Gallup: Mitä harrastat?

Lenkkeilyä, kuntosalia, lukemista, veneilyä, ruuanlaittoa... ja tänään meinaan aloittaa uudelleen tauolla olleen spinningin, kun ilmojen salliessa oon tehnyt hiki pyörälenkkejä ulkosalla. Nyt en tonne lumeen enää polkemaan lähde =)
 
Non compos mentis
Kaikenlaista... opiskelu on mulle tavallaan myös harrastus. Rakastan lukemista ja luen miltei alituiseen. Lukemisen myötä myös lingvistiikka on meikäläisen harrasteeksikin luettava toimi. Innokkaasti luen myös antropologiaa sekä vanhaa kaunokirjallisuutta. Myös kielistä pidän; luenkin lähinnä englanniksi.

Runous, kuvataiteet, musiikki ja muu kulttuuri on minulle armasta antia. Tuen taiteilijoita rahallisesti kuukausittain. Elokuviin olen mieltynyt, jos vain omat makuni kaltaisia. Kerään postimerkkejä, kuten nörtille sopii (harrastus aloitettu jo ennen kymmentä ikävuotta). Musiikin puolelta kuuntelen lähinnä klassista ja sitten muuta tarpeeksi melodista ja monivivahteista.

Liikun joltisenkin runsaasti, koska autoa ei taloudesta löydy. Ajan salliessa viihdytän ystäviäni ja leivon tai kokkaan. Palapelit, ristikot ja sudokut sekä klassiset lautapelit ovat mieluisia tapoja kuluttaa aikaa.
 
:headwall: No mitä tän kotiorjuuden ohella nyt ehtii harrastaa? Säännöllisesti käyn pianotunneillam vähemmän säännöllisesti lenkkeilen koirien kans, vaikka sekin on taas mun harteilla koko homma tuon ukon takia :/
 

Yhteistyössä