Hakutulokset

1. M

***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Meidän pikkuinen poika synty viime perjantaina (rv 37+5). Nyt ollaan oltu pari päivää kotona ja on kyllä maailman onnellisin tunne kun saa hoivata omaa lastaan <3 <3 <3
  2. M

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Paljon halauksia Lumi-Marja :hug: Rakkaalla pojallanne on varmasti nyt hyvä olla. :heart:
  3. M

Lumi-Marja, Rouva pikkumyy ja taek Voimia teille kaikille kestää.. miksi elämä onkin joskus niin epäreilua :'( Lumi-marjan ja Rouva pikkumyyn enkelit pääsevät jo pian taivaaseen. :heart: Koittakaa jaksaa. Itselläni tulee kyynel silmään kun ajattelen teitä ja pikkuisia. Melike.
  4. M

***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

Hei. En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut tänne. Oli tosiaan hieman epäselvä tilanne raskauden suhteen, kun jäätiin veriseulassa kiinni. Lapsivesipunktio otettiin ja eilen saatiin tietää, että kromosomit ovat normaalit ja poikaa odotetaan :heart: Nyt uskallan taas nauttia raskaudesta...
  5. M

Lumi-Marja, alkoi itkettää kuin luin viestisi. :'( Toivottavasti jaksat, paljon voimia sinulle!
  6. M

Tänään saatiin vihdoin tulokset lapivesinäytteesstä, joka otettiin tasan kolme viikkoa sitten. Kromosomit olivat täysin normaalit ja poikaa odotetaan :heart: :heart: :heart: Olinkin jo mielessäni kuvitellut, että esikoisemme on varmasti poika :) Jäätiin siis vajaa neljä viikkoa sitten...
  7. M

Onnea neliapila hyvistä tuloksista! :) Mun piti eilen saada tulokset lpv:stä, mutta tänään kun soitin, niin ne sanoivat että saan tulokset vasta viikon päästä kun soluja oli näytteessä liian vähän ja niitä pitää vielä kasvattaa. Tuntuu että pää halkeaa, kun on niin turhautunut olo ja...
  8. M

Jade-juulia, voi miten ihana uutinen! Onneksi olkoon :) :) Sulla kesti kyllä aika pitkä aika noiden tulosten saamisessa, onneks odottelu oli sen arvoista!! Lumi-marja Kyllähän niissä ultrissa jää aina yhdellä sun toisella joku asia löytymättä.. eikä ne automaattisesti tarkoita, että mikän...
  9. M

Jeppistä sulla on kyllä ollut epätodellinen tilanne, että aluksi selviää trisomia ja sitten tuleekin tieto terveestä lapsesta. Mutta onneksi noin päin! Varmasti kaikki tällä palstalla osaa arvostaa lastaan ihan eri tavalla, kun ovat joutuneet pelkäämään oikeasti lapsen menettämistä.
  10. M

Voi harmi Ensikertailainen. Toivottavasti aika kuluisi vaan mahdollisimman nopeasti niin saisit varumuuden asiasta :hug: Punktio ei ollutkaan mielestäni niin pelottava kuin olin kuvitellut. Pistäminen sattui yllättävän vähän, mutta ei vatsan päällä olekaan niin paljon hermoja kuin esim...
  11. M

Kiitti jeppistä, piristit :) Ootpa tuntenu liikkeet aikasin! Mulla on jotenkin istukka kohdun etuosassa, niin se ilmeisesti vaimentaa hieman liikkeitä :) Raskaus on siinä mielessä ihanaa aikaa, että voi hyvin kokeilla uusia rauhallisempia liikuntamuotoja. Ennen raskautta olen tanssinut lähes...
  12. M

Moi. Minäkin suunnittelen uimaan menoa, tekee varmasti hyvää koko keholle :) Olen tuntenut varsinkin eilen illalla ennen nukkumaanmenoa vauvelin potkuja. Toivoin, että en tuntis ennen kun tulos lvp:stä tulee, mutta tunsin kuitenkin. Tavallaan ihanaa, mutta vaikeampaa hyväksyä enää mitään...
  13. M

Voi Merika, Ihanaa kuulla, että saitte terveet kromosomit!! =) =) =) Nyt voit alkaa kunnolla nauttimaan raskaudestasi. Pieni tyttö.. oih :heart: jade-julia toivottavasti saat tulokset mahdollisimmat nopeasti. ! Pidän sulle peukkuja, että tulee hyviä uutisia. :hug: :) Nemikalle...
  14. M

jeppistä, miten paljon onkaan sulla ollut kestämistä!! Koitahan nauttia loppuajasta! Unni, Np-ultrassa näkyi tosiaan myös se nenäluu (ja turvotusta oli vaan 0,4 mm) Ihanaa, että sä sait hyviä uutisia, vaikka seula hälyttikin. Enää vähän aikaan kun vauvelinne syntyy. :) Kiitos kun...
  15. M

Toivottavasti jade-juulia saat pian kuulla hyviä tuloksia! :hug: Nemika, nautihan tosiaan loppuraskaudestasi. :) Ihanaa, kun joku kertoo , että on tulossa terve lapsi, vaikka sikiöseulonnassa on jäänyt kiinni. Itse odottelen kauhulla huomista lapsivesipunktiota. :'( Kunpa menisi jo...
  16. M

Voi toivon todella, että saat ensi viikolla kuulla hyviä uutisia! Ihanaa varmaan tuntea jo lapsen potkut, vaikka toisaalta niistä ei ehkä täysillä uskalla iloita. Itse en tunne vielä potkuja (15+6) ja oikeastaan toivon että en tule tuntemaankaan, ennen kuin selviää että lapsi on terve ja...
  17. M

Kiitos lohdutuksesta. Tulos viittasi downin syndroomaan, tosin riskiluvusta en tiedä yhtään mitään. Veriseula otettiin viikolla 15+0 ja Np-ultra tehtiin viikolla 12+4. Hieman kyllä lohduttaa lukea tätä palstaa, koska ilmeisesti väärän hälytyksen saaminen on aika yleistä. Toivottavasti nytkin...
  18. M

Voisin liittyä joukkoonne :( Eilen kuulin, että veriseulasta saatiin riski kromosomihäiriöön. Meni kyllä eilinen itkiessä ja murehtiessa. Aiemmin kuitenkin niskaturvoke oli ok ja nenäluu näkyi myös. Olen tässä jo miettinyt vuorokauden ajan, että uskallanko mennä lapsivesipunktioon, kun...
  19. M

***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

rypäle, mulle tuli tosi surullinen olo sun puolesta. :( Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu, jos omat vanhemmat suhtautuvat teidän ilouutiseen noin. Mun mielestäni lasten saaminen on maailman ihanin asia ja siihen ei ulkopuolisilla ole oikeasti mitään sanottavaa. Sun kannattais ehkä...

Yhteistyössä