Hakutulokset

  1. mammx2

    onko isoja vauvoja?

    poika oli synt.3840g ja 49cm poika nyt 8kk 11,7kg pitä on vaivaset 72cm eli miselin ukko tää :D ryömmii ja konttaa
  2. mammx2

    Nokkamukiin totuttamisesta vinkkejä

    Samoin aloitettiin=)
  3. mammx2

    ~KesäMassut 2007~

    Oioi vointeja sairastajille!! ikävää nuo taudit.. Meillä ei itseasiassa ole ollut kun pari nuha viikkoa pojan elämässä.. esikko(2v8kk) toisin sairastaa tasa vuoden välein korvatulehduksen ja kerran oli myös tuo silmätulehdus. ite olin kipee esikon odotusaikana viimeksi :o pitääpä koputtaa...
  4. mammx2

    Perunan aloitus ja vihreä kakka

    Niin taikka se voi olla vain ilmaa mahassa. Meilläkin oli ohimenevää tuo vihreä kakka ja selvästi pyöri mahassa. täysimetin kanssa 5kk ennen kuin aloitin velleillä ja soseilla. toivotaan parasta=)
  5. mammx2

    Koska voi kiinteitä

    joo mekin aloitettiin velleillä kun siisä on suurin osa korviketta. Maha ei mee niin kovaksi. suosittelen=) toisin poika ei tunnu kunnolla nukkuvan vaikka ruokaa on tarpeeksi.. velleinä on peruna-porkkanaa, maissi, riisi-ruusunmarja, riisi, ja viljat. olikohan muita?? noh kuiteski.
  6. mammx2

    kiinteistä onko liikaa?

    hmm..tuohon on paha mennä sanoo mitään. ite imetän, mutta ruuan päälle ja välipalaksi. en muista yhtään paljonko se suositus oli esikoisen aikaa ku en imettänyt. kyllä se oma rytmi tulee melkein itsestään=)
  7. mammx2

    ~KesäMassut 2007~

    Joulu meni nyyh...Noh palu arkeen hetkeksi kun on taas uusvuos. Töitä oon välillä tehnyt kun miehellä on vapaata=) poika 6kk neuvolas 10kg ja 68cm pitkä jätkä joka ryömii ja omistaa 1hampaan. pari konttaus askelta on ottanut mutta ei vielä hokannut asiaa.(pääsee äiti vähemällä) Esikko 2v8kk...
  8. mammx2

    Koska voi kiinteitä

    mullakin on iso kuopusn ja hyvin meni täysimetyksellä 5kk...
  9. mammx2

    Koska voi kiinteitä

    hei oikeesti alle 4kk ikäinen ei tarvii paljoo muuta kuin maitoo, sen suolisto ei ole kehittynyt kunnolla. ei ne lääkärit turhaa ohjeita anna.. 3kk menee mut et alle!
  10. mammx2

    Koska voi kiinteitä

    :o
  11. mammx2

    kiinteistä onko liikaa?

    ei kai, jokainen syö niin paljon kuin tahtoo. Kunhan tarpeeksi maitoo kuiteski. Meil poika jo 6kk syö n.2,5-3purkkia liha-kasvis ja saman verran jälkkäriksi hedelmäsosetta. aamulla 1-2velliä, illalla puuro. ruokien päälle ja yöllä tissiä. mä totutin aina yhteen makuun 5-7päivää. hyvin menee=)
  12. mammx2

    ***Toukovauvat 2007*** Joulukuu

    heips! Arttu poika syntyi 2.6.07 3840g ja 49cm pitkä. vietetään suht rauhaisaa eloo, välillä töitä pukkaa jolloin iskä on kotona sen ajan=) poika 6kk neuvolas oli 10kg ja 68cm pitkä jötikkä joka ryömii, omistaa 1hampaan ja valvoo öisin=) Joulufiiliksissä äippä86 lapset tyttö 2v8kk ja poika...
  13. mammx2

    Tarviskohan männä maate?

    juu kannatan nukkumaan menoo..työt tosiaan oottaa..
  14. mammx2

    Lapsilisien maksupäivät 2008

    juu itekin oot törmännyt siihe et esim. työttömyyspäiväraha tulee seuraavana pankkipäivänä, mutta lapsilisät on aina tullut etukäteen jos 26 on pyhä.
  15. mammx2

    millä mä saan ton lapsen nukkuun??

    jep meillä on välillä esikon kaa tuota..kerran oon nukkumanlaiton jälkeen käynyt kysyy/sanomas et älä enää leiki taikka muuta vastaavaa. enkä sen enempää. jankkaa välillä et tahtoo mehua jne. jos menen niin kohta tahtoo jotain muuta. yksinkertainen selvä ohje nuku ja ovi kii. päliskööt vaikka...
  16. mammx2

    muita joilla täysin selvä uusi vuosi?

    Jep :wave: jo neljäs vuos menossa ei kai sitä noin vain osaa juoda.. tai siis ei uskalla:ashamed:
  17. mammx2

    ~KesäMassut 2007~

    ihanaa pojalla puhkesi tänään ensimmäinen hammas!! ja ryömii jo kovasti tuo reilu 10kg jässikkä=) (6kk neuvolas 68pitkä ja 10kg painoo) ihanasti on tää mennyt alkaa vihdoin arki sujua molempien kanssa ja töissäkin olen kerinnyt pyörähtää..kaipaavat kuulemma jo takaisin=)
  18. mammx2

    Päivärytmi kohdilleen 7-8kk /syömiset ja nukkumiset

    meilläkin vielä opetellaan..poika kohta 7kk yöllä syö 1-3kert tissiä. klo9 velliä ja tissiä. 10-12 unet 12 velliä 14 pottu+liha+kasvikset(koko purkki) päälle hedelmäsose purkki ja jälkkäriksi tissiä. 14-16unet 16 tissiä 17 liha-kana ja hedelmäsose+tissi 18-19 unet 19 puolpurkkia...
  19. mammx2

    Nuori ja pelottaa

    Mulla oli tosi hyvät kokemukset molemmista synnytyksistä! ekassa sain vain kohdunkaulapuududuksen ja ilokaasua(pop!) kesto 7h. alkoi supistuksilla 2aikaa yöstä alussa ei ollu niinkään kipeitä, loppumetreillä kovenivat ja ponnistus vaiheessa ei ollut kipuja ollenkaan. toka meni 4h..nopea...
  20. mammx2

    5kk mittoja =)

    synt.3840g ja 49cm nyt 5kk 9500g ja 66.1cm pitkä poika. ja rupes vielä ryömii! huvittavaa katoo kun toinen makkarat hyllyen menee.. tyttö oli taas synt.3330g ja 48cm. ja 5kk oli 6890g, 65cm pitkä.

Yhteistyössä