Hakutulokset

  1. J

    *TheTammikuu2008*

    Hei tammikuiset! Onnea kaikille vauvan saaneille. Minäkin olen lukenut silloin tällöin muiden juttuja, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Minä sain tytön 15.1 klo 22.07 kysissä ja mitat 3730g, 53cm ja 33pipo.Tänään päästiin kotia. Onnellista loppuodotusta lopuille odottaville =) ...
  2. J

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Terve! Mulla on tullut painoa n.3.5kg ja sf-mitta oli vk23 16. La 16.1.08. ;)
  3. J

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Pikkuisen on näköjään vierähtänyt aikaa kun mie olen täällä viimeks vieraillu n.2kk. Viikkoja on 23+1 nyt menossa ja rakenneultrassa käyty(20+1vk:ll) ja kaikki oli ok. Siel oli 280g kokoinen tytön tyllerö. Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli kunnossa, tosin tämä helmi kasvaa käyrän alalaitaa...
  4. J

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Mie taidan kuulua tähän porukkaan...viikkoi on nyt 13+3. Laskettuaika on16.1.08. Tämä "Helmi" ilmoitti yllättäen toukokuun lopulla tulostaan. Tämä on minun neljäs odotus ja aikaa edellisestä on 10v. huh huh. Mut rakkaaven hedelmää :heart: odotetaan =) .Masu ei viel oo pullahtanut esille, mitä...
  5. J

    Tiäl ilmoittautuu uus äippä....

    Mun laskettu aika on 16.1.2008. Niin tää raskaus oli kyl todellinen ylläri kun maaliskuulla mulla oli tosi paha kohtutulehdus. Mul oli hormoonikierukka ja se piti ottaa sitte poikkeen...ja sit kuitenkin vaavi ilmoitti tulostaan. =) Iloinen asiahan tää on. Tämä on meidän ensimmäinen yhteinen...
  6. J

    Tiäl ilmoittautuu uus äippä....

    Tervehdys kaikille odottajille! Minulla on nyt viikot 13+2. 10 vuotta väliä viime odotuksesta. Tämä vauvauutinen tuli yllärinä toukokuun lopulla. 3 aikaisempaa odotusta olivat kaikki oireettomia, mutta tämä odotus on oksettanut ja nukuttanut vietävästi. Wc-pytyn kans ollaan aika tuttuja ;)...

Yhteistyössä