Inseminaatio

Rosmariini -74: Mä sain soittaa lääkärille sunnuntaina jos tulee plussa, kuten tulikin. Siinä sitten jo antoi alustavat ajat seuraavalle päivälle. Aamulla vielä soitin klinikalle ja varmistin. Tosi hyvää palvelua, yksityisellä ollaan.

Millos muilla on testauspäivät? Mulla ois kai 31.8. Onko teillä mitään oireita? Mä jo kuvittelen vaikka mitä, niin kuin usein ennenkin. Pitäis alkaa pikku hiljaa valmistautumaan siihen negaan. Jännä kattoa alkaako kivut nyt ennen testausta, ennen aina alkanut, mutta tässä kierrossa ovis monta päivää aiemmin kuin ennen... Tsemppiä meille kaikille!
 
Kay
Kiitos satukirjan sankarille tuosta "ovis jo sunnuntaina" -tietoudesta. On tää hienoa, kun aina löytyy joku, joka osaa kertoa vastauksia päässä pyöriviin kysymyksiin! :)

Vuorovedelle pahoittelut negasta :(

Rosmariinin kanssa mennään aikas samoissa, minä odotan kanssa inssiä alkuviikolle.

Mulla ei tullut plussaa vielä tänään sitten kuiteskaan. Ovisoireet on kyllä selviä eli uskoisin, että huomenna tai viimestään ylihuomenna testi näyttää plussaa. Huomenna het aamusta on mulla ultra-aika. Sitten kuulee lisää tietoja, että mitä tuolla sisuksissa oikein tapahtuu. Toivottavasti kaikki on niin kuin pitää ja yksi tai kaksi hyvää munista siellä oottelis ovista.
 
Sain äsken ovisplussan CB:n digiin eli aamulla soitellaan Väestöliittoon ja mies lähtee sinne sitten uimareita purkittamaan. Pitäkää peukut pystyssä, että kaikki menee nappiin!

Kiitos Satukirjan sankarille vastauksesta. Missäs noin hyvää palvelua saa, kun sunnuntainakin sopii soitella?
 
Saimme ajan aamupäiväksi inssiin ja nyt toivon vaan kovasti, että pesun jälkeen on tarpeeksi uimareita hoitamaan homma. Sekä liuska- että digitesti näyttivät äsken ovisplussaa eli ei taida olla ovis vielä ollut. Viimeksihän munis oli jo irronnut, kun inssi tehtiin. Jännittää... Toiv. ei kirpaise samaan malliin kuin viimeksi, kun siiippakaan ei pääse paikalle. Vaikka mitä siitä, vaikka kirpaisisi mitä, kun vaan tulisi tulosta :)
 
Täti tuli ja Toivo meni...taas ja taas ja taas ja taas... :'( :headwall:
Tänään alkaa taas Clomien napsiminen neljättä inssiä odotellessa. Jokohan se sitten riittäisi?

Kay ja Rosmariini: Jännät paikat teillä. Täällä pidetään peukkuja, että inssit sujuisivat tuloksekkaasti! Kovasti plussapisteitä toivotaan!
 
Relish: Jaksamisisa sinulle. Ihanaa, kun jaksat pitää muille peukkuja silti!
Mulla on nyt 10pp.
Koko ajan mietin vaan, että onko onnistunut.
Millaisia oireita pitäisi olla, vai voiko tässä vaiheessa vielä olla oireita?
Tietääkö joku?
 
Kiitos hopeful :hug:

Sinulla se vasta piinaava aika onkin meneillään. En tiedä tietenkään omasta kokemuksesta oireista mitään, mutta mitä nyt olen lueskellut mm. näiltä palstoilta, niin kovin vaihtelevaa tuntuu olevan: Joillain alkaa jonkinlainen etova olo jo aika aikaisin ja joillain rinnat arat. Toisilla "flunssainen, viluinen" olo ja väsymystä. Toisilla ihan tavalliset menkkaoireet ja joillain normaalia vahvemmat. Jotkut vaan "tietävät", että jotain on elimistössä toisin. Sitten taas toisilla ainoa ero muihin kiertoihin on ollut se, ettei ole MINKÄÄNLAISIA oireita. Aika yksilöllistä siis. Malttia ja peukkuja sinne! Pidäthän meidät ajantasalla.
 
