Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

Sunflower11
Nyt täytyy hehkuttaa.. eilen alko ja tänään jatkuu tää energinen olo! Pakko käyttää siis hyväksi ja tehdä kaikkea mahdollista mitä on vaan siirtänyt ;) tai no jos mä nyt ensin ottaisin joulukoristeet pois :D

On kyl mahtava olo ja turvotus laskenut! Mä oon jo tälle päivää juonu 1l vettä!
Tarvis kaivaa jumppa dvd:t esiin et sais päikkäriaikaan jumppailla rauhassa ja jos ens viikolla sinne salille suuntaa ku saa ostettua vaan uuden salipaidan.
 
Musta olis kiva ottaa punnituspäivä! Kumminkin mä ainakin punnitsen itseni joka keskiviikko, joten se olis ainakin mun virallinen päivä :)
Mittanauhaa en käytä niin usein, ehkä kerran kuus, niin on edes mahdollista huomata jos joku sentti jostain on lähtenyt :D
 
Yhteinen punnituspäivä vois olla kiva, kotona meinaan käydä maanantaisin puntarilla aamusta, mutta kyllähän sitä voi käydä muutenki ottamassa lukua ylös =) Mittanauhaa en käytä ku en omista sellasta, muuten ehkä mittailisin.
On kyl ollu tosi virkistävää käydä kävelyllä joka päivä. Ja vielä sekin ku mies on mukana niin tulee paremmin lähdettyä kun on joku seurana (ei se vajaa 1v lapsi seurana paljoo lämmitä :D )
 
Moikka Hienoa hienoa että on muita lopen kyllästyneitä painoonsa :p tahtoo mukaan :popcorn: laihdutin viime maaliskuusta heinä/elokuun väliin 10kg (79kg:stä 69kg) mutta oon tunnesyöppö ja syyskuun keskenmeno sai syömään ja joulukuun keskenmeno se syömään vasta saiki :ashamed: no mutta 1½ viikkoa sitten otin niskasta kiinni ja aloitin taas karpin,sillä ne kilot viimexki lähti alussa puntari oli 75,? ja viime ti.oli 73,1 joten tällä mennään ja tavoite olis saada tammikuun loppuun puntarin näyttämään 70-69 yritys on kova :p ja kesäkuun loppuun pitää olla paino 65kg. Pituus olis 161cm ja paino 73.1 :popcorn:
 
Tsemppari......... lähtöpaino...... pituus........ bmi.......... tavoite

Whisky Peat........80,4 kg..........165 cm.......29,4.........75/70 kg
Sunflower...........83,3 kg.............167 cm.....29,9........70/65 kg
Miiuliini85...........90 kg.............170 cm.......................80/70 kg
tty....................88 kg.............176,5 cm.....28,25.......80/77 kg
Tinkatar..............78 kg............159 cm.......30,85.............70 kg
Ansku83.............95 kg.............168 cm.......33,7..........85/70 kg
Sparkle86..........81,7 kg...........171 cm....................... 71,7 kg
Rontti1..............73.1 kg...........161 cm........................70/65 kg
Mimosan...........67,5kg............162 cm.........25.............60 kg

Taustalla:

Mandala
 
Viimeksi muokattu:
rontille tervetuloa mukaan!! :)

Mä oon kans tunnesyöppö, eli tuntuu että jääkaappi kutsuu, varsinkin sillon jos on stressiä tms. jotain ikävää :( siitä pitäs päästä eroon! Eli pitäs vaan yrittää elää stressaamatta mistään ylimääräisestä, helpompi sanottu kuin tehty.

