mitä eri firmoja esim,tubberwara,oriflame ym on??

• Viestiketjun aloittaja muumimamma78
  • Ensimmäinen viesti
muumimamma78
näitäåhän on monia joku mis myydään lastenvaatteita ja kynnitläkutsuista olen kuullut olix joku maustefirmakin...
kertokaahan kaikki mitä tiedätte mitä vois kotoa päin myydä ja saada hieman lisätuloa näin äitiyslomalla ja kuinka kannattavaa on hyötyykö edes jne..??

ex-omahoitaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 02:44 muumimamma78 kirjoitti:
näitäåhän on monia joku mis myydään lastenvaatteita ja kynnitläkutsuista olen kuullut olix joku maustefirmakin...
kertokaahan kaikki mitä tiedätte mitä vois kotoa päin myydä ja saada hieman lisätuloa näin äitiyslomalla ja kuinka kannattavaa on hyötyykö edes jne..??
tupperware, oriflamen lisäksi on ainakin

kotigastronomi (mausteet)
partylite (kynttilät)
sitten on meikeistä myös joku muukin kuin oriflame
D&J lasten vaatteet
Blingon and blue,, mikä se on
:D :D

ym ym

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 17:35 -jansku- kirjoitti:
www.avonfi.com
kosmetiikan suoramarkkinointiyritys, jossa aivan ihania tuotteita myynnissä ja josta saa ihan kivaa provikkaa myös, kun niitä alkaa myydä =)
:attn: :attn: :attn:

Onko kukaan tässä? Tai onko muuten tuotteista kokemuksia?
Minä kyllä kiinostuin =)

-jansku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2005 klo 01:30 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 17:35 -jansku- kirjoitti:
www.avonfi.com
kosmetiikan suoramarkkinointiyritys, jossa aivan ihania tuotteita myynnissä ja josta saa ihan kivaa provikkaa myös, kun niitä alkaa myydä =)
:attn: :attn: :attn:

Onko kukaan tässä? Tai onko muuten tuotteista kokemuksia?
Minä kyllä kiinostuin =)
Käytän näitä ko. tuotteita ja tykkään tosi paljon. Toimin myös itä-Suomen alueella Aluemyyntipäällikkönä. Noilla sivuillahan voi jättää omat yhteystiedot, niin ne menevät sinun alueen omalle aluemyyntipäällikölle, ja hän laittaa sinulle lisää tietoa suoraan sähköpostiisi
;)

toimin nature´s of scandinavia nimisessä firmassa. meillä on kosmetiikkaa, kodin puhdistusaineita, urheilu- tuotteet, lasten tuotteet, ihon ja kauneuden hoito...
provikkaa saa joko kotikutsuilla tai uusien jakelijoiden liityttyä mukaan. tässä ei jää tuotteet omiin nurkkiin sillä ne tilataan joko omaan käyttöön, tai kotikutsujen jälkeen asiakkaille. mielestäni hyvä provikka ja hyvät tuotteet!
tyytyväinen jo vuodesta 2001 =)

Itse myyn Partyliten tuotteet ja aloitin jo äitiysloman aikana ja pystyi tekemään töitä niin ettei kela päässyt mun tulojen kimpuun ,,,,

Jos sua kiinnostaa tietää enemmän tästä partylitesta niin kysy rohkeasti vaan kerron kyllä

Eva

Yhteistyössä