Hakutulokset

  1. janita

    Huomenta, mitäs on tullut tehtyä???

    Muuten sama mutta puin lapsille vaatteet päälle ja ukko vei ne hoitoon... pitäis suihkuun raahautua :/
  2. janita

    Paljonko maksaa lumikolat?

    ostin eilen niin makso 33e, oli tarjolla myös 79e maksavia :whistle:
  3. janita

    tuli tuosta ketjusta...

    Miten ihmiset voi olla niin kiittämättömiä? mä olen ainakin ollut (pyrkinyt olemaan) kiitollinen kaikesta avusta mitä olen saanut :saint:
  4. janita

    tuli tuosta ketjusta...

    Harmi että niin kaukana oot :( mutta toivotaan että läheltä löytyy joku joka tarvitsee....
  5. janita

    Mitä teillä suunnitelmissa tänään ?

    Mulla hemmottelu päivä :D ensin kampaaja ja sitte salille katsomaan uutta saliohjelmaa :whistle:
  6. janita

    tuli tuosta ketjusta...

    heitin hyviä vaatteita... Minäpä pistin lahjoitetaan osioon ilmoituksen missä lahjoitan vaatteita mattoja ja verhoja =) kaikki hyväkuntoisia, okei seassa saattaa olla muutama joka rikki :ashamed: olin viemässä niitä pois mutta kokeilen näin jos joku niitä vaikka tarvisi =)
  7. janita

    Työmäärä tuplaantuu ku mies astuu taloon

    Ymmärrän täysin :hug: meillä mies ei kyllä imuriin koske, mutta tiskit laittaa n1krt/vko :| ja sit hyvällä omalla tunnolla ryyppää pari päivää :kieh:
  8. janita

    Panisitko BB-Teroa?

    peesi :D
  9. janita

    Kivasti tullut yöllä lunta

    Omakotitalo, tietysti ja ukko töissä :/ kahden lapsen kanssa pitäis päästä liikenteeseen kun tää äiti lähtee kaunistautumaan ;)
  10. janita

    Kivasti tullut yöllä lunta

    Minä tääl Haminas ihastelen samaa :heart: mutta multa lumityöt kielletty kun olkapää rikki :(
  11. janita

    Löytääkö joku haulla?? rv-pino jossa masukuvia

    kirjota hakuun että masukuvat pinoon:) sillä löysin yhen ketjun =)
  12. janita

    Kuinka monta koneellista pyykkiä pesette viikossa?

    5-6 koneellista, 2aikuista ja 2 alle 4v lasta, 7kg kone :/
  13. janita

    ValKoisTa HuoMenTa !!!

    Huomenta =) täällä tullu lunta yöllä n 15cm. ja koko ajan tulee lisää :p ei vaan oikeen kivaa kun olkapää rikki ja lumitöitä olis pakko yrittää tehä :(
  14. janita

    Gallup: Mitä harrastat?

    kuntonyrkkeilyä, käsitöitä, ja salilla meinasin alkaa käymään... :whistle:
  15. janita

    pelkään... (sis.valitusta)

    toivottavasti löytyy, luulin 3v sitten että tämä mies olisi se joka mua arvostais mut oloni on kuin kynnysmatolla...
  16. janita

    pelkään... (sis.valitusta)

    kiitos. ärsyttääkun ukko ei nää tilanteessa mitään väärää... sen mielestä siis ihan normaalia et isä on 2pvä ryyppäämäs... :kieh:
  17. janita

    pelkään... (sis.valitusta)

    ehkä pelkään mutta alan olla päätökseni tehnyt enkä näe enää muuta vaihtoehtoa kun en jaksa enää... ukko oli 5,ja 7 päivä ryyppäämäs ja nyt taas oli 2päivää ryyppäämäs.. mun pitäis korjata sen jälet ja antaa kaikki anteeks kun esittää reissujen jälkeen täydellistä pari päivää....
  18. janita

    mikä on perhetyöntekijä ja mitä hän tekee kodissa?

    Mulla ainakin hyvät kokemukset, hoitivat tyttöä ja sain omaa aikaa. Myös keskusteltiin paljon :)
  19. janita

    Mikä vaivaa...

    Miks miehet haluaa perheen ja lapsia jos viina kuitenkin menee edelle? ja toinen mitä mietin niin miks useassa perheessä aikataulut sovitetaan isän menojen mukaan???
  20. janita

    Mikä vaivaa...

    eikö kellään mitään kommentoitavaa? :o

Yhteistyössä