Hakutulokset

  1. A

    Kierukasta vielä...

    Mulle on ollu joskus hormonikierukka ja sen laiton jälkeen tiputtelin monta kuukautta, sitten menkat jäi lähestulkoon kokonaan pois. Halusin kuitenkin hormonittoman vaihtoehdon ja mulle laitettiin vajaa 2 kk sitten kuparikierukka (tätä ennen ei siis ollut mitään ehkäisyä, eikä siis kierukkaa...
  2. A

    Leikkaus-/nukutuspelosta

    Onko kukaan kärsiny koskaan ihan hallitsemattomasta nukutuspelosta? Mulla eka kertaa nukutus ja operaatio edessä ja ihan hirveät pelot on ollu jo lähes 2 kk. Ihan täysin hallitsemattomat ja olen sairaslomalla sen takia. Mm. hyvin voimakas kuolemanpelko liittyy tähän mulla :(
  3. A

    Kilpirauhasen poistosta

    Mulla tammikuussa tulossa kilpirauhasen poisto. Ihan tarkalleen en vielä tiedä että miksi, mutta vuosikausia on ollut tulehdusta kilpirauhasessa (ultrassa laikukas kilpirauhanen) Nyt otettiin viimein ohutneulanäyte jossa vastaus oli että ei malignia. Taustalla voi olla myös struuma -muutosta...
  4. A

    Hypokondria, eli sairaudenpelko, onko kokemuksia?

    Itse kärsin tästä ja on kyllä tosi raastavaa ja ahdistavaa ajoittain. Etsimällä etsin itsestäni patteja tms. ja sitten ahdistun kun löydän jotain. Nyt kopelsin taas kaulaani ja vaikka tiedän että siellä on ollut niitä ennenkin tunnettavissa niin ahdistuin taas ja kopellan ja kopellan niin että...
  5. A

    Afos-arvosta...

    Eli kävin tänään verikokeissa, joissa muuten kaikki ok,mutta Afos -maksa-arvo oli ihan siellä viitealueen ylärajalla ja kolesterolit oli koholla myös. Alko pelottaan tosissaan kun menin vielä lukemaan googlea =( Lekuri ei nähnyt tässä hälyyttävää, kuukauden päästä kontrolliverikoe. Kellään...
  6. A

    Kuhmu päässä jo vuosia...

    Kaikkea sitä alkaa miettimäänkin mutta google! tuo loistava keksintö! Elikkä siis, mulla on ollu päässä sellanen luukuhmu jo pitkään, en edes muista kauanko mutta sellaset 5-10 vuotta ja nyt menin googlettaan ja sittepä se jo iskiki paniikki. Omistaako kukan vastaavaa, eli ihan siis luinen patti...
  7. A

    e-pillerit ja lihominen

    Mitenhän se menee, johtuuko ns. pillereistä aiheutuva lihominen siitä että syö enemmän vai johtuuko se jotenkin niistä pillereiden hormoneista? Mä olen nimittäin vaihtamassa eri merkkiin ja en totisesti haluais nyt lihoa kun olen saanut 35 kiloa tiputettua. :/ Nää pillerit mitkä mulla nyt on...
  8. A

    kohdunsuusta kysymys

    Kaikkea sitä miettiikin kahdesti alateitse synnyttänyt ihminen... Eli kymmenen vuotta on edellisestä synnytyksestä ja enpä ole tuota alapäätäni sinä aikana sisältä kokeillut ja nyt kuitenkin pesaisin ns. syvältä ja ajattelin tuosta kohdunsuusta että tuntuuko teillä se kohdunsuun reikä eritavalla...
  9. A

    pakko hehkuttaa...

    mä olen nyt 29 kiloa kevyempi kuin jouluna ja 37 kiloa kevyempi kuin 1½ vuotta sitten... Olo on mitä mainioin ja vaatekokokin on pienentynyt 10 numeroa B)
  10. A

    H&M nettisivuista apuja tarvitaan....

    eli kertokaas mulle nyt se nettiosoite kun mä en sitä millään löydä :ashamed: Siis se postimyynti/nettimyynti
  11. A

    aloitetaanko kimppalaihdutus?

    Kuka lähtee mukaan? Huomenna aloitetaan! minä aloitan :wave:

Yhteistyössä