Huomenta, mitäs on tullut tehtyä???

Mie oon saanu äijän potkittua töihin, hakenu puita ja laittanu hellaan tulet. Äsken sain väkästettyä rautalangasta ja korumetallilangasta äiteelle synttärilahjan valmiiksi :) Jouluperhonen kuoriutui siis tänään ;)

Nyt alan keitteleen puuroa ja pakkaileen tavaroita, kun lähetään mummilaan kun mies tulee. Siivotakkin voisi pikkasen :) Lapset heräilee varmaan tunnin päästä ja sit esikko kouluun ja syötteleen junnua :) siitä se lähtee.
Hyvää huomenta ihan kaikille!! Vaikka lumet suli, niin pidetään ystävällisyyttä ja joulumieltä yllä :hug: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Huomenta! No mä oon tänään noussut sängystä ja laittanut aamutakin reuhkan päälle. Niin ja keitin kahvia. Onhan tuossakin jo jotain. *laiska*
Mutta kyllähän tolla pääsee jo pitemmälle ku vispilä :D Kyllä se siitä. Pian on joulukuu ja saa virallisesti olla joulupöpi :p
 
Kahviaa :p herätin koululaiset jo, pikkusella on kipeä olo(taas) taitaapi sälli pitää tänään vapaapäivän. Esikoisen kun saisin vielä kiskottua hereille,,
Pyykkikori valmiina pyykkitupaan ja tiskari pitäis tyhjätä, mies uhkasi imuroida tänään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Huomenta! No mä oon tänään noussut sängystä ja laittanut aamutakin reuhkan päälle. Niin ja keitin kahvia. Onhan tuossakin jo jotain. *laiska*
Muuten sama mutta puin lapsille vaatteet päälle ja ukko vei ne hoitoon... pitäis suihkuun raahautua :/
 
jaa.. en voi sanoa että oisin ees heränny vielä |O
tarttis toinen kuppi kahvii juua, josko sit saisin toisenkii silmän auki.
Sen verra saanu tehtyä että muksut pääs aamupalalle!
Ulkona on pimeetä ja märkää :(
Mutta josko tää tästä.. töihin pitäs lähtee...
 
Kahvia oon keittänyt, pojalle ja itselleni tehnyt aamupalan, maksanut yhden ostokseni huutiksesta ja.... en muuta :D
Herranjee, vastannut muutamaan aloitukseen ja tehnyt yhden (?) aloituksen. Ei sovi unohtaa noin tärkeitä juttuja!! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Huomenta! No mä oon tänään noussut sängystä ja laittanut aamutakin reuhkan päälle. Niin ja keitin kahvia. Onhan tuossakin jo jotain. *laiska*
Mutta kyllähän tolla pääsee jo pitemmälle ku vispilä :D Kyllä se siitä. Pian on joulukuu ja saa virallisesti olla joulupöpi :p
Sä oot sitten ihanan positiivinen
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Huomenta! No mä oon tänään noussut sängystä ja laittanut aamutakin reuhkan päälle. Niin ja keitin kahvia. Onhan tuossakin jo jotain. *laiska*
Mutta kyllähän tolla pääsee jo pitemmälle ku vispilä :D Kyllä se siitä. Pian on joulukuu ja saa virallisesti olla joulupöpi :p
Sä oot sitten ihanan positiivinen
:D
Tänään on hyvä päivä =) Eilen sain sovittua ajan maistraattiin... Mä meen tiistaina naimisiin :D illalla pääsee plussalaisen tyköötä hakemaan meille uuden tuolin ja sitten pääsee turiseen äiteen kanssa joulusta.

Kaikilla on hyvä päivä kun aamulla asennoituu siihen, että nyt jaksan ja viitsin edes herätä, sekin on paljon. Vaikka mitä tapahtuisi niin saan rakastaa ja mua rakastetaan, se on se pointti.

Nyt kaikille hymy huulille, vähän hyräilyä joululaulun tahtiin niin päivä lähtee käyntiin :heart:
 
Huomenta kaikille!Täällä ollaan herätty kuudelta ja aamupalat syötynä.Lapset katselee pikku kakkosta.Pyykkikone pyörii ja petivaatteet vaihdoin kaikille ja petasin sängyt.Tästä tää päivä lähtee...
Onnea Olavalle naimisiin menon johdosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Huomenta kaikille!Täällä ollaan herätty kuudelta ja aamupalat syötynä.Lapset katselee pikku kakkosta.Pyykkikone pyörii ja petivaatteet vaihdoin kaikille ja petasin sängyt.Tästä tää päivä lähtee...
Onnea Olavalle naimisiin menon johdosta!
Kiitoksia :) tuo tiistai on vaan sellanen nimi paperiin operaatio ;) juhlat on sit suvulle kesällä. Siun nick sai mut nyt himoitseen rusinapullaa :D hopotihoi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Huomenta! No mä oon tänään noussut sängystä ja laittanut aamutakin reuhkan päälle. Niin ja keitin kahvia. Onhan tuossakin jo jotain. *laiska*
Mutta kyllähän tolla pääsee jo pitemmälle ku vispilä :D Kyllä se siitä. Pian on joulukuu ja saa virallisesti olla joulupöpi :p
Sä oot sitten ihanan positiivinen
:D
Tänään on hyvä päivä =) Eilen sain sovittua ajan maistraattiin... Mä meen tiistaina naimisiin :D illalla pääsee plussalaisen tyköötä hakemaan meille uuden tuolin ja sitten pääsee turiseen äiteen kanssa joulusta.

Kaikilla on hyvä päivä kun aamulla asennoituu siihen, että nyt jaksan ja viitsin edes herätä, sekin on paljon. Vaikka mitä tapahtuisi niin saan rakastaa ja mua rakastetaan, se on se pointti.

Nyt kaikille hymy huulille, vähän hyräilyä joululaulun tahtiin niin päivä lähtee käyntiin :heart:
Ei saa onnitella etukäteen joten onnittelen vasta sit tiistaina.

;) Asenteestahan se onnellisuus on usein kiinni, oikeasti. :)
 

Yhteistyössä