Täältä palstalta saa ihanaa tukea, ja tuntuu siltä, ettei mikään kysymys ole liian tyhmä.
Aina joku malttaa vastata! =)
Ainoat oireet on päänsärky, (joka voi johtua niskajännityksestäkin) sekä hieman turvonneet rinnat (voi olla kuvitteluakin). Ehkä pissattaa vähän useammin, ja janottaa.

Voi olla että kuvittelen vaan, koska toivon niin hartaasti olevani raskaana.
No, päivä kerrallaan!
 
Relish & hopeful: mulla menossa pp10 myös, ei mitään uusi oireita edellisiin kiertoihin verrattuna, vaikka kuinka yritän etsiä ja kuulostella. äh... menkkakivut olleet seurana jo 5 päivää aina silloin tällöin. Jotenkin mulla on semmoinen tunne että kyllä mun pitäis jossain tuntea, jos olisin raskaana.
 
Voimia sulle, Relish, ja jaksamista uuteen yritykseen :hug:

Ultrassa köllötteli 19 mm:n folli ja vähäiset ja laiskat uimarit laitettiin matkaan. Juteltiin jatkosta eli jos julkisella (aika hormonipolille 17.9.) kestää pitkään päästä toimiin, voitaisiin kokeilla inssiä VL:ssa vielä kerran niin, että pidättäytymisaika aloitettaisiin kp 10:stä ja kävisin ultrassa kp 11. Sitten laitettaisiin irrotuspiikki kp 14, jos ei luonnollista ovisplussaa kuulu. Näin päästäisiin kokeilemaan inssiä isommalla uimaripoppoolla ja nähtäisiin, miten aktiivista/laiskaa porukkaa olisi tarjolla pidemmän pidättäytymisajan puitteissa. Gyne haluaisi siis kokeillä 4-5vrk pidättäytymisajan vaikutusta. Mutta tietty toivotaan, ettei moista kikkailua tarvita eikä seuraavalle kierrolle jouduta pitkään aikaan =)
 
Voi olla että putoon ja korkeelta, mutta tein tänään sellaisen herkän clearblue testin iltapäivällä, ja en tiedä viiraako päässä vai silmissä, mutta haamujen haamu. Siis tosi haamuviiva, mutta kuitenkin!!! Aamulla uusiksi. Voi että on fantastinen olo.
Jotenkin tuli töissä sellainen ole, että pakko tehdä testi. Hikoilin ja valvoin koko viime yön, ja hikikin haisi ihan kauheelle. Valkovuotoa valuu runsaasti, nännit arat. Tästä päättelin että ehkä on pikkuinen kasvamassa..tarkistus siis huomenna. Voi että kun oliskin niin!!!!!!!!!!
Luin koko päivän netistä raskauden merkkejä eri keskustelupalstoilta, ja nää oli niitä.
Yksi oire on varmasti myös tällainen epäjohdonmukainen käytttäytyminen, olinhan päättänyt testata vasta perjantaina.
 
Kiitos Rosmariini megatsempistä! Tuntui hyvältä lukea sun viesti! =) :hug: :hug: Teille kaikille!!


Tänään tein toisen testin, early predictor (EILINEN OLI CLEARBLUE) ja taas tuloksena haalea viiva! Voi tätä onnen autuutta! Hieman tuli eilen ennen nukkumaanmenoa rusehtavaa vuotoa vessapaperiin, pelästyin jo toden teolla. Mutta nyt siis taas haalea viiva...Onks kellään kokemusta tällasesta pienestä tuhruvuodosta, jota ei tänään enää oo näkynyt alkuraskaudessa?
 
