Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

Sunflower kuulostaa tosi hyvältä sun ruokavalio, ei ihmekään että paino tippuu :)

Vitsi pitäisköhän itekin alkaa vähä karppailemaan taas ku tosiaan mullakin luteaalivaihe aikas lyhyt eli menkat alkaa dpo9-11. Mulla vaan meinaa mennä vatsan toiminta hitaanlaiseksi tuolla karppauksella.
Itse oon nykyään korjaillut lähinnä sillä, etten karkkiin tai suolaisiin mässyihin ole juurikaan koskenut enkä muutenkaan pyri napostelemaan paitsi juuri hedelmiä tai pähkinöitä. Katsoo kauan aikaa jatkuu ;)
Uuden salin kävin korkkaamassa ja tuli kyllä hyvä mieli paikan vaihdoksesta ja odotan ryhmäliikuntatuntejakin ihan eri tavalla ku vanhalla salilla!
 
morjens, yks karppaaja vois liittyä remmiin.

vuosi sitten puotin karppaamalla neljässä viikossa 8kg. joten ehdottoman paras laihdutuskeino mulle :D

nyt olen viikon karpannut, ollut siis ihan ketoosissa ja paino pudonnut 3kg :p tuntuu hyvälle, juon myöskin vettä 2-3 litraa päivässä ja syön aamupalaksi puolikkaan karppi sämpylän ja mehukeittoa+ kahvia ihan maidolla. ruuaksi syönkin erittäin proteiinipitoisen ruuan salaatin kera. sillä päsrjääkin oikeastaan loppupäivän, illalla syön mehukeittoa, en siis mielellään syö hiilareita illalla ollenkaan. kahvia juon entiseen malliin useamman kupin päivässä :)

eli pituutta 162cm ja paino tällä hetkella 64,5 kg ja bmi 24 ( lähtöpaino 67,5kg bmi 25) tavoite olis 60kg.

tämän viikon ainakin vielä ketoosissa eli 20hh päivässä. kuntoilen joka päivä :)

tsemppiä kaikkille painon pudotuksessa!

ai niin itse käyn joka aamu puntarilla ja aina näyttää vähempi, joten se lisää ihan hirveesti motivaatiota, parhaimpina päivinä putoaa 500 grammaakin.
 
Mä en kyllä liiku liikaa, maksimissaan 1,5h päivän aikana ja syönki kyllä hyvin. Aamupalan, päivällä välipalan ja joskus lounasaikaan jotain, ja sit vielä iltaruuan. Iltapalaa joskus, mutta harvemmin on nälkä niin en viihti sit syödä. Korkeintaan jonku hedelmän tms. Nyt en syö mitään herkkuja jotta nään et johtuuko yksinkertasesti niistä vai mistä hitosta tää johtuu.
Samalla tyylillä ku nyt laihdutin muutama vuos sitten 10kg ja paino tippu tosi hyvää vauhtia. nyt ei meinaa tapahtua mitään..... Ei oo kovin kannustava fiilis, mutta joo, katotaan nyt mitä tästä sitten taas tulee..
 
Tsemppari......... lähtöpaino...... pituus........ bmi.......... tavoite

Whisky Peat........80,4 kg..........165 cm.......29,4.........75/70 kg
Sunflower...........83,3 kg.............167 cm.....29,9........70/65 kg
Miiuliini85...........90 kg.............170 cm.......................80/70 kg
tty....................88 kg.............176,5 cm.....28,25.......80/77 kg
Tinkatar..............78 kg............159 cm.......30,85.............70 kg
Ansku83.............95 kg.............168 cm.......33,7..........85/70 kg
Sparkle86..........81,7 kg...........171 cm....................... 71,7 kg
Rontti1..............73.1 kg...........161 cm........................70/65 kg
Mimosan...........67,5kg............162 cm.........25.............60 kg
Äidin onni...........66,4kg............165cm.. .......24,39.............60 kg

Taustalla:

Mandala
 
Viimeksi muokattu:
Ei menny hyvin tänn aamun punnitus :ashamed: viimeviikolla oli 72.6 mutta nyt 72,8 : / yritän itteeni lohduttaa et en ole repsahtanu ja miula on nyt menkat jotka turvotuksella olis nostanu tuon 200g ylöspäin (seli seli :ashamed:)

Rontti1 161 cm 72.8kg (+200g)
 
Sunflower11
Voi yök mikä olo!

