e-pillerit ja lihominen

Mitenhän se menee, johtuuko ns. pillereistä aiheutuva lihominen siitä että syö enemmän vai johtuuko se jotenkin niistä pillereiden hormoneista? Mä olen nimittäin vaihtamassa eri merkkiin ja en totisesti haluais nyt lihoa kun olen saanut 35 kiloa tiputettua. :/ Nää pillerit mitkä mulla nyt on lihotti silloin aluksi, tai oikeasti mä söin kaiken joka ei karkuun päässyt ja siitähän ne kilot tietysti kertyi...
 
äippä minäkin harmaa
Lisäävät ruokahalua ja keräävät nestettä. Mulla oli sama homma syödessäni Merciloneja. Vaihdoin laastariin ja olo helpotti kunnes tuli kamala ihottuma siitä laastarin liimasta. Nyt syön Yasmineja ja en kyllä huomaa että olisi kertynyt nesteitä tai ruokahalu kasvanut, näitä en vaihda pois! :)
 
itse
Kyllä vaikuttavat, onhan ne hormooneja.
Itsellä tuli parissa vuodessa 20kg lisää. Tosin sain saman aikaan myös verenpainelääkityksen,joka myös lisää painoa.Eli tupla lääkitys painoa lisäävää lääkettä. nyt olen e-pillerit lopettanut ja painon nousu loppui,hiukka olen saanut jo pois.
Ruusta sen verran että söin huomattavasti terveellisemmin kuin aikaisemmin,joten siitä ei ollut minulla kysymys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Josa:
Mulle ainakin lääkäri sanonut ettei pillerit mitään lihota. Joillekin saattaa kerätä nestettä, mutta kyllä se on ihmisestä kiinni mitä suuhunsa nakkaa.
Mutta silloin kun on joku lääkitys joka kasvattaa ruokahalua, tilanne on aika eri kuin "normaalitilassa". On helppoa pysyä normaalipainossa jos ei kärsi koko ajan lääkkeiden aiheuttamasta hillittömästä ruuanhimosta
 

Yhteistyössä