\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:36 oriflame myyjä kirjoitti:
oriflamella on jaksoissa 2-3 menossa rekryjakso
jos haluat mukaan toimintaan,saat hyvät edut.normaalien etujen lisäksi saat aloittaessa kolmessa jaksossa kerättyä upean laukkkusetin(jota ei ole ollut aikaisemmin etuna aloittaville)
jos kiinnostuit työstä,laita sähköpostia tulemaan osoitteeseen kirppuli04@yahoo.com.kerron asiasta lisää sitten.
Saatko mainostaa täällä tuotteitasi ja vieläpä ilmaiseksi? Olen ymmärtänyt, että tämä on keskustelupalsta. Mainostilat varataan ja maksetaan erikseen
.
Uusia jälleenmyyjiä värvätessäsi muista:
- Älä lupaa uusille jälleenmyyjille liikoja. Uusilla jälleenmyyjillä on epärealistiset odotukset tulotasosta ja työn määrästä. Tulot arvioidaan yläkanttiin ja työn määrä alakanttiin.
- Muista kertoa, että harvasta on tullut miljonääri Oriflamea, Tupperwarea, Green Housea, Partylitea, Frientexia, Swipea jne. kotiesittelytuotteita myymällä.
- Esittelypaikat hankitaan itse. Siitä koituu uudelle jälleenmyyjälle puhelin- ja postikuluja.
- Jälleenmyyjä tarvitsee auton. Bensakulut ovat suuret, jos esittelypaikat ovat kaukana.
- Jälleeenmyyjä on itsenäinen ammatinharjoittaja. Hän huolehtii itse veroistaan ja sosiaaliturvamaksuistaan.
- Jälleenmyyjä tarvitsee tilitoimiston ja kirjanpitäjän apua. Harva jälleenmyyjä osaa tehdä itse kirjanpitonsa ja hoitaa veroasiat. Kirjanpitäjä tekee ammatinharjoittajan kirjanpidon ja auttaa veroasioissa.
Rehellisyys maan perii =)!