Hakutulokset

  1. P

    Allegrosta kokemuksia

    Kaipalen allegron käyttäjiltä kokemuksia. Tuleeko puhtaaksi ja onko perheessänne atoopikkoja tai muuten herkkikksiä...Entä kumpaa kannattaa ostaa tavallista allegroa vai plussaa? Meillä tuli Erisanista nii pahat ihottumat keskimmäiselle että sitä ei voi käyttää. Tällä hetkellä käytössä on Swipen...
  2. P

    Sivut jökkiii!!!!

    Heittikö nämä sivut äsken pihalle??? Mulla heitti ja kirjotti että error....Ehkä olis tosiaankin aika poistaa noita todella vanhoja ketjuja..nii jos sitten toimis paremmin. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  3. P

    VAROKAA!!

    Mua tässä taannoin huijattiin pahasti ei tällä kirpparilla mutta muualta. Sain kuvat kännykällä otettuna ja kuvat eivät vastanneet mitä sain loppujen lopuksi riitelyn kanssa itselleni. Vaatteet olivat erittäin huonokuntoisia Toisin kun myynti ilmotuksessa luvattiin.. Jotta jos ette saa kunnon...
  4. P

    Vaunuihin uudet renkaat

    Mulla on hakusassa meijän 2000 luvun emmaljungiin uudet renkaat kun nuo vanhat rupeaa olemaan tiensä päässä. Mistä sais halvalla näihin sopivat renkaat? Joku oli tilannu oralta renkaat haluaisin tietää onko ne ollu soveliaat ja muutkin minkä merkkisiä vaununrenkaita ootte ostanu? Ilmakumilla...
  5. P

    Ostettaisiin Nutri-Soija maitoa

    Hei! Onko Sinulla jääny ylimääräsiä Nutri-Soija maitoa? Ostaisin mielelläni kun meillä on kokeilu menossa Jotta onko lapsella maitoallergiaa vai ei. Ja maito maksaa hunajaa.... Jos sinulla on niin laitathan YV:tä.
  6. P

    Pesukone tornit

    Ollaan hankkimassa pesutornia ja pitäis päättää että millanen. Ehdolla on LG 7kg rummulla ja electrolux 6kg rummulla....Auttakaas vähän.... Hmm tulikohan tämä oikeaan paikkaa kun kuitenkin tämä tulee rakentamisen yhteydessä ajankohtaseksi. MEillä kun alotellaam 2viikon sisällä tuota...
  7. P

    kuparikierrukka....apua!

    Siis onko tiellä tuntunu pitkään tuo kierrukka tuolla kohdussa kun ootta sen laittanu? Mulla tuntuu ja maanantaina tulee kaksviikkoa kun oon sen laittanu. JA edelleen tuntuu ja tiputtelee...sen verran että housut likaantuu pävin aikana....auttekee onko tuo normaalia :ashamed:
  8. P

    Kierrukka

    nyt stiten laittokin arveluttamaan Kun oon lukenu näitä kierrukka juttuja....Mulla on normaalisti aika runsaat vuodot ensimmäisenä päivänä ja sen jälkeen tasaantuu...Mutta nyt oonkin menossa huomenna kerukan laittoon ja meinaankin laittaa hormoonisen...Mutta sitten taas kun lukee näintä niin...
  9. P

    pitääkö käydä tarkastuksessa kun on kierrukka

    siis jompi kumpi? Olisi mukava tietää. Ja mikä se tarkastus väli sitten on?
  10. P

    Hormoonikeirrukka

    Onko kellään kokemuksi sitten tuosta hormoonikierrukasta? JA onko niitä olemassa erimerkkisiä? kertokaas tästäkin ;)

Yhteistyössä