tuli tuosta ketjusta...

heitin hyviä vaatteita... Minäpä pistin lahjoitetaan osioon ilmoituksen missä lahjoitan vaatteita mattoja ja verhoja =)
kaikki hyväkuntoisia, okei seassa saattaa olla muutama joka rikki :ashamed: olin viemässä niitä pois mutta kokeilen näin jos joku niitä vaikka tarvisi =)
 
Miulle kelepais,haminaan vaan taitaa olla liian pitkä matka tiöltä Joensuun kieppeiltä,varsinkii ku ei oo ajokorttia :ashamed: ,ja kiva et joku antaa eteenpäin tavaraa eikä heitä hukkaan roskiin :D :hug: ,tarvitsijoita löytynee varmasti!
 
Mä oon kans kantanut uffalle ja konttiin varmaan 10 jätesäkillistä lastenvaatteita, haalareita, kenkiä, leluja jne..

En jaksa enää sitä lahjottamis urakkaa yks. henkilöille..

Kerran annoin (lähetin) yhdelle ihmiselle toppapuvun(toki reimaa :D ) coretex kengät, villapuvun ja sisävaatteita..
Niin ei tullut kiitosta vaan hirveet valitukset siitä että puku oli liian iso ja nyt tää ihminen joutu alkaa ettii uuttaa pukua ja hirvee vaiva.. :ashamed: . Mulle tuli ainakin tosi paska fiilis, niin kiukkunen tää muija oli kun puku oli niin suuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oon kans kantanut uffalle ja konttiin varmaan 10 jätesäkillistä lastenvaatteita, haalareita, kenkiä, leluja jne..

En jaksa enää sitä lahjottamis urakkaa yks. henkilöille..

Kerran annoin (lähetin) yhdelle ihmiselle toppapuvun(toki reimaa :D ) coretex kengät, villapuvun ja sisävaatteita..
Niin ei tullut kiitosta vaan hirveet valitukset siitä että puku oli liian iso ja nyt tää ihminen joutu alkaa ettii uuttaa pukua ja hirvee vaiva.. :ashamed: . Mulle tuli ainakin tosi paska fiilis, niin kiukkunen tää muija oli kun puku oli niin suuri.
Miten ihmiset voi olla niin kiittämättömiä? mä olen ainakin ollut (pyrkinyt olemaan) kiitollinen kaikesta avusta mitä olen saanut :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oon kans kantanut uffalle ja konttiin varmaan 10 jätesäkillistä lastenvaatteita, haalareita, kenkiä, leluja jne..

En jaksa enää sitä lahjottamis urakkaa yks. henkilöille..

Kerran annoin (lähetin) yhdelle ihmiselle toppapuvun(toki reimaa :D ) coretex kengät, villapuvun ja sisävaatteita..
Niin ei tullut kiitosta vaan hirveet valitukset siitä että puku oli liian iso ja nyt tää ihminen joutu alkaa ettii uuttaa pukua ja hirvee vaiva.. :ashamed: . Mulle tuli ainakin tosi paska fiilis, niin kiukkunen tää muija oli kun puku oli niin suuri.
Miten ihmiset voi olla niin kiittämättömiä? mä olen ainakin ollut (pyrkinyt olemaan) kiitollinen kaikesta avusta mitä olen saanut :saint:
Jaa, en tiedä.. Mut tuli jotenki kurja mieli siitä. Ja tää oli joku juttu että joltain yh:lta oli palanu koti ja plaa plaa plaa..mä luulen että mua kyllä pissittiin silmään ja pahasti :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oon kans kantanut uffalle ja konttiin varmaan 10 jätesäkillistä lastenvaatteita, haalareita, kenkiä, leluja jne..

En jaksa enää sitä lahjottamis urakkaa yks. henkilöille..

Kerran annoin (lähetin) yhdelle ihmiselle toppapuvun(toki reimaa :D ) coretex kengät, villapuvun ja sisävaatteita..
Niin ei tullut kiitosta vaan hirveet valitukset siitä että puku oli liian iso ja nyt tää ihminen joutu alkaa ettii uuttaa pukua ja hirvee vaiva.. :ashamed: . Mulle tuli ainakin tosi paska fiilis, niin kiukkunen tää muija oli kun puku oli niin suuri.
Miten ihmiset voi olla niin kiittämättömiä? mä olen ainakin ollut (pyrkinyt olemaan) kiitollinen kaikesta avusta mitä olen saanut :saint:
Jaa, en tiedä.. Mut tuli jotenki kurja mieli siitä. Ja tää oli joku juttu että joltain yh:lta oli palanu koti ja plaa plaa plaa..mä luulen että mua kyllä pissittiin silmään ja pahasti :/
Tuo on törkeetä!Pitäs osata olla kiitollinen jos joku lahjottaa siulle jotain.Mie sain onneks kivaa palautetta ,kun pari kassia vauvan vaatteita lahjoitin.Kummasti tuli kyselyjä vaan ku kerroin et ei ole jälleenmyyntiarvoa niin eipä sit ennää kiinnostanu...Palautteesta voi nähdä onko tarvitsijalla ollu todellinen tarve vaatteille jne.vai hamstraako myyntiä varten?!
 
vieras
joo, tarjosin kerran vaippapakettia, kun meille olivat liikapieniä. Mutta kelle kelpas olisi minun pitänyt heille kotiin viedä toiseen kaupunkiin.. just, vein ne sitten neuvolaan varavaipoiksi.
 
Nyt en mainosta mut laitan mirva-80-:lle vauvan vaatetta ja hän vie tarttoon lastenkotiin joulukuun puolvälissä lapsille vaatetta!Siellä on todellinen tarve ja sinne mie köyhä ja kippee haluun antaa ees siitä vähästä mitä miulla on annettavaa ja menee todelliseen käyttöön!!!Lahjotetaan osiossa on tuosta tarkemmin!
 
Kesällä pistin tuonne lahjoitetaan puolelle 3 isoa mattoa ja ne meni ihan samantien!

Nyt siel ois pikkuvikasia lasten vaatteita. Jos joku innostuis korjauksiin niin eiköhän niistä vielä ihan käyttökelpoisia tulisi!!
Miä en viitti niit korjailla kun ei ne mein muksuille sovi enää kuitekaa!

Tarttis kantaa roskiin tuo kasa!
 

Yhteistyössä