Hakutulokset

  1. S

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    Mulla oli myös 2002 keväällä 3. luokan muutoksia papassa. Tehtiin loop-hoito. Joulukuussa tulin raskaaksi ja elokuussa 2003 syntyi esikoinen ja hänelle sisarus 2005. 3:tta yritetään...
  2. S

    Hoitojen ja synnytyksen jälkeiset menkkakierrot

    Mulle tehtiin ivf toukokuussa huonoin tuloksin. Sen jälkeen ollu jo kahet menkat, kierto 21-23. Aikaisemmin pitkä kierto, ei koskaan alle 32. Eli en tiiä laittoiko noi lääkkeet niin kierron sekaisin.
  3. S

    Mitä jos toinenkaan ivf ei tärppää..?

    Pakko tulla kertoo omasta kokemuksesta. Keväällä yritettiin ekaa ivf:ää. Munasoluja saatiin 15, joista 14 hedelmöittyi. Ainoastaan 1 oli edes lähellä siirtokykyä. Nega tuli. Mulle sanottiin että endo vaikeuttaa jakautumista. Nyt endoa poltettu jo kahdessa tähystysleikkauksessa. Edessä poisto...
  4. S

    IVF ja ICSI: kustannukset

    Eli te joille on tehty kyseiset hoidot, paljonko on maksanut yksityisellä? Kun tutkimukset ym verikokeet otettu...
  5. S

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

    Onnittelut äiti0408:lle! =) Itsellä kp1. :'(
  6. S

    Inseminaatio

    Puhdas nega! :'(
  7. S

    Inseminaatio

    hopeful: Vino pino raskaustestejä kaapissa (tikkusellasia). Niitä on tullu aina ovistestien mukana. Vähän omaa napaa: En oo kovinkaan toiveikas onnistumisesta. Paha olo on mennyt ohi ja aamulla taas menkkakipuja vähän...
  8. S

    Greippimehu

    Täällä on välillä joku aina puhunut greippimehun litkimisestä? Miten sen pitäis vaikuttaa ja juotteko koko kierron? Olen lukenut että lääkkeiden kanssa samaan aikaa ei sais juoda kun heikentää tehoa...
  9. S

    Inseminaatio

    hopeful: Mulla näytti ovistesti plussaa sunnuntaina ja varmuuden vuoksi pistin vielä Pregnylin varmaan joskus 18.30 aikoihin. Inssi tehtiin maanantaina 14.30. Toivon niin että onnistuis, mutta yritän jo tsempata itteeni negaan, ettei putois sitte taas niin korkeelta... Ootko muuten mitannut lämpöjä?
  10. S

    Menkkakivut Lugesteronin aikana

    Jannaliini: Oikein paljon onnea plussasta! Miten pitkään jatkat vielä lugeja? Mullakin jo ollut menkkakipuja, nyt menossa pp10.
  11. S

    Clomifen

    mikä on: Mulle sanottiin aikoinaan julkisella että jos teroja alkaa syödä ennen hedelmöittymistä, niin ne estäis raskauden kehittymisen. En tiedä siitä sen enempää. Itse olen aikoinaan saanut esikoisen raskauden alkuun pelkän tero-kierron aikana...
  12. S

    Inseminaatio

    hopeful: Ai niin piti kysyä että onko sulla luget käytössä?
  13. S

    Inseminaatio

    hopeful: Tuhannesti onnea!!! =) Ihanaa että joku täällä plussaa! Millaisia oireita sulla on? Mulla testipäivä ens maanantaina, en millään jaksais odottaa. Toisaalta vähän menkkoja enteileviä kipuja ollut etten usko onnistumiseen. Etova olo on päivisin ja iltaisin, mutta niin mulla on ollut...
  14. S

    Inseminaatio

    Rosmariini -74: Mä sain soittaa lääkärille sunnuntaina jos tulee plussa, kuten tulikin. Siinä sitten jo antoi alustavat ajat seuraavalle päivälle. Aamulla vielä soitin klinikalle ja varmistin. Tosi hyvää palvelua, yksityisellä ollaan. Millos muilla on testauspäivät? Mulla ois kai 31.8. Onko...
  15. S

    Menkkakivut Lugesteronin aikana

    Tämä on eka inssikierto kun käytän lugeja. Mutta aikaisemmin oon käyttäny ihan clomikiertoon. Joka kerta on menkkakivut alkanu viimeistään muutaman päivän ennen kun oon käyttäny lugeja 14vrk. Kivut jatkunu vielä muutaman päivän ennen kun vuoto on alkanut. Mulla nyt pp7 ja pahaa oloa ja väsyttää...
  16. S

    Inseminaatio

    Vuorovesi: Voi ei, olen tosi pahoillani! :hug:
  17. S

    Lugen käyttäjille

    Kiitos Jannaliini vastauksesta! Pregnylin pistin silloin sunnuntaina eli johtuukin siitä. Eipä tarvii nyt enää pohdiskella.
  18. S

    Lugen käyttäjille

    Nyt tulee tyhmä kysymys koskien lugeja. Jos lugejen käytön aloittamisen jälkeen tekee ovistestin niin näyttääkö automaattisesti plussaa, eli vaikuttaako luget siihen. Huvikseni testasin eilen ja tuli plussa. Viime sunnuntaina oli plussa ja inssi tehtiin maanantaina. Silloin ovis oli kyllä...
  19. S

    Inseminaatio

    Vuorovesi: Joko oot testaillu? Positiivisia tuloksia tarvittais nyt mielellään... Tervetuloa Kay! Mulla tuli ovistestiin plussa viime sunnuntaina ja maanantaina tehtiin inssi. Lääkäri sanoi että ovis just tapahtunu, eli inssi tehtiin hyvään aikaan. Mulla on myös aika paha endo, kerran leikattu...
  20. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Haave: Oli pakko tulla kyseleen lisää, kun mainitsit että sulla on ollu endoa suolistossa. Mulla kerran tehty tähystysleikkaus, jossa endoa poistettiin muualta mutta suoliston seinämästä ei pystytty. Eli sultako on poistettu sitten ihan pala suolesta? Millasia oireita suoliston endo on...

Yhteistyössä