Kay
hopeful: tuohan kuulostaa jo todella hyviltä uutisilta! Onnea!

Relishille pahoittelut ja kovasti jaksuja. Periksi ei kuiteskaan anneta!

Omalta osalta tänään oli nyt sitten eka inssi. Ovisplussaa ei vieläkään näkynyt, vaikka kaikki oireet on ollut jo päällä. Munis oli jo reippaasti yli 20 mm (clomit toimivat siis niin kuin pitää) ja siksi lääkäri oli sitä mieltä, että nyt mennään eikä meinata ja Pregnylillä sitten hoidettiin tuo irroituspuoli. Simpat oli kuulemma myös loistolaatua eli lääkärinkin mukaan nyt pitäisi olla kaikki kohdallaan. Jos ei tällä onnaa niin en tiedä saadaanko inssiin näin hyvin kaikki kohdalleen toista kertaa. Mulla onnistui tuo toimenpidekin ihan helposti, ei juuri sattunut ja oli minuutissa ohi. Olin kyllä lukenut kaikki ohjeet täältä ja en käynyt vessassa niin rakko oli kyllä täynnä. Koko päivän tätä hermostuksissa pelkäsin enkä ole saanut mitään töitäkään tehtyä. Miten te muut onnistutte tekemään mitään järkevää töissä, kun on tämmöisiä "muita" juttuja kesken? :)
 
Kay
Ai niin ja Rosmariinille myös piinistelyonnea! :) Vaikka meillä simppojen laatu oli hyvää niin kyllä mä eka kertaa mietin, että ei se miehenkään osa aina helppo ole. Toinen "purkittaa" saalista käskystä tiettyyn kellon aikaan. Saattas jäädä itseltä tekemättä :D
 
hopeful:eek:nnea ekasta inssistä tärppäs

täällä on jo 4luomukierto peräkkäin...aina tuolla julkisella joku syy miksi ei kerkee isnssii tekee...ja katoppa vaan seuravaa menee tietty viikonlopulle...raastavaa...yk28 menissa ilman plussaa....

toka inssi pitäs TAAS olla ens kuussa...varmaan taas menee vituksi.....
 
Onnea todella hopeful, jos heti tärppäsi!! Ja paljon tsemppiä kaikille muille piinailijoille. Koskaan ei voi tietää, kummaa arpapeliä tämä!

Meillä siirryttiin nyt IVF-osastoon. Kuulemma paljon suuremmat tunnemylläkät tiedossa, sanoo lääkäri, ja kieltämättä odotuksetkin nousevat.

Oli tapa mikä tahansa, täällä tuskin on ketään joka ei oikeasti todella haluaisi lasta, joten TSEMPPIÄ MEILLE!
 
Hei! Täällä uusi yrittäjä, mahtuuko mukaan. Taustasta sen verran, että meillä on yksi kohta 2v poika, joka saatiin aikanaan 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Vuosi itsekseen ja sitten 1,5 vuotta tutkimuksissa ja hoidoissa (clomit 6kk ja 2 inssiä pistoksin. Tärppi tuli hoitotauolla!). Minulla pco ja ylipainoa.
Nyt yritetty kohta vuosi toista pientä. Hoitoihin lähdimme taas keväällä yksityiselle ja ehdittiin tehdä yksi ovulaation induktio. Alkuun Femar (clomit ei mulle sovi, ohentaa kohdun limakalvoa) ja sitten jatkettin pistoksin (puregon). Sitten olikin hoitotauko kesän vuoksi.
Nyt tehtiin ensimmäinen inssi maanantaina. Follikkelit ei oikein mainanneet kasvaa kunnolla, vaikka annosta vähän kasvatettiin kesken hoidon. Saa nähdä. Jos ei tärppää, niin seuraavaan isompi annos. Piinaillaan. Peukut pystyyn kaikille!
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Nyt täytyy toivoa, että pikkuinen kasvaa ja voi hyvin.
Eilen illalla taas pienen pientä rusehtavaa vuotoa oli, aamupäivän aikana ei yhtään.
Testasin vielä eilen iltapäivällä clearbluen digitaalisella testillä, ja kun ruutun tuli
teksti gravid, raskaana, olo oli aivan ihana. Mieheni nimittäin ei ihan jaksanut haamuviivoihin uskoa, ajatteli että mulla silmissä viiraa. Mutta kun hän näki tämän tekstin, hänkin alkoi vakuuttua ja oli tosi onnellinen.
Lääkärille soitin äsken tuhruvuodosta, ja hän sanoi että se ei kuulosta vaaralliselta. Istukan kehittymisestä ja kasvamisesta johtuen voi kuulemma tulla vanhaa verta ulos.

