Hakutulokset

  1. H

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Hei kaikille tutuille ja tuntemattomille nimille! Pahoittelen myöhäistä ilmoitustani.. Kirjoittelutkin jäivät, kun töistä jäin joulukuun puolessa välissä pois, sen jälkeen oli muutto eteläsuomeen ja siihen liittyvät hässäkät.. Lukemassa olen kuitenkin käynyt säännöllisesti. Nyt en pari päivää...
  2. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

    Paljon onnea MyAngels ja Miikkis! Ja juuliakin oli saanut oman nyytin! :flower: :flower: :flower: Toivottavasti en unohtanut ketään.. Mullakin oli MyAngelsin jutuista sellanen olo, että tyttö tulisi. Ihanaa, että kovan tien kulkeneena kaikki on nyt mallillaan! Varmasti osaatte nauttia...
  3. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

    Hei pitkästä aikaa! Ollut niin kiireistä töissä, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan, just ja just lukemaan pystynyt. Kotona sitten ei jaksa eikä esikoiselta ehdi konetta avaamaan. Mutta ensin omaa napaa, jotta ehdin.. Meilläkin oli maanantaina rakenneultra ja kaikki näytti hyvältä! Meinas...
  4. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

    Pakko tulla sanomaan, että jos Kärppä tarkoitit mua tuolla alkuraskauden hermoilijoissa, niin en todellakaan luule, että pahoinvointi olis tae siitä, että kaikki menee hyvin. Yritän vaan itseäni lohduttaa tilastoilla, jotka sanovat, että naisilla, joilla on raskauspahoinvointia, on vähemmän...
  5. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

    Huomenia! Luminia, kyllä mäkin kuulin sellasta, että tutustumiskäynnit on lopetettu.. tosi typerää.. Ja se ilokaasun lopettaminen ainoana ilmeisesti koko maapallolla.. Sit remontin jälkeen perhehuoneet on kuulema poistettu ja sellasta mukavaa.. Että tervetuloa vaan synnyttämään Keski-Suomen...
  6. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

    Kiva Luminia kun olit kaipaillut! Jotenkin kun työssä istuu 8 tuntia koneen ääressä, ei kotona enää jaksa tuijottaa ruutua. Ja siks pitää yrittää nyt töissä jossain välissä käydä kurkistamassa.. Kuten tällee, et muut on syömässä, itse kävin jo. Muumiska, mun vauva todettiin kuolleeksi...
  7. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