Vissiin jotain mahatautia liikenteessä, kuvottaa ja mahassa kiertää.. Yritän nyt kuitenkin syödä tarpeeksi vaikkei mieli teekään!

Huomenna on mulla punnituspäivä!
 
Mun eilisen aamun ja tän aamun painoero oli 900g :O ihan ihmeellisesti heittelee paino. Mutta sitä ei pistetä nyt sit mihkään ylös kun eilen oli virallinen punnituspäivä. Ens maanantaita odotellessa =) Kävin tänään taas tunnin lenkillä, illalla ei tuu mentyä ku pitää kauppaan sun muuta, huomenna taas sit aamusta lenkille ja ehkä illallaki pieni pyrähdys =)

Toivottavasti Sunflower sulla olo paranee eikä tuu mitään kauheeta tautia päälle!!

Rontti menkkojen piikkiin vaan :D ja nyt sit uuteen nousuun tän viikon aikana :)
 
Hienoa hienoa Sf!!!!!! d:Db

Täällä on taas näköjään -600g! :D
Lähtö: 95, BMI: 33,7
Edellinen: 94,4 BMI: 33,4
Tänään: 93,8 BMI: 33,2

Ja eilen kävin naistentautien polilla (jotku tän varmaa jo tietää), mut lievä PCO diagnoosina ja terot sekä clomit sain! =) Teroja nyt 12pv 1tbl/pv ja sit FSH ja LH verikokeet kp1-3, clomit kp3-7 ja sit folliultra + munatorvien aukkari kp10-12...ja painon pudotus mielellään sen 10%! Tästä tää lähtee... :D
Kun kattoo tuota et oikeesti jotain tuon painon putoomisen kans tapahtuu ni kummasti se motivoi jatkamaan! :D

HYVÄ ME!!!! d:heart:b

ISOT TSEMPIT JÄLLEEN KAIKILLE JATKOON!!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
helou!

mulla on tänään "syö mitä vain päivä" :D vähän alle kaksviikkoa karpannut, paino puonnut 4,3 kg. lähtö painoa oli siis 67,5 ja tämän hetken paino 63,2 :) vielä kolme kiloa pois. eli huomenna jatkuu tiukkalinja, mutta tänään nautin herkuista pitkästä aikaan.

tsemppiä kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
mimosan Hieno juttu.. oot saanu reippaasti painoa pois =) lasketko hh.t vai syötkö "noin" määrän hiilihydraatteja? ite en laske hh. määrää mutta koitan pikkusen seurailla. Nyt jumii paino mutta josko sen taas kohta sais alaspäin taas menemään =) Oon koukussa pähkinöihin ja ne on yx mikä jumittaa mut ne on niiin hyviä :p
 
rontti1 en sillai tarkasti laske, mutta suurin piirtein niin ettei mene yli 20 hh päivässä. päivän hiilarit mulla on lähinnä niitä hyviä hiilareita eli salaatista saatavat. mun sääntö on se että syön vain ja ainoastaan 3 kertaa päivässä ja ei välipaloja. kahvia juon kyllä ja ihan maidon kanssa. siitä tulee jonkin verran hiilareita, mutten niitä juurikaan laske, kun on niin vähäistä. illasta en syö paljon mitään, kun se oikeastaan on omalla kohdalla se mikä tuohon painon laskuun vaikuttaa. vielä ensi viikon meen karppaamalla ja sitten siirryn normi ruokaan, mutta sillä säännöllä että vain kolmesti päivässä :) veden juonti on kyllä kaiken a ja o se on tullut huomattua.
 