Sain ultra-ajan syyskyyn puoleenväliin!
Hän sanoi aika ihanasti, että pitää olla optimistinen tässä vaiheessa, ja ettei kukaan voi ainakaan murehtimisella aiheuttaa mitään harmia pikkuiselle.
Nää sanat lohdutti.
:heart: :heart: :heart: :heart:

Stellan sanoja lainatakseni
Tsemppiä meille kaikille!
 
UPEETA HOPEFUL!!! Aivan ihanaa, voi elämä! Kaikkea hyvää ja onnea teille. :flower: :wave:

Kyllä näitä onnistumisia täällä on jo odoteltukin, nyt taas itsekin jaksaa ihan eri tavalla odottaa seuraavaa inssiä. Toivottavasti tämä on nyt plussa-aallon alku ja muutkin piinailijat pääsisivät jakamaan ilouutisiaan. Kiitos kaikille tuesta ja voimia!
 
hopeful: Tuhannesti onnea!!! =) Ihanaa että joku täällä plussaa! Millaisia oireita sulla on?
Mulla testipäivä ens maanantaina, en millään jaksais odottaa. Toisaalta vähän menkkoja enteileviä kipuja ollut etten usko onnistumiseen. Etova olo on päivisin ja iltaisin, mutta niin mulla on ollut usein ennen menkkoja...
Toivotaan plussatuulia muillekin!!!
Tervetuloa Lumis-75!
 
Satukirjan sankari: Ei ollut. Lääkäri kysyi onko minulla ollut tiputteluvuotoa menkkojen välissä. Ei ole koskaan muistaakseni ollut, ja siksi hän sanoi että keltarauhanen todennäköisesti toimii, joten lugeista ei ole hyötyä mun tapauksessa. Sanoi ettei niistä haittaakaan olisi, mutta mun kohdalla tod.näk. olisivat turhia.
Joten en käyttänyt niitä.
Pregnyl pistoksen laitoin ke illalla 22.30 ja inssi tehtiin pe 10.30.

Toivon sulle onnistumista! :wave:
 
hopeful: Mulla näytti ovistesti plussaa sunnuntaina ja varmuuden vuoksi pistin vielä Pregnylin varmaan joskus 18.30 aikoihin. Inssi tehtiin maanantaina 14.30. Toivon niin että onnistuis, mutta yritän jo tsempata itteeni negaan, ettei putois sitte taas niin korkeelta... Ootko muuten mitannut lämpöjä?
 
satukirjan sankari: En ole mitannut.
Yöllä olen hikoillut ja päivällä hieman palellut.
Nyt täytyy vain toivoa, että vauva on tiukasti kiinnittynyt ja pikkuinen pysyy
siellä!

Toivon, että sullakin on onnistunut!
Tiedän, ettei sitä uskalla toivoa, kun pelkää
pettymistä. Mäkin jännitän tuon pienen tuhruvuodon vuoksi vieläkin, vaikka lääkärikin sanoi että se on normaalia.

Ootko jo hankkinut testin valmiiksi?
 

Yhteistyössä