Voi kääk, huomenna pitäs mennä töihin parin viikon lomailun jälkeen!! Millähän sitä saa ittensä ylös ennen puolta seittemää aamulla? Ja se aamupala, mitähän sitä rupeis syömään... tai jos vain teen smoothien mukaan (jogurttia, banaania, mansikkaa, maitoa tms) ja juon sen autossa työmatkan aikana :D
Lounas on jo hoidossa onneksi, tuos tein hirvensäilykelihakeiton, ja sitä laitoin valmiiksi jo rasiaan huomista varten.
Ja nyt kun "arki" alkaa (eli työt ja ihanat liikunnat) niin päätin ottaa tiukan linjan syömisten suhteen, ei tää paino muuten laske mihinkään :(
 
Huomenta kaikille. Täällä olut puhetta tosta punnitus päivästä, ite viime kerralla laihduttaessa juoksin harvasenpäivä vaa´alla ja eihän se paino puonnu ku sitä "stressas" nyt olen pättäny käydä vain ja ainoastaan tiistaisin joten, muut voitte pitää sen perjantai ni jos mie voisin pitää ton tiistain? =) Miten muuten muilla laihduttajilla menee? tän aamun paino oli 72,6 kg.. ei taida tammikuun loppuun keretä alle 70 :( Mutta hiljaahyvätulee :p
 
Musta jokainen saa punnita ittensä sillon ku haluaa =) eli rontti, pidä vain tiistai punnituspäivänä :)
Mulla oli eilen punnituspäivä ja paino oli 81,4, eli 400g lähteny painoa. Pikkusen masensi ku noin vähän vaan.. Mutta nyt meinaan tän viikon ainaki käydä kahdesti päiväsäs lenkillä, aamusta yksin vaunukävelyllä ja iltasin sitten otetaan iskäkin mukaan =) Välil mietin et pitäs syödä vähemmän, eli siis etten söis ku yhden lämpimän ruuan sekä aamu- ja iltapalan, mut sit välil tuntuu et pitäs syödä se toinenki lämmin ruoka ja joku välipala.. mut ei oo säännöllisestä syömisestä ei oo tuntunu ku olevan haittaa :/
 
Munkin mielestä jokainen saa punnita sinä päivänä kuin haluaa, mutta merkattaisko vaikka viestin perään aina missä mennään? Ei toki pakko, mutta sais ittekkin lisäpotkua jos tulis miinuslukemia joita sais kirjotella tänne ylös ja näkis sitten miten muilla menee :)

Mulla on nyt liikunnat vähän lipsuneet, kun heppa on sairastunut ja sen hoitoon ja siitä huolehtimiseen on mennyt energia ja aika, mutta nyt katselin huomiselle jo jumppaa josko jaksais täältä kotoa vääntäytyä sellaseen.

Tänään näytti vaaka -2kg viikon takaiseen, jee! Mutta turvotustahan ym tuo on vaan juhlapyhien mässäilyjen ja viininlitkimisen jälkeen mikä on lähtenyt, mutta kannustavaa joka tapauksessa!

Ttty, lähtömitat 176,5cm / 88kg (tavoite 80/77), 1. vko 86kg
 
Oho toi karppaaminen on kyl toooodella tehokasta! Tuntuis että pari kiloa ois kyllä tervetullut miinus tännekin ja varmasti näkyisi peilikuvassakin vähän mikä vielä parempi!

Mä nyt oon korjaillu yleisesti ottaen noita ruokajuttuja. Esim syöny lounaalla sushia tai lohta/kanaa salaatin kanssa ja sitte himassa kotiruokaa ja iltapalakin jopa! Jos on tehny mieli napostella niin oon syönyt hedelmiä tai maustamattomia pähkinöitä. Ja eilen vaihdoin salia niin saa siitä kyllä uutta intoa puuhailla kun on ihan brand new ja mahtavat puitteet :)
 
sunflower mitä sä syöt päivän aikana? mua niin kiinnostais kuulla ihan oikeesti, että mitä ruokia sit syödään kun kunnolla karpataan? :)

Täällä paino edelleen paikoillaan, toivottavasti ens viikolla olis ke jo laskenut edes 100g :D
 
Mulla kans paino junnaa.. Joku pakkomielle hypätä joka päivä puntarilla ja tuossa perjantaina näytti että kilo menis rikki, mutta tänään aamulla näytti samaa ku kaks viikkoa sitten.. Masentavaa.. Eilen kyn herkuttelin täytekakkua ja voileipäkakkua isäpuolen 50v juhlilla, mut silti. No tänään menty vähän vähemmällä ruualla sit sen takia. Huomenna sitten virallinen punnituspäivä ja tulosta vihkoon asti pitäs laittaa, saa nähdä tuleeko plussakiloja merkattua..

