Tiäl ilmoittautuu uus äippä....

Tervehdys kaikille odottajille! Minulla on nyt viikot 13+2. 10 vuotta väliä viime odotuksesta. Tämä vauvauutinen tuli yllärinä toukokuun lopulla. 3 aikaisempaa odotusta olivat kaikki oireettomia, mutta tämä odotus on oksettanut ja nukuttanut vietävästi. Wc-pytyn kans ollaan aika tuttuja ;).
Tietyt ruuat etoavat kovasti vieläkin ja kahvia ei voi ajatella ollenkaan. Oksentelut loppuivat pari viikkoa sitten. Ultrassa kävin 11+2 ja kaikki näytti hyvältä, pikkuisella varpaat ja sormet heiluivat kovasti. Meidän kaupunki ei tarjoakaan muuta ultraa enää, eli itsekustaisesti on käytävä rakenneultrassa. Masu ei viel ole pullahtanut, mutta iltaisin on aika paljon turvotusta ettei farkun nappi meinaa enää kiinni mennä. Muuten täs kaikki on mennyt suht hyvin. Onnea kaikiile odottajille jatkossakin.
 
:flower: paljon onnea :flower: Toivon mukaan kaikki menee hyvin =) Itse sain tänään hailakan plussan ja maha pömpöttää jonkin verran viikkoja mulla on ainakin 12 mutta luulen että on pidemmällä koska jo tunnen pieniä liikkeitä liikkeet mut sai sen testin tekemäänkin on ollut pientä kuukautisvuotoa niin luulin tuntemusten olenvan ihan vaan mieli kuvituksen tuotetta :) Vaikka rinnat vuotaakin heti jos vähän puristaa..Hyvä että sulla on oksentaminen loppunut mulla ei ole juurikaan ollut paitsi eilen oksensin monta kertaa :x Ultra onkin aina niin ihana meillä pääsin tokaa odottaessa siihen 4d ultraan ja se oli mahtavaa kun näki vaavin kunnolla :heart: pääsin siihen ihan sairaalassa ei tarvinnut maksaa siitä mitään,tosi kurjaa että teijän kaupungissa ei ole muuta ultraa pitäähän se nyt myöhemminkin nähdä että on kaikki hyvin tai ainakin musta tuntuu siltä!!Onnellista odotusta sulle ja koko perheelle :hug: Millon sulla on laskettuaika jos saa udella??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nonnu:
:flower: paljon onnea :flower: Toivon mukaan kaikki menee hyvin =) Itse sain tänään hailakan plussan ja maha pömpöttää jonkin verran viikkoja mulla on ainakin 12 mutta luulen että on pidemmällä koska jo tunnen pieniä liikkeitä liikkeet mut sai sen testin tekemäänkin on ollut pientä kuukautisvuotoa niin luulin tuntemusten olenvan ihan vaan mieli kuvituksen tuotetta :) Vaikka rinnat vuotaakin heti jos vähän puristaa..Hyvä että sulla on oksentaminen loppunut mulla ei ole juurikaan ollut paitsi eilen oksensin monta kertaa :x Ultra onkin aina niin ihana meillä pääsin tokaa odottaessa siihen 4d ultraan ja se oli mahtavaa kun näki vaavin kunnolla :heart: pääsin siihen ihan sairaalassa ei tarvinnut maksaa siitä mitään,tosi kurjaa että teijän kaupungissa ei ole muuta ultraa pitäähän se nyt myöhemminkin nähdä että on kaikki hyvin tai ainakin musta tuntuu siltä!!Onnellista odotusta sulle ja koko perheelle :hug: Millon sulla on laskettuaika jos saa udella??
jos sulla vkoja ois noin paljon ni kyllä sen viivan pitäs olla vahva, ei enää mikään haamu
 
Mun laskettu aika on 16.1.2008. Niin tää raskaus oli kyl todellinen ylläri kun maaliskuulla mulla oli tosi paha kohtutulehdus. Mul oli hormoonikierukka ja se piti ottaa sitte poikkeen...ja sit kuitenkin vaavi ilmoitti tulostaan. =) Iloinen asiahan tää on. Tämä on meidän ensimmäinen yhteinen lapsi. Olemme siis uusperhe, johon kuuluu jo 5 lasta... :) Mut nyt pitää lähteä aamupalalle, kauhea nälkä.
 

Yhteistyössä