VAROKAA!!

Mua tässä taannoin huijattiin pahasti ei tällä kirpparilla mutta muualta. Sain kuvat kännykällä otettuna ja kuvat eivät vastanneet mitä sain loppujen lopuksi riitelyn kanssa itselleni. Vaatteet olivat erittäin huonokuntoisia Toisin kun myynti ilmotuksessa luvattiin.. Jotta jos ette saa kunnon kuvia koneelle nii älkää vaan sellaselta ihmiseltä ostako. Mulla nousee edellee savu korivista.

Ja tämä myyjä myy tälläkin hetkellä kirpparilla vaatetta ja muuta tavaraa.

Olkaa varovaisia...tälläset pilaa meijän kunnon myyjien maineen. Ja poltin laatikollisen vaatetta tässä taannoin. |O |O
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
Etkö voi sillä kyseilellä palstalla antaa palautetta?

Jotaa homma toimisi, tulisi myös jo myyntipalstan itsessään otaa osaltaan vastuuta kokonaisuden toimivuudesta, ja olla rakenteeltaa sellainen, että väärikäytöksistä on tarkoituksenmukainen palautejärjestemä olemassa.
 
minusta myyjällää pitää olla selkärankaa ja rima vaatteiden kunnon suhteen. Itse olisin polttanu tuollaset mitä nyt sain enkä kaupanu niitä minnekkään. Ja nyt ne on poltettukin. Täältä kirpparilta ostetut vaatteet ovat aina olleet erittäin hyviä eikä oo tarvinnu murehtia että ovatko huonoja. Musta nämä huijarit pitää karsia koska se syö tätä käytetyn vaatteen myymistä netin kautta
 
.
Oikealla asialla olet, sillä mikäs sen parempi apuväline etenkin käytettyjen lastenvaatteiden ostamiseen ja myymiseen, kuin juurikin netti.

Tässä netti voi olla juurikin järkevän, energiatehokkaan ja kaikinpuolin kannatettavan toiminnan apuna.

Huijareiden rattaisiin on aina hyvä heittää kapulaa.
 
Kyllä kun kuitenkaa meillä kotona olevilla äideillä se raha kasva puussa. =) ja kahdelle kun joutuu joskus aina kaapin uusimaan nii ei siinä lähteä kiertelemään kirpparia että olisko sielä kun matkaa on lähimpään vaikka kuinka.
 
vieras
jos ei tuo kukkaro anna myöten ostaa sitä ale tavaraa...hmm. ja harvoin niitä on sillon kun lapset kasvaa hujahtaa. että huijarien rattaisiin kannattaa heittää tämänkin vuoksi kapulaa.
 
Tuo on niin persiistä :/
Ite olen muutaman kerran huutiksesta huutanu vaatteita, kovasti on kehuttu uusiksi ja hyväkuntoisiksi, vaan mitä, kun paketti tulee kotiin, niin ei ne lumput kelpaa edes auton vahaukseen :/
Siksi nykyään ostankin mielellään vain uutta ja suoraan kaupasta, tai sitten niin, että näen mitä ostan.
 

Yhteistyössä