Kivasti tullut yöllä lunta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tänne Kotkaan =)

Mukava lähtee viemää likkaa eskriin kun saa kahlata ISOSSA hangessa..Ei oo aura-autot käynnyt.

Kiva maanantai kun lapset ei kiukuttele vaan nauttii lumisesta aamusta =)
 
vieras
Täällä Helsingissäkin on valtavasti lunta ja koko ajan tulee lisää. Aura-autoa ei oo näkynyt ja mun pitää neljän kanssa lähteä vanhinta viemään eskariin. Taitaa olla parasta ottaa pulkat ja jättää rattaat kotiin :)
 
perk
mun pitäis kohta lähtä, mut mietin et miten pääsen tosta pihasta autolla pois, kun ei oo aura viel käyny ja lunta näyttäs olevan joku 30cm, auto on viel aika matala. ja ylämäkeen pitäis viel tuupata...
 
Enkä minä valita, vaikka puistoreittiä ei koskaan siivota lumesta ja pitää puskea sinne kinosten läpi, parempi sekin kun pojan vaatteet täynnä hiekkaa. Heti kivemman näköstä kun on valkoinen maailma sen mustan ja märän sijaan.
 
Meillä kans yleensä aurataan alkaen neljältä-viideltä ja perskule kun siihen herää kun kauhee kolina käy, nyt on vissiin sen verran kiirettä pitäny että kerkesivät vasta nyt, eli ei haittaa kun hereillä oon muutenkin.. Mut iloinen olen et lunta on vihdoin ja mun tyttäreni pääsee matkustamaan pulkalla elämänsä ekaa kertaa (toivottavasti ei viimeistä ) :)
 
oiskin ees aurat metelöiny yöllä vaan kun ei.. kaupan vieressä kun asutaan niin öisin menee jotain kuormia sinne niin nyt nämä älykääpiöt keksi jättää auton käyntiin ihanaa noin 30min aina kuunnella kerrallaan kun ensin tulee "pörr pörr piip piip piip ja sitten hörhörhörhör" aikasemmin ovat jopa osanneet sammuttaa auton kun kuormaa purkavat :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Minäki täällä Kotkassa ihastelen lunta. Eikä sadetutkan mukaan ole ihan heti toi lumisade loppumassa. :heart:
Minä tääl Haminas ihastelen samaa :heart: mutta multa lumityöt kielletty kun olkapää rikki :(
Jahas, naapuri. :D

Me asutaan kerrostalossa, onneksi. :saint:
Omakotitalo, tietysti ja ukko töissä :/ kahden lapsen kanssa pitäis päästä liikenteeseen kun tää äiti lähtee kaunistautumaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Minäki täällä Kotkassa ihastelen lunta. Eikä sadetutkan mukaan ole ihan heti toi lumisade loppumassa. :heart:
Minä tääl Haminas ihastelen samaa :heart: mutta multa lumityöt kielletty kun olkapää rikki :(
Jahas, naapuri. :D

Me asutaan kerrostalossa, onneksi. :saint:
Omakotitalo, tietysti ja ukko töissä :/ kahden lapsen kanssa pitäis päästä liikenteeseen kun tää äiti lähtee kaunistautumaan ;)
Onneksi ukko tänään kotona. Se lähtee tänään neljän lapsen kans ulos. Kipeenä ollaan oltu, mutta eiköhän tänään jo voi ulostautua.
 
Torniossaki ihan kivasti lunta tullu... Aamulla puolihorroksesta heräsin ko veli alko auraamaan pihhaa ja kyllä ketutti ko muutenki olin valvonu oikeastaan koko yön kipujeni kanssa... Ja tänne mettän keskelle sitä lunta ihan kivasti kerääntyy pihalle joten aamuyön tupakkareissuki oli aika upottava kokemus. Ois pitäny vaan mennä sinne parvekkeelle :D
 
+
meillä lahden kupeessa ei tuu enää lunta eikä muute oo noin paljo ees satanu ku kristallilla..ja aurakin on käyny...omakotitalossa asutaan..raput putsasin äsken ku pojan vein taksille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
johan on huono kuva.. :(



tollast näkee meidän ikkunasta.. :LOL:
Siellähän kivasti tullu. :D

Oisin ottanu parvekkeelta kuvan, mutta reunan lähelle päästäkseen ois pitäny upottaa jalat lumeen. :D Vois yrittää ottaa ikkunoiden läpi.

joo en mäkään ulos päässy kun takaovi ei aukee.. sen verran sitä lunta on edessä..
 

Yhteistyössä