Hakutulokset

  1. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    onlyer ei olla keksitty nimeä vielä ei... :ashamed: sepäs tässä ottaakin pannuun ja kovasti. Tohon synnyttäjän esitietieto lappuihinkin laitettiin nimiks "maija & matti" vaikka siitä koskaan ei tule maijaa eikä mattia. :laugh: Sillon ku se oli ihan muutaman sentin, sen nimi oli "papu." mutta...
  2. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Hyvää huomenta ja päivää! Olen joskus luvannut tulla kuulumisia tänne juoruilemaan, joten saavuin nyt. Tosin, en tiedä onko täällä enää ketään "vanhoista" paikalla, tai muistaako mua edes enää kukaan, mutta tänne mä nyt kirjotan. Onlyer ainakin näyttää olevan ihan aktiivisena paikalla! :wave...
  3. Linneja

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Hei vain ja hellät on tunteet! Olenkin tonne jonnekin alku pinoihin joskus kirjotellut, mutta sen jälkeen unohtanut itseni. En siis kovin ahkeraan ole pinoa mulkoillut, mutta jospa nyt sitten, kun tämän olemassa olon ihan oikeasti huomasin....:) Elikkäs, LA olisi 21.12, ja esikoista...
  4. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Hei vain kaikille! Ajattelin tulla nopeasti kertomaan kuulumisia kun täällä tuli roikuttua se pari vuotta. :headwall: Meillä kaikki on hyvin. Ensimmäinen ultra oli keskiviikkona ja siellä meen piskuinen heilutteli käsiään ja jalkojaan. Ei ikinä uskois kun pikkuisella on kokoa vasta vajaa...
  5. Linneja

    Tammivauvat

    pampuska no eihän siellä varmaan olekkaan ja mulla oli ihan eri käsitys noista että koska siellä jotain näkyy, mä ihan kuvittelin sen olevan johonkin 10vk asti ainakin ennenkuin mitään näkyis.. :D niin ja kun en edes labraan pääse asiaa varmistamaan.... :ashamed: kysyin neuvolan tätiltä että...
  6. Linneja

    Tammivauvat

    pampuska niin mullekin neuvolassa sanottiin, mutta ei se mun masuuni niin kaukaa nää! :headwall: :laugh: Tänään taas on ollut ihan epäuskoinen olo.... edelleen.. mä olen tosissani miettiny sitä yksityistä ultraa tai edes jotain. Mutta nehän pitää mua ihan kärsimättömänä urpona jos haluan...
  7. Linneja

    Tammivauvat

    Lily of the valley tervetulemasta! Ja onnea plussasta! :flower: onahn se aina ihana kokemus kun plussa pärähtää!!! :D Ajatelkaas, melkein kaikki naiset kuulevat vessassa elämänsä isoimman uutisen.... :whistle: pampuska no teilläpä tärppäsikin nopeaa, ihan ykkösestä kun nyt...
  8. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    devi sä tuut peräs eks je ? Sä tulet ja sillä pisuli. |O Miten, eiks sulla ole nyt terot vai mitkä sulla oli käytössä ? Sitäpaitsi, mä en edes osaa hengailla enää ilman sua... :ashamed: ja ei odotuspuolella ole mulle mitään pinoa, johon kuuluisin.... Niin näistä kivuista... välillä tää on...
  9. Linneja

    Masupallerot syksy/talvi -09 - talvi/kevät -10

    paapelo kuinkas neuvolassa ? kuuluiko ääniä ? :) Kiitos onniiteluista, ja onnea sulle potkuista... ;) Mä haluan jo kans nährä oman piskuisen papuni ja tuntea jotain, edes ihan vähän....... Eilen saunassa meinasi iskeä paniikki kun alkoi kamala viiltokipu alamasussa, ihan sellainen ettei...
  10. Linneja

    Tammivauvat

    jenninho mulla ei ole pahaa oloa ollut ainakaan vielä.. se tässä hiukan pelottaakin kun oireita ei oikeataan ole. Noh, rinnat on arat ja menkat on poissa. Melkein toivon pahoinvointia että kävis hiukan todellisemmaksi tää raskaus, mutta jos nyt alkaakin se pahaolo, niin sitten kiroilen ettei se...
  11. Linneja

