millä mä saan ton lapsen nukkuun??

tosiaan kolmas tutiton yö edessä ja ei hyvältä näytä.. enää se ei itke hysteerisenä,mut nyt se ei rauhotu. pelleilee ja sekoilee ja menee ihan yli. eilen jo oli niin et kun oli huutonsa huutanu,niin alko silmät lupsuun kiinni ja aina kun meinas nukahtaa niin alko pelleileen ettei vaan nukahtais. tää on ihan päätöntä. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mites kiireitä teidän aamut on, siirrä suosiolla nukkumaanmenoa tunnilla, jos aamulla ei ole pakko herätä aikaiseen. Tottuu väsyneenä nukahtamaan yksin
Mutta voi sitten mennä yliväsyneeksi eikä osaa taaskaan nukahtaa.Näin käy joskus meillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mites kiireitä teidän aamut on, siirrä suosiolla nukkumaanmenoa tunnilla, jos aamulla ei ole pakko herätä aikaiseen. Tottuu väsyneenä nukahtamaan yksin
Mutta voi sitten mennä yliväsyneeksi eikä osaa taaskaan nukahtaa.Näin käy joskus meillä.
no juu, toikin totta. Lasten nukuttaminen on salatiedettä pahimmillaan . Just kun luulet keksineesi keinon, ipana muuttaa mieltään
 
"päläpäläpälä,äiti mulla on rähmää silmässä,äiti mennään peseen silmät,äiti multa tulee räkää äiti mennään niistään,äiti hattivatit on pelottavia,äiti leijonat tappelee,äiti mulla on kakkahätä,äiti janottaa,äiti minä en nuku,äiti on pissahätä äiti en halua nukkua tällä paidalla äiti kuka on laittanu ton maton tohon lattialle äiti hyi äiti minä olen iso poika äiti hahahaahahahhhhaahahahaaa äiti sataako ulkona äiti missä sataa äiti mitä sataa,äiti hei,äiti.........................................." :headwall: |O
 
"äitiiiii,silmät aukii,silmät kiiinniiii,silmät aukiiii,silmät kiiinnniiiii,äiti on räkää,silmät aukiiii,silmät kiiinnniiiii,äiti!!!!!mulla on unihiekkaa!!!!! äiti laulatko mulle pikkuneitiiiiiiiiii,pikkuneitiiiiii,hämähämähäkki........" |O
taas tuntuu et jää kyllä ainooks tää yks kappale |O
 
jep meillä on välillä esikon kaa tuota..kerran oon nukkumanlaiton jälkeen käynyt kysyy/sanomas et älä enää leiki taikka muuta vastaavaa.
enkä sen enempää. jankkaa välillä et tahtoo mehua jne.
jos menen niin kohta tahtoo jotain muuta. yksinkertainen selvä ohje nuku ja ovi kii. päliskööt vaikka puol yöhön mie nukun=)
 
vieras
Mä laitoin just kolmea tenavaa yhtäaikaa samaan huoneeseen nukkumaan. Pitäis tuo 2,5 v opettaa omaan sänkyyn nukkumaan, niin olin siellä huoneessa kunnes nukahti. Huh sitä hölpötyksen määrää... No onneksi nyt kaikki nukkuvat, toivottavasti teilläkin pian :)
 
tyttöjen äiti
Juu minäkin vähän kummastelen, että mitä ihmettä teet täällä kertomassa joka tilanteen? Eikö sun pitäisi olla siellä lapsen luona, jotta voit keskittyä häneen täysin ja nukuttamiseen? :/ oot hetken vierellä ja sittenkö sanot että ootas, äiti käy vähän tuolla? vai kannettavako sulla siellä on.. sori, mut en kyllä tajuu..
 

Yhteistyössä