Hakutulokset

  1. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Jakaisko joku kokemuksia siitä :) ;)
  2. Möhkis

    Heiip! Mitä kuuluu?

    Pitkästä aikaa kaikille? :) Onkin palsta muuttunut sitten viime käynnistä hurjasti :o
  3. Möhkis

    Elisa Mobiililaajakaista (tai mobiililaajakaista nyt yleensäkkin)..

    Onkos kellään? Kokemuksia? Toimiiko? Mä kävin äsken Elisalla kyselemässä tosta mobiililaajakaistasta ja sain sieltä sitten kokeiluun sellaisen kahdeksi viikoksi.. Vähän tökkii, mutta tää onkin vanha kone ja uusi kone tuloillaan.. ` No, ainakin netti toimii, kiintee netti teki lakon reilu...
  4. Möhkis

    Paljon polkupyörän istuin maksaa?

    Noin suurinpiirtein :)
  5. Möhkis

    tekeekö miehenne kotihommia ?

    mun ei, eikä suostu viikkosiivouspäiväänkään. vauva ei nuku päivisin, en saa tehtyä mitään kun ei viihdy sitterissä. mies jättää kaiken levälleen eli hukumme #&%?$!*, kohtalotovereita ?
  6. Möhkis

    menisittekö mökille kahden viikon ikäisen kanssa

    Lähtisittekö mökille tunnin ajomatkan päähän. Mökillä ei ole juoksevaa vettä, vesi pitää lämmittää padassa vauvan pepun pesua varten. Mökki itse lämmitetään kaminalla ja takalla, ei sähkölämmitystäkään. Itse en ole halukas menemään, mutta mies meinaa että hyvin voi mennä. Pelottaa vielä kun ei...
  7. Möhkis

    jatkoa kuka huutanut tuskasta synnytyksessä

    heh, joku väitti ettei synnytyskipua voi hallita, voi sitä. Heh, joku väitti että se on kauheinta mitä voi olla... no niin,synnytin tyttäreni ilman puudutuksia. Esikoinen kyseessä. Synnytys kesti 5 h ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että aikaisemmassa elämässä esim. urheilun...
  8. Möhkis

    18kk

    Mitäs neuvolassa katotaan, on lääkärikin? Siis puoltoistavuotistarkastua.
  9. Möhkis

    isän "naisystävän" rohkaisevat kommentit

    -Toivottavasti se sitten on terve -Muistat sitten synnytyksessä huutaa vaan paljon se helpottaa kun on kauheet kivut. Niin ja kätilöt voi joskus olla itse p**keleitä. -Se se vasta on kamalan tuntuista kun rinnat turpoaa, on niin kipeet että. -jaa, että kestovaippoja. Mun tyttäreni käytti...
  10. Möhkis

    anoppi pyytelee jouluksi kylään vaikka mulla la aattona...

    muutamaan otteeseen hän on jo tingannut "kai te nyt sentään meille uskallatte tulla" ja nyt viimeksi kyseli miltä vauva tuntuu, onko liikkuvainen. Kerroin että on ja hän tokaisi että syntyy varmaan etuajassa, olohuoneeseen appiukon luo ja sanomaan hälle että kyllä se etuajassa syntyy ja sitten...
  11. Möhkis

    kivipölyn keskellä ei oo kivaa

    meillä on koko talo täynnä kivipölyä. Tehtiin reikä seinään eikä appiukko ja mies uskoneet kun puhuin pölystä, nyt se tarkoittaa sitä että kas saakeli kummaa joudun pesemään kaikki vauvan vaatteetkin alusta alkaen uudelleen koska kaikki tavarat kaapitkin sisuksineen on täynnään hienon hienoa...
  12. Möhkis

    keittiön kangaspäällysteiset tuolit

    onko kellään muulla hullulla kangaspäällysteisiä tuoleja keittiössä. Noi on vielä kiinteästi siinä, ei pysty laittamaan koneeseen pesuun tai irrottamaan. Tummansiniset väriltään. Yritin joskus aikaisemmin putsata Zillit bang puhdistusaineella ja ne meni täysin laikullisiksi, sitten niissä on...
  13. Möhkis

    miten alkaa synnytys ?

    voiko sitä jotenkin ounastella fiiliksistä mitä on päivän aikana tai pari päivää aiemmin vai alkaako se yleensä kuin salama kirkkaalta taivaalta, että herää keskellä yötä kauheisiin kipuihin, lapsivesi menee samantein jne. Alkaako se siis pikkuhiljaa vai pitääkö tässä olla koko ajan piikkarit...
  14. Möhkis

    vesirokko

    uskaltaako raskana mennä kylään paikkaan jossa lapsilla vesirokko ? Itse olen vesirokon kyllä sairastanut, mutta entäs tämä maha-asukki ?
  15. Möhkis

    Ikea pinnasängyt, onko kokemuksia

    Myydäänkö Ikeassa minkälaatuisia pinnasänkyjä ? Onko kellään, oletko ollut tyytyväinen ? Myydäänkö siellä mm. laskettavalla reunalla pinnasänkyjä ? Minkälaista sänkyä suosittelisit. Meille on suositeltu laskettavareunaista sänkyä, oliskohan semmoinen hyvä ?
  16. Möhkis

    minkäkokoiset vaatteet vastasyntyneelle

    äitiyspakkauksen vaatteet kuulemma ovat vastasyntyneelle liian isoja. Pitäiskö/kannattaisko ostaa joku vaatekerta jolla esim. tuo vauvan sairaalasta, pienempää kokoa ? Varsinkin äitiyspakkauksen toppahaalari on varsin suuri. Miten te kokeneemmat olette tehneet ? Ekaa odottelen ja olen pihalla...
  17. Möhkis

    koiraharrastajat, mitä harrastatte, kasvatatteko jne. ?

    Mitä olette harrastaneet koirienne kanssa, oletteko kisanneet ja miten on tullut menestystä ? Itse mejäilen tuon noutajani kanssa,yhdet kisat käyty. Luonnetestissä on oltu ja yhdessä näyttelyssä. Tarkoitus olisi harrastamista jatkaa sitten kun vauvakin vähän kasvaa ja elämä tasautuu uomiinsa...
  18. Möhkis

    itsepäisyys ja ohjeiden kuuntelemattomuus

    Muuten on aivan ihanat vanhemmat kummallakin, ongelmia tuottaa vain ja ainoastaan se ettei ohjeita kuunnella. Mitenköhän se mahtaa mennä lapsen kanssa kun koirankin kanssa on ollut niin että kun perävalot lakkaa näkymästä otetaan omat ohjeet käyttöön, minkä huomaa sitten myöhemmin itse tai...
  19. Möhkis

    maksaako synnytys, sairaalassaolo ?

    Maksaakoo sairaalassaolopäivät jotain ? Minkähintaista missäkin ? Minkäsuuruisiin menoihin pitää varautua ? Ite olen menossa TYKS:n synnyttämään. La jouluaattona.. =)
  20. Möhkis

    avonin-selluliittivoide???

    mistä voisin tilata sitä???!!! kuullu siitä niin paljon hhyviä tuloksia et PAKKO SAADA ITEKKI KOITTAA!! so please help me!! :snotty:

Yhteistyössä