Hakutulokset

1. M

V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Tsemppiä ap:lle. Toivottavasti saatte keskusteltua asiat kuntoon.
  2. M

Aivan ihana omenapiirakka!

Nami
  3. M

2 v kerhoon?

merkkaan
  4. M

Ryhmäkeskusteluun vinkkejä?

Oho.. siis yksilöhaastattelussakin voi olla vielä sivullisia tarkkailijoita! Hyvä varautua siihenkin, etten säikähdä. =D Jännittäväksi menee kyllä.. (olen siis ap)
  5. M

Lapsen kaveri tappoi meidän lemmikin!

Oikein toimit ap! Osoitat toiminnallasi myös omalle lapsellesi, että kunnioitat häntä ja hänen rakasta lemmikkiään.
  6. M

~Kesän Kuumeilijat~

Mulla on muuten sama laskettu aika kun minttumaarialla eli 29.03.10 Lähetään taas pian kuukauden reissuun, joten alan vasta sen jälkeen soittelemaan neuvolaan. Olo on ollut kohtalaisen hyvä, hieman etova olo ja väsymys vaan vaivaa. Toisaalta en ehdi kauheasti itseäni kuulostella, kun vuoden...
  7. M

Ekat raskaus oireet??

Plussasin kaksi päivää sitten kp27/28 -Nännit on ollu oviksesta lähtien hieman arat. -Lievää pahoinvointua tulee aaltomaisesti -Vatsassa juilii jännästi. -Iho on mennyt huonompaan kuntoon. -Olo on hieman flunssainen ja voimaton.
  8. M

~Kesän Kuumeilijat~

Aamulla testasin ja tuli haamu. :) Tein myös ovistestin, joka oli selvä plussa. :) Eilen ja tänään on tullut jo pahanolon aaltoja. Nännit on lisäksi arat. Mulla on koko viikon ollut hieman kuumeinen olo, mutta ajattelin että se johtuu perusflunssasta. Toisaalta ehkä tämä lievä flunssainen olo...
  9. M

~Kesän Kuumeilijat~

Mulla tänään kp 27/26-28... Tekis mieli jo huomenna aamulla testata, mut koitan malttaa lauantaihin jos on tarvetta. Mulla ei oo mitenkään erikoisia tuntemuksia, lämmöt on hieman koholla, mut mulla on pieni flunssa, joten se voi johtuu siitä. Nännit on hieman kipeet, mutta en muista onko ne...
  10. M

~Kesän Kuumeilijat~

Moi, Palailtiin juuri matkoilta. Ihanaa olla taas kolmen viikon jälkeen kotona :) Mukavaa kun tänne on ilmestynyt plussia pinoon! Onnea plussanneille :) Käytin tässä kierrossa taas ovistikkuja ja vihdoin bongasin oviksen selvillä viivoilla kp 16 ja 17. Viimeksi en ilmeisesti ovuloinut...
  11. M

~Kesän Kuumeilijat~

perhoinen84, mulla oli vähän sama juttu ovistestien kanssa.. ovista ei löytynytkään niin helpolla. Kerran tuli haaleista haalein viiva... nyt mietin että ovuloinko ollenkaan. Onkohan se miten yleistä näin imetyksen jälkeen..? Lähdemme huomenna parin viikon lomamatkalle, joten en kirjoittele...
  12. M

~Kesän Kuumeilijat~

..täälläkin nyt kp1/26-28.... Että osaakin masentaa :( :(
  13. M

~Kesän Kuumeilijat~

Niinpä.. olis jo pe ja juhannus ja varmuus tästä kierrosta! :) Mulla on hieman sellainen olo et vois olla raskaana, koska nännit on hieman arat ja tuntuu et oon tulossa kipeeks. Mut toisaalta en kyllä saanu oikein ovista tikuteltua..joten siinä mielessä ei vaikuta kovin lupaavalta. Ois kyllä...
  14. M

~Kesän Kuumeilijat~

yöperhonen tuntuu tosi pahalta sun puolesta! :hug: Jos yhtään lohduttaa, niin asioilla on yleensä taipumusta järjestyä ennemmin tai myöhemmin. Teille toivoisi kyllä kovasti jo plussatuulia.
  15. M

~Kesän Kuumeilijat~

Anulle pahoittelut tädin tulosta :hug: Tänään kp 19/28 ovistesti näytti sit selvää negaa, vaikka eilen oli selvästi haamu.. Toivotaan että kehossa tapahtuu ainakin jotain, kun imetyksen myötä painoni laski niin paljon että pelkään sen vaikuttavan hormonitoimintaan. Mutta nyt siis oon jo...
  16. M

~Kesän Kuumeilijat~

marjutti olen tosi pahoillani. . Paljon voimia teille :hug:
  17. M

~Kesän Kuumeilijat~

MLL hyvä tietää, että noi mammaksin testit ei välttämättä oo luotettavia. Sulla on kyllä hyvät infot eri asioista :). Itseasiassa tänään kp 18/28 sain haamun ovistestistä, mut ei kai se haamu välttämättä mitään tarkoita.. täytyy kattoa huomenna uudestaan. yöperhonen toivon todella että...
  18. M

~Kesän Kuumeilijat~

Mulla on ovis edelleen hukassa.. Testit näyttää negaa ja nyt kp17/28. Tosin viime yönä heräsin erittäin tuntuvaan vihlaisuun toisessa munasarjassa. Voikohan ovista tapahtua vaikka testit näyttää negaa? Mulla on mammaksilta ostettuja halpoja liuskatestejä. Nyt harmittaa kun pitikin mennä...
  19. M

~Kesän Kuumeilijat~

Onpas teillä jänniä aikoja nyt! :) Itellä on jo kp 16/28 mut siitä huolimatta ovistestit näyttää koko ajan negaa :( Yritystä on kuitenkin ollut. Toivottavasti pian tulis ees ovisplussa, niin vois alkaa haaveilee oikeesta plussasta :) En sitten tiedä että vaikuttaako imetyksen lopettaminen...
  20. M

~Kesän Kuumeilijat~

Hei Liittyisin mielelläni pinoonne jännittämään :) Lopetin juuri ensimmäisen lapsen imetystä ja meillä on jo kovasti toinen haaveissa! ..nyt siis kp 10/28...yk2... 2. toiveissa

Yhteistyössä