Hakutulokset

1. K

Töihin vai ei, töihin vai ei..

muista myös laskea tulojen erot. eli jos menet töihin, mitä etuuksia menetät ja kattaako kolmen päivän palkka nämä (hoitomaksut, asumistuki yms). kuulostaa tylyltä, mutta tämä on tätäpäivää...
  2. K

Suoramyyntiä ja edullisia tuotteita

pakko kommentoida nimim. pakko kommentoida kirjoitusta. vaikka itse edustankin toista yritystä, yhdyn tuohon kirjoitukseen. ei kai kukaan (aikuinen) usko, että rahaa tulee, kunhan kirjoitat nimesi tähän paperiin? ilmaista rahaa en tiedä olevankaan. perittyynkin rahaan joku on tehnyt töitä...
  3. K

kauneus/terveys kutsuja

olisiko kiinnostusta järjestää kotikutsuja? voisin tulla pitämään kutsuja kauneus- ja terveystuotteista. (meikkaaja mukana) asun tampereella, mutta matka ei ole este =) ottakaa yhteyttä!
  4. K

jälleenmyynti työtä halan psitsi...

minulta myös löydät uuden idean tämänkaltaiseen työhön. eikä sisällä riskiä! kiiki7305@luukku.com
  5. K

jälleenmyyjät? verotus

mä hommasin kirjanpitäjän! helpoin ja paras tapa. ei tarvitse itse hermoilla kuittien ym muiden lippusten ja lappusten kanssa. :D
  6. K

haluatko mukaan työhön

parempiakin provikoita on olemassa...
  7. K

Työtä

voisiko birdie kertoa yrityksen nimen?
  8. K

toimeton

eipä ole, mutta mulla voisi olla sulle idea, kuinka ratkaista pulma. laita yvtä!
  9. K

Jälleenmyyjänä

nature´s of scandinavian toimessa homma hoituu samalla tavalla. ota yhteyttä verotoimistoon jos on epäselvää kuinka homma hoidetaan. tai etsi itsellesi hyvä kirjanpitäjä. muistaaksei veroton tuloraja oli 8000,-. korjatkaa jos ole väärässä! :attn:
  10. K

Työtä

minäkin toimin kotoa käsin. tuotteet ovat kulutustuotteita ja työtä voi tehdä oman tunnon mukaan. provikkajärjestelmä on hyvin yksinkertainen ja hyvä. aloitus on ilmainen. ota yhteyttä! :wave: kiiki7305@luukku.com
  11. K

Nonii, Tamperelaiset taas!;-)

kiinnostaisiko teitä järjestää tapaamisen yhteydessä meikki-kutsut? jos siis tapaaminen järjestetään jonkun kotona. tai miksi ei vaikka meilläkin. emäntä saisi tietty emännän lahjan =) ilmoitelkaa kiinnostuksestanne! ja sopii vaikka joku haluaisi järjestää kutsut omalle kaveripiirillekin...
  12. K

Tamperelaisten uusi tapaaminen!!=)

minä joudun perumaan. pojat saivat vesirokkonäppyjä yöllä... :'( joten me vain katselemme videoita kotona. mutta pitäkää te hauskaa!
  13. K

Tamperelaisten uusi tapaaminen!!=)

voisimme mekin koittaa tulla... pojat 4 ja 6. paikka on tuttu ja lapset ovat viihtyneet hyvin!
  14. K

mitä eri firmoja esim,tubberwara,oriflame ym on??

toimin nature´s of scandinavia nimisessä firmassa. meillä on kosmetiikkaa, kodin puhdistusaineita, urheilu- tuotteet, lasten tuotteet, ihon ja kauneuden hoito... provikkaa saa joko kotikutsuilla tai uusien jakelijoiden liityttyä mukaan. tässä ei jää tuotteet omiin nurkkiin sillä ne tilataan joko...
  15. K

Minkä kokoisia 4-vuotiaita?

poika 18 kg ja 107 cm. juuri tänään kävimme =)
  16. K

miten yö kuivaksi?

miten saisi 4 vuotiaan pojan yö kuivaksi? välillä on kokeiltu ilman vaippaa nukkumista, mutta poika kömpii jossain vaiheessa märkänä meidän väliin nukkumaan. on kokeiltu yöllä pissittämistä, mutta ei sitäkään jaksa kovin kauaa. vai pitääkö vaan odottaa?
  17. K

suvussa kulkevat nimet

esikoisella kulkee isän etunimi toisena nimenä. isällä on isänsä etunimi toisena nimenä jne. jo viidessä polvessa, enkä halunnut tätä katkaista, on jotenkin niin hieno "perintö". kuopuksella on äidin suvussa kulkeva nimi toisena. muilla (eka,toka ja kolmas) nimillä on erikois merkitys. pojilla...
  18. K

Oppimisvaikeudet

olen jonkin verran opiskellut lisäravinteista ja suosittelen sinua kokeilemaan alkuun omega 3-kalaöljyä. itse välitän näitä tuotteita ja olen todennut oman keskittymisen parantuneen, vaikka mitään häiriötä ei olekaan todettu. olen muuten vain vilkas enkä jaksa keskittyä esim opiskeluun. monet...
  19. K

ongelma, pakko purkaa

hei jopelix. mahdatko olla naapurini tässä mummoutuvassa rivaripihassa? jos olet, niin ymmärsit vinkkini... kahden pojan äitinä, työssä käyvänä, en ole aivan samassa tilanteessa kuin sinä, onhan pojilla ikäeroa vain 2 vuotta. mutta voit aina ottaa yhteyttä jos haluat jutella! t.25
  20. K

Työnhaku ahdistaa

kuten ylempänä sanoin, ottakaa yhteyttä niin kerron lisää! kiiki7305@luukku.com tätä voi tehdä missä ja milloin vain. vaikka synnytysosastolla =) eikä siis vaadi mitään isoa budjettia tai toimitiloja. riittää kun on puhelin. vie aikaa noin tunnin/päivä!

Yhteistyössä