Ostatko lapsillesi esim 80-150?

  • Viestiketjun aloittaja Greeta
  • Ensimmäinen viesti
No haalarit maksaa monesti jotakin tuolta väliltä, mutta H&M:n syksytakki ei kyllä tainnut maksaa edes kolmeakymppiä. Meillä on tuo ensimmäinen lapsi ja olen ostanut ulkovehkeitä siinä toivossa, että ne menisivät vielä seuraavallekin hyvinä.
 
vieras
En ole ostanut. Kallein maksoi 78? ja se oli reimatec haalari alesta. Toisen ostin myöhemmin ja maksoin kuopuksen haalarista (samanlainen mutta eri koko) 60?. Tuon enempää en oo valmis maksamaan.
 
En ite osta, mutta mummi osti Rasavilin haalarit kevään alesta ja oli maksaneet varmaan tuon 80 e. Kallein mitä itse olen maksanut, oli 40 e Reiman haalarista puoleen hintaan (ja muuten pitää vettä vielä kahden talven rymyävän käytön jälkeenkin, lukuunottamatta niitä paria viiltohaavaa polvissa)!
 
vieras
Meillä ei ole tärkeää esittää että kuinka on varaa reimatecciin vaan elämän onnellisuus lähtee ihan muista asioista ja TIEDÄN että vähintäin 70pros ostaa kallista haalaria ihan sen takia että saa muille "näyttää"!!!
Me pärjätään lassietecillä ihan huippuhyvin,ja ei mulle voi kukaan sanoa etteikö olisi hyvä haalari nimittäin meillä nyt viides lapsi käyttää lassie merkkiä ja kukaan ei ole kastunut!!!
 

Yhteistyössä