Hakutulokset

  1. V

    Päälle kolmekymppisiä ekakertalaisia Tampereen seudulta?

    Hei, Tampereella taitaa olla näiden keskustelujen perusteella paljon aktiivisia äitejä, mutta ajattelin vielä tarkentaa löytyisikö seuraksi uutta elämänvaihetta ihmettelemään niitä päälle kolmekymppisiä, joilla on esikoinen syntynyt tai vasta tuloillaan? Itse olen jo 37-vuotias esikoisen...
  2. V

    Tamperelaisia +30 ekakertalaisia äitejä lenkille, kahville ja muuten vaan vertaistueksi :)

    Hei, Tampereella taitaa olla näiden keskustelujen perusteella paljon aktiivisia äitejä, mutta ajattelin vielä tarkentaa löytyisikö seuraksi uutta elämänvaihetta ihmettelemään niitä päälle kolmekymppisiä, joilla on esikoinen syntynyt tai vasta tuloillaan? Itse olen jo 37-vuotias :laugh...
  3. V

    Puuttuva napasuoni rakenneultrassa?

    Hei, Saimme juuri rakenneultrassa (19+4) tiedon, että pienokaisellamme ilmeisesti puuttuu yksi kolmesta napasuonesta, tässä tapauksessa yksi valtimo (normaalisti yksi laskimo ja kaksi valtimoa). Mitään muuta rakenteellista poikkeavuutta ei löydetty ja koko vastasi täysin viikkoja eli ennuste...
  4. V

    Istukka kohdunsuulla alkuraskaudessa. Onko ollut ongelmia ja onko lopulta siirtynyt?

    Siinäpä se mieltä askarruttanut kysymys oikeastaan olikin. Sain tänään neuvolalääkärissä viikolla 11+1 arvion, jonka mukaan istukka on vielä osittain kohdunsuulla ja alkuraskaudessa vaivannut hematooma saattaa vielä vuotaa rajun ponnistuksen jälkeen. Joten jouduin totaaliseen liikuntakieltoon...
  5. V

    30+ ensikertalaiset lapsettomuushoidoista(ja muutkin) plussanneet

    Hei kaikille, Ajattelin perustaa uuden ketjun ja rajata sitä vähän meihin varttuneempiin, joita mahdollisesti myös hoitojen kautta saatu plussa yhdistäisi. Mutta toki tänne ovat kaikki muutkin tervetulleita. Olen itse kirjoitellut aikaisemmin sekä vauvakuume että lapsettomuus -puolella ja...
  6. V

    ICSI hoitomuotona naisesta johtuen?

    Heippa, kirjoitelen tuolla kolmevitosissa, mutta nyt kyselen laajemmin, onko täällä muita, joita hoidetaan icsillä muusta kuin siittiöiden puutteesta tai laadusta johtuen. Toisin sanoen niin, että vika on naisessa, mutta ivf ei tuo tulosta. Meille on selviämässä tässä toisen Ivf:n/icsin...
  7. V

    Plussa myöhästyneen ovulaation jälkeen?

    Hei kaikille jo raskaana oleville. Ajattelin tulla tänne puolelle kysäisemään, onko teistä kukaan raskaana epätavallisen kierron jälkeen eli esim. niin että ovulaatio on normaalista kierrosta selvästi (vähintään) viikon myöhässä? Ja vielä luomuna? Ja jos kierto meni näin, missä vaiheessa...
  8. V

    YLI kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heippa, Aloitin sitten oman ketjun kun en tunne kuuluvani oikein mihinkään porukkaan.. Monilla samanikäisillä on jo taaperoita ja alle 30 kymppisten kanssa tuntee olevansa hieman eri viivalla tämän ajan kulun kanssa.. Tosin ajatukset ja toiveet kaikilla tietty samat. Mutta täällä olisi...

Yhteistyössä