    Tammivauvat

    Jospa mäkin sitten? vaikka laskureiden mukaan la vois olla joulukuun lopussa, mitään tarkkaa päivää en osaa sanoa kun neuvola on vasta 12. toukokuuta. Lakureista kun kahtelin niin vois olla nyt la 26.12 ja viikkoja 4+4. Jos se kuitenkin meniskin tammikuulle... :D
  12. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    aä isot pahoittelut negasta. :hug: jospa se sitten olis niin että sitä hormonia ei ole vielä tarpeeks, tai jotain... emmäätie. Toivotaan nyt loppuviikolle isoa plussaa! :D Liitoskipuja? ai jaa... oliks ne sellasia "pistoksia ja vihlasuja" ja ei oikein uskaltanu edes liikkuu ku pelkäs että...
  13. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    aä no ei mun oireet ole kyllä ollenkaan sellaset että uskoisin vieläkään olevani raskaana... mä luulen, lue ( kuvittelen ) yhdeksi oireeksi ne ihmeelliset elohiiret pitkin kroppaa.. niitähän oli ihan nenästä pakaroihin ja monta kertaa päivässä. Ja sitten rinnat. Ne on kipeet.... todella kipeät...
  14. Linneja

    Masupallerot syksy/talvi -09 - talvi/kevät -10

    Huomenta päivää! Mahtaakos tässä pinossa olla vielä elämää ?? :) Minä täällä etsin jotain "omaa" pinoa, johon liittyä. Plussan piirrustin eilen aamusta ja tänä aamuna varmensin vielä apteekin omalla, ja kyllä se plussaa oli. :heart: yritys alkoi meillä 7/07 ja pitkän harkinnan jälkeen...
  15. Linneja

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Huomenta! oliskos tilaa vielä, ainakin yhdelle.... Täällä olis yksi ihan alku taipaleella odottava, vasta eilen piirrustui testiin selvääkin selvempi plussa. Lasta aloimme yrittämään 7/07 ja pitkän harkinnan jälkeen soitimme tutkimuksiin itsemme n.2kk sitten. Miehellä olis nyt ens...
  16. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    HUOMENTA!!! dana elä välitä niistä jos ne jotain vauvaprojektiin sanoo, mä muistan kun jouduin sanomaan joskus vuos sitten kans aika topakasti omalle koulu terkkarille kun oli juttua lasten hankinnasta, ja sen jälkeen ei olla asiasta paljonkaan puhuttu... tosin, mun kouluterkkari onkin hiukan...
  17. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    do diin. Elikkä neuvolasta täti miulle soitteli ja sanoi ettei "kannata" mennä labraan tekemään testiä jos kotona näyttää selvää plussaa. Ja joo, kyllä se selvä oli, mutta jos se tosiaan olikin virheellinen ??? Sitä se vaan meinas että labrassa olis kyllä ilmanen, mutta kuulemma ihan saman...
  18. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    YP :hug: ei ihan vielä revetä liitoksista kun täytyy se labrassa vielä kuitenkin varmistaa.. mulla alkaa vasta iltapäivällä koulu ja mä en oikein tiedä miten päin sitä nyt olis. Sais jotain muuta nyt mieleen ja aina kun masusa hiukan nippaa niin "aaaaapua, mikä se oli!?" tupakan himo on valtava...
  19. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    ei ei ei... ei pysty uskomaan ihan vielä... soitin aamulla juu tk.seen ja ne antoi jonkun soittopyynnön sairaanhoitajalle ?? Noh, aivan se ja sama, kunhan se varmistetaan nyt labrassa niin hyvä. Entäs jos tää olikin joku virheellinen testi ? Ei se oikeasti olekaan plussa, vaan testi on jotenkin...
  20. Linneja

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    marjutti & dana :hug: pahoitteluni negasta... Nyt en pysty olemaan kertomatta, en vaikka kuinka yritän! Testasin aamulla, selvääkin selvemmän.... PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jotenkin nyt...

Yhteistyössä