Kysely: Jos sinä kuolisit

  • Viestiketjun aloittaja gallua
  • Ensimmäinen viesti
Mya
mies varmasti haluaisi ttaa pojan, mutta eipä siitä mitään tulisi. En usko että pärjäisivät.... tai voisivat pärjätä jos mies ottais itseään niskasta kiinni... Mutta toivon, että poika menisi joko siskolleni tai äidilleni....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu1972:
Lasteni isä kuoli viime syksynä, joten joku muu hoitaisi...mutta jos olisi kaikki niinkuin ennen niin hän olisi hoitanut erittäin hyvin lapsensa :heart:

..ja sitä mun tyttöset pelkää, että lähden pois niinkuin isi lähti :'( :(
Voi että! Minä kun meinasin kuolla ja olin kolme vuorokautta sairaalassa muissa maailmoissa, pojalleni puhkesi ihottuma. Kaksi tuntia kun koulussa istui alkoi kamalasti kutittamaan käsiä.
Mitään syytä ei löytynyt. Psyykkistä, pelkäsi että taas sattuu jotain kun hän koulussa, ulkona eikä kavereilla ei ollut.
Kesti pari kuukautta.
Olivat vielä luokkaretkellä palolaitoksella ja siellä oli tullut hälytys, sydänkohtaus.
Voin vain kuvitella mitkä olivat poikani mietteet!
Voimia sinulle lasten kanssa, kyllä ne siitä rauhottuvat mutta pysyy varmasti mielessä!
 
AnniHelena
ovat nytkin kuin paita ja peppu. Poika on isänsä silmäterä.

Jos molemmat mentäis samassa rytäkässä niin poika menisi kummeilleen eli mieheni siskolle (aviomiehineen).
 
vieras
Tottakai isä lapsen hoitaisi. Elämä vaan menis kerralla uusiksi, kun on niin kiireinen työ, paljon iltamenoja ym. työnsä vuoksi, eikä meillä täällä juuri apujoukkoja ole. Paljon uutta joutuisi oppimaan.
 

Yhteistyössä