Hakutulokset

  1. Miiuliini85

    Kuvia plussatesteistä

    Iloksille :wave: pitkästä aikaa, ja onnea!! :heart:
  2. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä ollaan!! :wave: Hienoja pudotuksia teillä! Mulla meni viikonloppu ihan penkin alle, ei tarvinnut kun pari päivää herkutella niin että tämän viikon tulokseksi tuli +1,3kg :headwall: vähän mieli maassa, mutta eipä tästä oo suunta kuin alaspäin! :) parina edellisenä viikkona putosi...
  3. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Täällä tippui viikossa kilo, joten nyt tsemppi päällä!! :)
  4. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    sunflower mitä sä syöt päivän aikana? mua niin kiinnostais kuulla ihan oikeesti, että mitä ruokia sit syödään kun kunnolla karpataan? :) Täällä paino edelleen paikoillaan, toivottavasti ens viikolla olis ke jo laskenut edes 100g :D
  5. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kiva kun sattsukin lähti mukaan! :) mikäs sun nimimerkki oli ennen? En mä utelias oo :p mut jos ollaan jo ennenki keskusteltu niin olis kiva tietää "kuka oot" :D Täällä päivä on mennyt syömisten puolesta aivan hyvin, vielä kun illan sais ittensä pirettyä niin olis jo uus päivä :) illat on...
  6. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä olis yksi painonpudottaja, onkohan muut vielä hengissä??? :D Jos mä liityn primpalicious sun kans tänne keskustelemaan :) millainen lähtöpaino sulla on? Oliko tuo rasvanpolttaja kuinka kallista, jotain sellasta tekis mieli koittaa ehkä lisäksi ottaa itekin.
  7. Miiuliini85

    Omistaako kukaan Painonvartijoiden POINTS LASKINTA??

    Mulla on laskin :) jos tarvit jotain tietoa niin voin kyllä laskea!!
  8. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    rontille tervetuloa mukaan!! :) Mä oon kans tunnesyöppö, eli tuntuu että jääkaappi kutsuu, varsinkin sillon jos on stressiä tms. jotain ikävää :( siitä pitäs päästä eroon! Eli pitäs vaan yrittää elää stressaamatta mistään ylimääräisestä, helpompi sanottu kuin tehty. Voi kääk, huomenna...
  9. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Mä kannatan ennemmin perjantaita kuin maanantaita!! Yleensä viikolla on helpompi pysyä ruodussa, ja sit viikonloppuna voi vähän herkutellakin :) joten se pe vois olla hyvä?
  10. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Musta olis kiva ottaa punnituspäivä! Kumminkin mä ainakin punnitsen itseni joka keskiviikko, joten se olis ainakin mun virallinen päivä :) Mittanauhaa en käytä niin usein, ehkä kerran kuus, niin on edes mahdollista huomata jos joku sentti jostain on lähtenyt :D
  11. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Sunflower sama tunne täällä, että tekis mieli syödä, vaikka ei olis nälkä :O ehkä se tästä rauhoittuu kun saa ruokailut taas säännöllisiksi :) Tuohon karppaushommaan pitäs varmaan kans perehtyä vähän paremmin, vois vähän kokeilla vähentää noita hiilihydraatteja munkin ruokavaliossa :) oon...
  12. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Tervetuloa mukaan sparkle!! :wave: nyt vain päätät ettet syö herkkuja kun kerran viikos, niin eiköhän paino lähde laskuun :) (mä yritän nyt kans että herkkuja ei tulis syötyä :) )
  13. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Eilen meni mun osalta päivä hyvin syömisten suhteen :) tuollaisia päiviä kun olisi lisää, niin johan paino tippuisi :D Vettäkin muistin juoda, ilman sen juontia mun paino ei kyllä tipu mihinkään. Joten hyvä alku! Ens viikolla alkaa täällä taas zumba, piloxing ja kahvakuula-tunnit. Joten...
  14. Miiuliini85

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Heippa! Täällä myös yksi painoa pudottava vauvahaaveilija! :wave: toinen lapsi olisi haaveissa, esikoinen syntyi maaliskuussa 2009 :heart: Nyt on menossa yk10, eikä vauvaa oo kuulunut. Eli painonpudotukseen täytyisi keskittyä, 20kiloa haluaisin kaikenkaikkiaan saada pois, mutta 10kiloa...
  15. Miiuliini85

    Iltarukous?

    Meillä tämä myös käytössä :) vajaa 3v poika osaa sen jo hienosti! :)
  16. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä ollaan!! :wave: Kirjottaminen jäänyt kun on ollut niin selkärangaton fiilis pitkän aikaa, että painoa ei oo lähtenyt sitten yhtään :( tai lähti, mut sit seuraavassa punnituksessa taas plussaa.. :O Mut ens tiistaina alkaa mun "vakizumbatunnit", joten sen uskon auttavan mua saavan...
  17. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hieno pudotus Anni :wave: tuossa on hyvä alku!! :) täällä huomenna tiedossa pieni kävelylenkki töiden puolesta, ja illalla zumbatunti :) eli nyt se kuulkaas lähtee paino alaspäin!!! :D
  18. Miiuliini85

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täälläkin mukana ollaan! :wave: Lomat on lusittu ja arki alkanut :) nyt kun vielä zumba-arkikin alkais, niin sais painon laskuun!! :) eli jumitusta edelleen, mä niiiiin tartten sitä säännöllistä liikuntaa (=zumbaa), ja tuntuu että mikään muu liikunta ei aja samaa asiaa :/ mutta eikö se tästä...

Yhteistyössä