Hei kaikille!:wave: Minä liittyisin mielelläni mukaan tähän ketjuun.
Aloitin maanantaina GFG-haasteen ja fiilis on positiivinen. Mukavaa kun on selkeät ohjeet paljonko syödä, juoda ja liikkua. Treeniohjelmistakin löytyi sopiva, vaikken salille pääsekkään niin kunnon rääkin saa kotonakin toteutettua. Minun ongelmana on ollut leivän syöminen ja suurin paheeni sen jälkeen on intiaanisokeri...:ashamed: Karppaamista olen kokeillut vuosi sitten ja paino putosikin, mutta koska paino on noussut takaisin melkein samoihin lukemiin, homma ei pidemmän päälle selvästikään minulle sopinut. Ja ongelmana toki oli myös, etten oikein saanut mistään säännöllisestä treenaamisesta kiinni. GFG-haasteen mukainen ruokavalio sisältää paljon ruokaa, suorastaan niin paljon, että on tekemistä saada kaikki syötyä. Siksikin tuntuu uskomattomalta, että alle viikossa on pudonnut 1,9kg! :D

Lähtörivi:
Äidin onni...........66,4kg............165cm.........24,39.............60 kg
1. vajaan viikon pudotus -1,9kg


Eniten minua mietityttää tällä hetkellä kuinka ylläpitää tavoitepaino sitten kun siihen asti pääsee. Jotenkin pitäisi osata ohjelmoida ne säännölliset ruoka-ajat ja liikunta arjen rytmiin niin, ettei niistä tulisi lipsuttua takaisin linjalle nopeita välipaloja pitkin päivää ja koko päivän edestä syöminen illalla + liikunta mitä sattuu milloin sattuu.

Isosti tsemppiä naiset!!!:D
 
......... lähtöpaino...... pituus......... bmi....... tavoite .......pudotettu

Whisky Peat... 80,4 ...... 165 .......... 29,4 ........ 75/70 ....... -1,0 kg
Sunflower..... 83,3 ....... 167 .......... 29,9 ........ 70/65 ....... -3,1 kg
Miiuliini85...... 90 ......... 170 ........................... 80/70 ....... - 1,0 kg
tty............... 88 ......... 176,5 ........ 28,25 ....... 80/77 ......... -2,0 kg
Tinkatar........ 78 ......... 159 .......... 30,85 ........ 70
Ansku83........ 95 ......... 168 .......... 33,7 ......... 85/70 ........ -1,2 kg
Sparkle86...... 81,7 ...... 171 ........................... 71,7 ........... - 2,2 kg
Rontti1......... 73.1 ....... 161 .......................... 70/65 .......... -2,7 kg
Mimosan....... 67,5 ....... 162 .......... 25 ............ 60 ........... -4,3 kg
Äidin onni..... 66,4 ........ 165 ......... 24,39 ....... 60 ............ -1,9 kg
Tiuhti83........ 86 ......... 168 .......... 30,47 ....... 75/65 ........-2 kg
uppiH ......................................... 40 .......................... -4,6 kg



Taustalla:

Mandala
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Huolitteko vielä yhden mukaan? Ollaan miehen kanssa aloitettu terveellisemmät elämäntavat uudenvuodenlupauksella. Mulla on nyt siis kolmessa viikossa paino laskenut 4,6kg. Kauas on pitkä matka ja tälläkin hetkellä bmi on vielä 40 paikkeilla...

Toista lasta haaveilen kovasti, esikoinen on nyt puolen vuoden vanha. Jostain syystä sain 5,5kk imetysaikana kerättyä itseeni 15kg ylimääräistä :/ Liikunta oli aika vähäistä, koko ajan oli nälkä ja herkut maistui. Joten tässä sitä sitten ollaan... Taas pudottelemassa niitä samoja kiloja, jotka oon jo joskus vaivalla monia vuosia sitten tiputtanut.
 
rontti1 Kiitos! :) Mä merkkailen tuonne kiloklubi.fi sivulle syömiset ja liikunnat, eli ihan perusterveellisellä ruokavaliolla koitan mennä. Mitään en kiellä vaan yritän opetella kohtuuden. Eka korjaukset täytyi tehdä siihen että kiinnittää huomiota annoskokoihin ja siihen kädestä suuhun-napsimiseen. Liikunnan ilokin alkaa taas löytyä ja vuosijäsenyydelle kuntokeskukseen on tullut taas käyttöä :)

