Kysely: Jos sinä kuolisit

  • Viestiketjun aloittaja gallua
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Toivoisin jonkun muun kasvattavan pojan kuin isänsä, ei siitä kasvatuksesta mitään tulisi. :/
Suvussa ei tosin ole ketään joka voisi hoitaa, joten vieras adoptioperhe olisi paras vaihtoehto.
 
ei osaisi hoitaa, tämä ei ole pelkästään vainoharhaisuutta vaan ihan todettu juttu :| |O tai sanotaanko näin että osaisi hoitaa kun osaisi olla tarttumatta pulloon...
toivoisin että lapseni pääsisivät onnelan lastenkotiin oulussa, tiedän että siellä ei ole pitkäaikaista sijoitusta. minnekkään muualle en vain heitä haluaisi.
 
No tätäpä oon tän raskaudenaikana miettiny,ja välillä itkeny iltaisin useastikin ...kun mietin mihin ihmeeseen toi mun esikoistyttö joutuisi :/ Sen biologinen isä on mikä on...istuu vankilassa ulkomailla,nykyinen ukko on niin herkkä että sekois :$ Niin sitten mun äidin ja isän kanssa ei olla väleissä...eipä oikeen jää vaihtoehtoja :(
 
äiti83
Uskon ja toivon ja luotan että mieheni hoitaisi pojan hyvin, todella hyvin. Mutta meillä kans toi anoppi juttu, epäilen että mies muuttaisi pojan kans anopin naapuriin tai anoppi lähemmäs meidän kotia.

Ja ehkä vähän tuossa tilanteessa pelottaisi se et erkaantuisiko mun äidin tie pojasta.. mieheni suku aika dominoiva ja äitini ja mieheni kun eri planeetoilta..

en tiedä, enkä haluakaan tietää.. Ei ole suunnitteilla lähteä tästä maailmasta vähään aikaan..
 
Toivottavasti en kuole vielä pitkään aikaan koska tuo kysymys on mietityttänyt välillä paljonkin :/ Lasteni isä kun on jo edesmennyt eikä ole hajuakaan kenen toivoisin heistä huolehtivan jos itse kuolisin myös nuorena.Luultavasti kallistuisin lasten tätiin eli isänsä siskoon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Äijä varmasti osaisi hoitaa lapset.
Niin meilläkin! Mutta en edes halua kuvitella missä siivossa täällä asuisivat tai minkälaisissa eriparivehkeissä täältä aamulla liikenteeseen lähtisivät.. :D

Mutta ei, ei tuollaisella ajatuksella saa edes leikkiä! Vaikka kieltämättä joskus käynyt mielessä, että mitä jos minulle sattuukin jotain (työni vuoksi joudun matkustamaan aika paljon, jopa noissa 'itämaissa', missä liikennekulttuuri on mitä on).

 
Varmaan toivoisin, että voisivat asua vaikka mummolassa tai sitten sylikummeillaan. Isäkin ehkä pärjäis, jos joku laittais ruuat ja siivois ja pesis pyykit ja leikkis lasten kanssa, kävis kaupassa ja hoitais kaikki juoksevat asiat. :(
 
Lasteni isä kuoli viime syksynä, joten joku muu hoitaisi...mutta jos olisi kaikki niinkuin ennen niin hän olisi hoitanut erittäin hyvin lapsensa :heart:

..ja sitä mun tyttöset pelkää, että lähden pois niinkuin isi lähti :'( :(
 
Isompien isä kuollut joten sieltä päin ei panostusta tulisi. Tuo nykyinen kyllä hoitaisi varmasti kaikki lapset aikuiseksi ja hyvin. Tukeakin löytyisi ihan läheltä...
Minun vanhemmilla alkaa ikä ja sairaudet painaa, joten halua on enemmän kuin kykyä. Heille oli kova paikka kun eivät voineen veljenpoikaa huolehtia..
 
Uskon että hoitaisivat. Toisaalta harmi kun sitten esikoiselta katkeaisi varmaan yhteys ihmisiin, joista on tullut hälle kuin kolmannet isovanhemmat, serkkuja jne. kun oma isänsä asuu pääkaupunkiseudulla ja nykyisen mieheni vanhemmat ja suku koillismaalla. En usko että pitäisivät niinkään yhteyksiä.
 
EI TODELLAKAAN EXÄLLE!!!!! se ei pystyisi siihen, niin pahasti alkoholisoitunut luuseri etten toista tiedä |O varmaan lapsi päätyisi jonnekin lasten kotiin ja siellä sillä olisi varmasti paljon parempi olla kuin mun exän luona... monesti olen miettinyt tätä asiaa ja ollut siitä ahdistunut kun mun ei ole ketään lähipiirissä kenelle voisi "testamentata" lapsen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja gallua:
Voisitko olla varma että lapsesi/lastesi isä hoitaa lapset hyvin? Vai toivoisitko että joku muu hoitaisi lapset? jos niin kuka?
Olen melkein kuollut kerran, elvytetty!
Kuopukseni isän kanssa olemme jutelleet ja on luvannut pojan ottaa, mutta onnistuisiko se kun isyyttä ei ole tunnustettu.
Isot lapset varmaan ottaisivat mutta taitaisi joutua huostaan. Ikää 12v'
Ikävää, mutta jos hengissä vielä pysyn voi itsekin vaatia isyyskoetta. Sitten en tiedä huoliiko isä enää. Joutuisi nääs maksamaan!
 

Yhteistyössä