Hakutulokset

  1. N

    Miten selviäisit jos miehesi kuolisi esim liikenneonnettomuudessa

    Mieheni kuoli, lyhyt aikaiseen sairauteen ja pakko vaan pärjätä, ei ole vaihtoehtoja! :'(
  2. N

    tekeekö kukaan 6 tunnin työpäivää?

    teen 6 tuntista päivää, ja saan kelalta osan palkasta, pienen osa kylläkin. Mä teen siis reilu 78h/kk..
  3. N

    Moi kaikille tuttaville...ja muillekin!

    :wave: pitkästä aikaa täällä! ent Tabasco täällä kirjoittelee...
  4. N

    Voi jumankekka mitä tehyläiset tekee...!!!

    Ihan oikein tekevät, kerrankin saadaan kunnolla jotain aikaiseksi. Itse en ole tehyläinen enkä irtisanonut itseäni, mutta hoito alalla..ja meillä on huonot palkat mutta asuminen ruoka yms maksaa saman ku kaikille! Toivottavasti saavat sovun aikaan ennen irtisanomisia, mutta nyt taistellaan!
  5. N

    Kuinka oireilee leikki-ikäisen virtsatietulehdus ?

    ei välttämättä mitenkään tai olemattomalla kutinalla tai sit on samat oireet ku aikuisella
  6. N

    Olipa kallis takki

    niin ne jotkut yrittää ja sit ihmettelee miks kukaan ei osta! :|
  7. N

    Ostatko lapsillesi esim 80-150?

    Takin ostan, ja kengistä maksan myös..
  8. N

    G:mikä on lempilaukkusi?

    Musta nahkainen pikkureppu, espanjasta, ja se vaan on ihana kun saa selkään ja vaikka on pieni siihen sopii kaikki mitä tarviin!
  9. N

    Joustinsänky 3½-vuotiaalle? Mielipiteitä 2 eri vaihtoehdosta

    Mulla itselläni on toi eka patjana ja lapsilla oli samanlaiset ja oli hyvät..vaihdoin siksi pois, kun hankin isommat sängyt ja niihin piti laittaa toisenlaiset patjat!
  10. N

    Tyttö joutuu palauttamaan 32 euroa kesätienestejään

    No on aika törkeää, mutta voiko olla että on maksanu muillekin liikaa ja siitä kertyy hänelle suuri summa?!
  11. N

    veroprosentti 0

    Mä laskin uuden kortin netissä ja % tuli 1.5, että mukava loppuvuosi sen suhteen :D
  12. N

    Mihin te miehissänne rakastuitte?

    Siihen kokonaisuuteen :heart: voi niitä aikoja!
  13. N

    Kysely: Jos sinä kuolisit

    Lasteni isä kuoli viime syksynä, joten joku muu hoitaisi...mutta jos olisi kaikki niinkuin ennen niin hän olisi hoitanut erittäin hyvin lapsensa :heart: ..ja sitä mun tyttöset pelkää, että lähden pois niinkuin isi lähti :'( :(
  14. N

    kuolema

    Niin tekee, tiedän todellakin sen, mutta.....
  15. N

    kuolema

    ..ja nyt olet täällä siitä kertomassa, aika vaikea uskoa asiaa, anteeks vaan! Anteeksi todella paljon ajatukseni, mutta en voi uskoa!!!! :hug:
  16. N

    ikävä ja itkettää, paha olla todellakin...

    syöpään....prkl että mä olen sen taudin kironnu alimpaan helv...
  17. N

    ikävä ja itkettää, paha olla todellakin...

    Kiitos kaikille! Kyyneleet valuu pitkin poskia, kun luen kirjoituksianne :'(
  18. N

    ikävä ja itkettää, paha olla todellakin...

    Kaverit on kaukana, ja suku myös. Ammatti-ihmiset ovat auttaneet paljon. Ihania ihmisiä, kiitos heille! En yritä olla vahva lasten edessä koska en halua huijata heitä. Ja tietävät kuinka kaipaan ja kärsin. Minä tiedän myös kuinka lapset kaipaa ja kärsii kaikesta. Haluaisin vaan nauraa, pitkästä...
  19. N

    ikävä ja itkettää, paha olla todellakin...

    Mieheni kuolemasta tulee kohta vuosi ja mulla olo pahenee. Välillä oli jo hiukan parempi, mutta nyt taas kaikki kaatuu päälle :'( Mistä sais voimia ja elämäiloa?? Lapsilla on myös vaikea aika menossa, reagoivat myös lähestyvään vuosi päivään, vaikken siitä ääneen puhukaan. Ymmärtävät...
  20. N

    G:millanen kännykkä teillä on?

    Nokia 6110 navigator

Yhteistyössä