mulla alako menkat :'( Heräsin sitte siihen, ku maha oli kipeänä menkkamaisesti... just just... nyt on pp10 ja just tänä päivänä alako viime hoidossa menkkakivut ja parin päivän päästä tuhru :'( Ei oo fiilikset kovin korkeella :headwall:

Onneksi meillä on kaks pikkuista pakkasessa, ei tarvi aivan alusta seuraavaa alottaa.

No, niin kauan on toivoa ku täti punainen tajuaa pysyä hevonkuusessa!
Kävin eilen kylässä kaverilla, joka saa vauvan kesäkuussa. Olihan se massu niiiiiin ihana :heart: Tahtoo samanlaisen!!!! :)

nuuskis, pp10

 
Testasin sitten äsken sen YHDEN viivan, minkä aina ennenkin.
Ajattelin, että itken tämän asian maton alle jo tänään. Huomenna on pystyttävä töihin. Ei ole kyllä aavistustakaan miten tästä suosta taas noustaan. :'(

viiva
 
voi viiva :hug: voimia ja jaksamisia surun keskelle, teille molemmille :hug: itke ja sure rauhassa, se helpottaa, ainaki toivottavasti. On tämä niin väärin... Hae sairaslomaa, jos vähäkään siltä tuntuu. Kyllä se pitää saada surra kunnolla, jaksaa taas eteen päin.

Halein, nuuskis
 
Kaisa, Möhkö ja Viiva voimahaleja teille! :hug: Tämä on niin väärin, niin väärin!!

Piinailijoille paljon onnea, että täti pysyisi teistä kaukana.

Hurja, mikä satsi Miimillä tulossa :D

Milliäiselle tsemppiä tulevaan punktioon!

Rockafella toivottavasti sinä voit jo paljon paremmin!

O.N: Minulla oli ihan kamala viikonloppu, kun appi joutui sairaalaan perjantai yönä aivoinfarktin takia. Oltiin sairaalassa melkein koko yö. Se oli ihan sekaisin, eikä ymmärtänyt puhetta. Onneksi tilanne on nyt vakaa ja hän on jo palautunut suht normaaliksi. Aika näyttää mitä vaikutuksia tällä on meidän kaikkien elämään.
 
Zin
Onpa täällä nyt ikäviä uutisia yksi toisensa perään. Kaisa ja Viiva, paljon haleja teille. :hug: Tää tuntuu niin väärältä, kauhea rumba ja niin paljon odotuksia - ja sitten yksi testi vetää maton alta kokonaan. Olen tosi pahoillani. Voimia teille! :hug:

Nuuskis sinnittele nyt siellä! Jospa tämä on se kerta kun sun menkat eivät alakaan!
 
Mitä minä menin tekemäänkään, tyhmä tyhmä tyhmä minä!!!!

Tein r-testin :ashamed: Ja siihen tuli KAKS viivaa :eek: Viiva on kontrolliviivaa haaleampi, mut sen erottaa ihan selvästi silmillä (vähä hämärässäki, ei niinku, että oisin kokeillu :LOL: )
Nyt on VASTA pp10!!! Ja mulle VL:ssä sanottiin, että testailla voi pp15-pp16..jepjep...

Tein testin sen takia, että voin alakaa henkisesti keskittyyn pas:siin...
Harmittaa ja pelottaa... jos se perhanan tuhru alakaa kuitenki... Menkkakivut on ja pysyy, välillä aika koviaki... Voi luoja :/
 
Kaisalle myös pahoitteluni negasta! On tämä syvältä sieltä! Nyt on sitten itketty silmät päästä, käyty juoksulenkillä ja saunassa. Eipä auta mikään tähän masentuneeseen alakuloon. :headwall:
Otin tän kyllä yllättävän raskaasti. No onhan tuota yhtä viivaa mittarissa jo tullut vahdattua monta vuotta. Ai, anteeksi olipas se kaksi viivaa siinä silloin, kuin noita kystia oli kasvanut. :eek: en ollut silloinkaan ihan näin maassa, kuin nyt.
Yritin olla valmiiksi negatiivinen ja "pitihän tämä tietää"-asenteella liikkeellä, mutta eipä se tätä surua negasta poistanut.
Mulla vasta pp10, mutta en tiedä ketään kellä se tulos olisi tuosta positiiviseksi muuttunut. Käytän kuitenkin Luget kiltisti torstaille ja testaan silloin vielä ihan varoiksi. Ellei vuoto ala jo sitä ennen. Nyt kyllä voin kertoa, että joka pisara valuu silloin ihan sydämestä saakka. :(

Parempaa onnea teille muille! Nyt meitä neganneita on jo ihan tarpeeksi tähän pinkkaan! :(
 

Yhteistyössä