Paljonko maksaa lumikolat?

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Jos tota valkoista kakkaa tänä talvena tulee paljonkin niin mä en kerpele lapiolla sitä ala huiskiin... vaikka onkin vaan rivarin etupiha putsattavana, mutta siihenkin menee paljolla lumella julmetusti aikaa lapion kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Jos tota valkoista kakkaa tänä talvena tulee paljonkin niin mä en kerpele lapiolla sitä ala huiskiin... vaikka onkin vaan rivarin etupiha putsattavana, mutta siihenkin menee paljolla lumella julmetusti aikaa lapion kanssa
Sellaiset joilla vähänkään mitään tekee alkaen n.40-50? tarjouksessa..
 
Kannattaa suosiolla ostaa sellainen kunnollinen, tulkeva, ergonomisesti hyvä, mihin saa vaihdettua sen kolaosan sen joskus hapertuessa ja hajotessa.

(pidemmän päälle säästöä, sekä rahan, ajan että selän)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
ostin eilen niin makso 33e, oli tarjolla myös 79e maksavia :whistle:
No mitään pro-mallia ei tarvita :D kiitän tiedosta :flower:
Meillä kun kolataan piha-alue itse joka lumisateen jälkeen niin tuommoinen halpis ei kestä edes yhtä talvea. Käytössä on just tuommoinen vähän hinnakkaampi -eikä tuokaan vielä mikään ihan pro ole

;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Jos tota valkoista kakkaa tänä talvena tulee paljonkin niin mä en kerpele lapiolla sitä ala huiskiin... vaikka onkin vaan rivarin etupiha putsattavana, mutta siihenkin menee paljolla lumella julmetusti aikaa lapion kanssa

Mä mielummin kolaan sitä,ku jatkuvasti tuol s**t*n*n kurassa ja mustassa loskassa kuljen koirien ja lasten kans.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
ostin eilen niin makso 33e, oli tarjolla myös 79e maksavia :whistle:
No mitään pro-mallia ei tarvita :D kiitän tiedosta :flower:
Meillä kun kolataan piha-alue itse joka lumisateen jälkeen niin tuommoinen halpis ei kestä edes yhtä talvea. Käytössä on just tuommoinen vähän hinnakkaampi -eikä tuokaan vielä mikään ihan pro ole

;)
Oukkei, täytynee siis pistää ukko asialle ;)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Jos tota valkoista kakkaa tänä talvena tulee paljonkin niin mä en kerpele lapiolla sitä ala huiskiin... vaikka onkin vaan rivarin etupiha putsattavana, mutta siihenkin menee paljolla lumella julmetusti aikaa lapion kanssa

Mä mielummin kolaan sitä,ku jatkuvasti tuol s**t*n*n kurassa ja mustassa loskassa kuljen koirien ja lasten kans.
Mä en... lumi ois ok jos se satais kerran talvessa ja pysyis koko talven. Ei tarvis kolata, tiet olis aurattu ja pakkasta olis ihan maksimissaan -5. :whistle:
 

Yhteistyössä