    Pikaisesti ennen töiden tekoa.. Ihmiset palanneet lomilta ni ei voi enää surffailla.. Hö. Mutta siis onnea upeista ultrauutisista Katherine ja Luminia! :flower: Ja Eliisalle superonnittelut pienestä tytön tylleröstä! Upeaa!! :heart: :flower: Fleurille myös lämpimät onnittelut...
  8. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Mymmyryylle paljon voimia! Tuota tapahtumaa en kenellekään soisi.. Itse vastaavan synnytyksen läpikäyneenä toivon, että sinulla on mennyt kaikki niin sujuvasti, kuin se tuossa tilanteessa voi mennä.. :hug: Olo on varmasti tyhjä ja epätoivoinen. Paljon jaksamista rankkoihin päiviin! :hug: :'(...
  9. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Moro, Vähän apeissa tunnelmissa täällä.. Kävin uteliaisuudestani lukemassa maaliskuisten ketjua, kun Danjuska kerroit jostain riidasta. Ja voi luoja! Siellä on todella niitä odottajia, jotka haluavat ajatella, että kun laittaa silmät kiinni todellisuudelta, MINULLE ei voi tapahtua mitään...
  10. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Voi Mymmyryy!! :'( :'( Olen niin pahoillani! Sinullahan oli viikkojakin jo mukavasti. Mutta tiedän kyllä valitettavasti omasta kokemuksestani, ettei se mitään todista. Koita jaksaa, olet pienen Toivon kanssa ajatuksissani! :hug: Helmis
  11. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Hei kaikki ihanaiset! Omanapaista: Niskaturvotusultrassa kaikki hyvin! Voi että mä oon helpottunut! En mitenkään sillee luota tuohon turvotusjuttuun, mutta uskon, että pahimmat tapaukset sillä usein nähdään. Mulle tärkeintä oli, että vauva oli kasvanut (vastas 13+0 vaikka oli 12+1.. Ihme...
  12. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Pitkästä aikaa.. Olin jopa muutaman päivän lomalla (ensi kesän lomapäiviä käyttelin kun toivon, että silloin on jotain muuta lomaa.. Enempää kuin kaksi päivää ei kyllä uskalla ottaa.) ja nyt luin monta sivua kuulumisia. Mitähän jäi mieleen.. Höm. Ainakin loppusuoralaisille paljon tsemppiä...
  13. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Luminia, mulla ultra on keskiviikkona. Eli lähelle meni! En olekaan ennen käynyt tuossa niskaturvotusultrassa, nyt se tarjotaan viime raskauden takia. Mitkäs viikot sulla silloin tarkalleen on? Mulla 12+1. Jännittää jo.. Kannattaa muuten pyytää kuuntelemaan sydänäänet, jos ei meinaa, kyllä...
  14. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, toivottavasti täällä saa pysyä vauvauutisten ilmoittamiseen asti.. Fleur, iso hali! :hug: Toi on just se tilanne mitä mä pelkään nyt ensin, sitten seuraavaksi se rakenneultra. Mutta sinne on vielä matkaa. Kävin kanssa nyt ekaa kertaa veriseulassa ja...
  15. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Kiitos irtosora lämpimästä tervetulotoivotuksesta! :hug: Tulipa hyvä mieli. Ja piti siis sanoa, että kyllä ultriin menenkin mielelläni, se veriseula vaan mietityttää, kun antaa niin paljon vääriä hälytyksiä. Ultrat kyllä haluan ehdottomasti, vaikka ei nekään kaikkea kerro. Viimeksi käytiin...
  16. H

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Kai sitä pitää uskaltautua mukaan.. Eli olen 28 v, yksi lapsi löytyy, 10/08 keskeytynyt keskenmeno rv 20. Toista syliin asti nyt siis odotellaan, la 3.2.2009. Viime viikolla kävimme äitipolilla ultrassa, ja kaikki näytti olevan ok. Nyt toivotaan vain, että jatkossakin menee hyvin, pelkohan tässä...
  17. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

    Hyvin varovaisesti täältä "puolitaustalta" ilmoittelen, että sain tiistaina PLUSSAN!!!! Ja tänään vielä varmistin, että on varmasti jo tasavahva kontrolliviivan kanssa. Aika epäluuloinen olo, että voikohan tämäkään hyvin mennä, mutta nyt täytyy vaan antaa ajan kulua.. Toivon sydämeni pohjasta...
  18. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Kiitos kaikille lohduttavista sanoista! :hug: Kai tää tästä vielä joskus iloksi muuttuu.. JJ-t, kiitos huolenpidosta! Mulla oli rv 20 synnytys, keskeytynyt keskenmeno, vauvalla todettiin myöhemmin triploidia. Kahdet menkat odottelin, ja nyt siis yritetty neljä kertaa. Kierto on ihan...
  19. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Täältä taustalta ja tällä hetkellä hyvin syvältä kerron, että mulle voi laittaa su kp 1 :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: En jaksa kohta tätä enää, enkä ymmärrä miten saisin itteni tohon tilaan, mitä katherine kertoi.. TIedän, että se voisi auttaa, mut...
  20. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Moi kaikille pitkästä aikaa Ei sitten mun kirjoittelutauko auttanut, tänään kp 1.. :headwall: :headwall: :headwall: Aamulla heti alkoi, ja kierto vasta 26.. Ovis kp 15. Eli just ja just ok, kun yli 9 pitäisi kuulema olla.. Yritän tässä itselleni tolkuttaa, että en koskaan...

Yhteistyössä