Mua kans kiinnostaa tuo et mitä te jotka oikeesti karppaatte niin syötte, mulle oli ihan tuskaa miettiä et mitä syön ja innostus siitä sitten lopahtikin..
 
Mulla on huomenna ehkä täytettyjä paprikoita :) vaikken siis karppaakaan kuin arkisin, silloinkin ei-niin-tiukalla tyylillä.

Viikonloppuna oon herkutellu, mutta onneks oon päässy vähän liikunnan makuunkin. Huomaa että alkaa olla "se aika kuusta", iski kamala makeanhimo, mitä mulla ei oo yleensä lkoskaan. No, elämä on ja periksi ei anneta.
 
Moi ite yritän pitää karppia ja tää miun "karppaaminen" on toiminut. Teen lihapullia vain lihaa,mausteita ja kananmunaa. keitoissa käytän rainbow isoja keittovihanneksia (ilman perunaa) uunimakkaraa rainbow uuni vihanneksilla, salaattia ja tonnikalaa. Karppi pitsaa, lanttu ranskalaisia vaikka mitä normi ruokaa voi tehä karppi tyyliin.
Tiistaina olis punnitus joka vähän jännittää. Tytön synttärit oli jonne tein karppi mutakakkua ja sit ku alko menkat ni tuo kakku on huvennu :ashamed:
 
Joo terve... Mun aamupaino tänään 81,9 eli 100g enemmän ku kaks viikkoa sitten.. Mä en oikeesti ala!! Kävin viime viikolla 1-2kertaa päiväs lenkillä ja tässä tulos. Lauantaina vaan herkuttelin siel synttäreillä. Nyt alkaa oikeesti vituttaan tää.. Nyt mä en syö enää mitään herkkuja, kasviksia vaan jne. prkl..:mad: Ja lenkille meinaan lähteä vaikka poika on räkänen ja vähän kuumeinen, se vaan nukkuu vaunuissa pihalla paremmin ku on räkänen.
 
Sunflower11
Sparkle: Liikutko liikaa? Syötkö liian vähän? Elimistö tarvitsee energiaa rasvan palamiseen ja jos liikkuu liikaa ja syö liian vähän niin kroppa menee säästöliekille! (Varmaan tiedätkin sen!)

Miiuliini kyseli mitä mie syön.. Vähän vaihtelee toki, mut voin mä antaa esimerkkipäivän:

Aamupala: Pari kananmunaa (tai teen munakaan kermasta ja munista) paistettuna, pekonia/vatajan nakkia (hiilariton). Kurkkua, tomaattia salaattia tai muita vihanneksia, mahdollisimman vähähiilarisia. En oo kauheesti määriä katellu, syön sen verran et on täys olo muttei ähky :)

Ruoka: Esim. wokkivihanneksia ja kanaa/lihaa

Välipala: maustamaton rahka/turkkilainenjugurtti +mustikka/vadelma/mansikka

Ruoka: Lantturanskalaiset / kukkakaalimuusi / kukkakaali-parsakaaligratiini + aurapekonipihvit. Ehkä jotain kurkkua..

Iltapalaa en välttämättä syö, riippuu onko nälkä, yleensä ei oo. Jos on niin syön leikkeleitä/juustolautanen tms.

Karppaus.info sivuilta löytyy paljon tietoa ja hyviä reseptejä (esim. noihin aurapekonipihveihin tms).

Vettä juon 2-3l päivässä, vissyä, et saa suoloja (ne on tärkeitä myös!!)

Aamuisin juon teetä kermalla.

Karppauksen on myös kerrottu vaikuttavan positiivisesti hedelmällisyyteen ja esim. luteaalivaiheeseen joka mulla on tässä ongelma.
 

Yhteistyössä