Kuhmu päässä jo vuosia...

Kaikkea sitä alkaa miettimäänkin mutta google! tuo loistava keksintö! Elikkä siis, mulla on ollu päässä sellanen luukuhmu jo pitkään, en edes muista kauanko mutta sellaset 5-10 vuotta ja nyt menin googlettaan ja sittepä se jo iskiki paniikki. Omistaako kukan vastaavaa, eli ihan siis luinen patti päässä joka ei lähde pois... Mulla hämärä muistikuva, että oisin kaapin oven reunaan sen montannut joskus ja lienekkö siitä lähteny kehittyyn... Kaiketi vaaraton kun nuin pitkäänki ollut mutta silti kiinnostas että miten paljon näitä ihmisillä on...

lisään vielä, että mun miehellä on kans jos minkälaista muhkuraa päässä ja hän totesikin, että eikö niitä muka oo kaikilla ? :D
 
Viimeksi muokattu:
kallokas
Hm. no mulla on siinä vähän sivulla sellainen mikä jopa vähän sattuu ja on ollut aina. melkein keskellä. voihan sitä käydä näyttämässä ihan oman mielenterveyden takia :) Mutta jos se on siinä vuosia ollut niin tuskin se mitään pahaa tekee.
 
SH88
Täällä myös pieni kova patti päässä, melkein keskellä päälakea. Ollut siinä aikakin pari vuotta. Itsekin monesti ihmetellyt mikä se on, mutta jos olisi jotain vakavaa, niin varmasti kipu tai muu oire kyllä herättäisi huomion. Mitään sellaista ei kuitenkaan ikinä ole ollut.
 

Yhteistyössä