Mikä muilla on tilanne tuon vauvakuumeen suhteen, monesko lapsi on toiveissa? Onko pitkään ollut jo yritys päällä? :)
 
uppiH Tervetuloa vaan joukkoon minunkin puolestani! :wave:
Meillä on ollu yritystä 11/10 alkaen, nyt tuli terot et sais käynnistettyy taas mensut (kp76) ja tasottamaan kiertoa, sekä clomit sit alkukierrosta! Ja esikoinen! =)
 
Tahtoisin liittyä mukaan :wave:
ehdottaisin lisäystä listaan pudotettu
Tiuhti83.....86kg....168cm.....30,47....75/65.....-2kg

No niin...tässä sitä taas mennään! Olen painanut 2009 97kg ja pudotin 24kg...nyt on päässyt hiipimään painoa takaisin :kieh: Tammikuussa päätin alottaa elämätapa remonttia ajatuksella, että hiljaa hyvää tulee. Kävin ensin kaverin salilla muutaman kertaa ja pari viikkoa sitten rohkenin mennä omalle salille kurkkaamaan. Sitten flunssa meni niin pahaksi, etten päässyt ekalla viikolla, kun kerran salille, mutta tällä viikolla kävin kaksi kertaa...tavoitteena olisi, jos ens viikolla menis kolme kertaa. Kotona sitten kerran viikossa teen ryhtivenyttelyn ja perusvenyttelyn ja lenkkeiltyä tulee koiran kanssa. Ruokavaliolle en oo tehny mitään ainakaan vielä. Tiedän, et motivaatio senkin suhteen nousee, kun rehkii salilla ja tietää voivansa saada parempia tuloksia, kun miettii mitä syö! Apuna oon käyttäny liikutin.fi palvelua ja kiloklubia jonkun verran itseni seurantaan!

uppiH Vauvakuumeesta! Toinen lapsi olisi toiveissa (miehelle eka) ja esikoinen täyttää nyt keväällä kuus! Yritys on alotettu elokuussa, mutta miehen hankalan työ tilanteen takia tärppipäiviä on TOSI hankala hyödyntää! No onneksi tämän hullun tilanteen pitäisi loppua keväällä ja sit on paremmat mahdollisuudet saada jotain tulostakin tälle kuumeilulle ;)
 
Huomenia! Päivittelin tuota listaa, jouduin ottamaan pituus/painoyksiköt pois, kun muutoin kaikki info ei mahdu yhdelle riville. Ja vaikka tuota kuinka oikoo, niin tallennuksen jälkeen rivit vikuroi miten sattuu.

Pudotukset nyt merkkailin, keltä sellaisia löysin. Oma tilanne on vielä ihan alkutekijöissään, mutta ehkä tämä tästä. Huomiselle olisi vähähiilariset eväät töihin mukaan ja salillekin olisi pienet tsäänssit jaksaa raahautua...

Hienosti olette jo pudottaneet painoa! Mulla kans tuolla Jutan GoFatGo:lla lähti 2-3 kiloa viikossa, mutta sitten kun palasin entiseen niin loput tiedättekin. Mutta älyttömän hyvänä tsempparina se toimii.
 
Tervetuloa Tiuhti83 =)

Vauvakuumeesta ollaan kuumeiltu 06/11 asti. muutama yrityskin oli loppuvuodesta mutta menivät kesken. Nyt yritän suurimman kuumen kohdistaa laihduttamiseen :D jos vaikka vauva sit ilmottas tulostaan ku ei sitä tressaa =)

Hienoa että laitetaan näkyviin jo lähtenyt kilomäärä, saa välillä muistella että paljon sitä oikeesti on vähentynyt ku tipahtaaki muutama 100 gramma. :p
Miun kohalla vaan on että ku itse aloitin joulukuun lopussa laihiksen painoin 75,5 kg mutta sitten ku tähän liityin painoin jo sen 73,1joten alusta jos katotaan ni BMI 29.13 ja -2,7 mutta tänne liittyestä jos taas ni BMI 28.09 ja - 0,3 mutta jos se teille kävis ni ottasin tuon joulukuun painon mukaan ku se kuiteski on se todellinen mistä olen lähtenyt tulostani tavoittelemaan ja näyttäähän tuo JO tiputettu kilomääräki paremmalta :LOL::p
 

Yhteistyössä