Hakutulokset

  1. T

    4D-ultra, Tampere tai Hämeenlinna: Kokemuksia ja apua kaivataan :-)

    Pakko kirjoittaa tähän. Itse olen käynyt Tampereella 4d-ultrassa terveystalolla ja luulen että Jennyli on käynyt samalla mieslääkärillä. Itse pidän kyseistä lääkäriä erittäin pätevänä, vaikka hän onkin hiljaista/tympeää sorttia ;) Kiire hänellä ei koskaan ole ja tutkii kyllä tarkasti. HYvin...
  2. T

    Kiviasetelmat pihalla

  3. T

    Kiviasetelmat pihalla

  4. T

    kp 44/32, menkkoja ei näy, oireita on, testi neg. = what??!? (pohdintaa)

    sen mitä luin tätä ketjua, mulla vähän samanlainen tilanne, kun aloin esikkoa odottaan. Vapun tienoilla alkoi rinnat kipeytyä ja muutenkin outo olo, no kaikki testit negaa.. kävin omalääkärillä, kokieli kanssa kohdun päältäpäin ja sanoi, että ei oo kohtu suurentunut ja verikokeisiin laittoi-->...
  5. T

    Vauvan painoarvio rv 36

    esikosta, 3kg 39+3, syntyi 39+5 3085g toisesta arvio 37+0 2,7kg, syntyi 38+2 2,9kg . Lääkäri sanoi että 200g vkossa. Oikein meni :)
  6. T

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Hyvöt pääsiäiset kaikille!! :) Meillä se mennee lasten sairastaessa. Poitsu nyt neljättä päivää kuumeessa :snotty:
  7. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    oho meni rivillä väärin tuo 5 kk paino mut ei kai se haittaa :laugh:
  8. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä: -Pimmeepulla & typy.........8,550kg * 66.5cm * 45 cm - Jooseppi & Alexandra......8,355kg * 64 cm * 44,4 cm - Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm - O&O+rinsessa..................8,160kg * 69,0cm * 43,3cm - Esmeralda &...
  9. T

    POJALLE PALJON VAATETTA 56-74

    vastattu yv:llä :)
  10. T

    POJALLE PALJON VAATETTA 56-74

    Huutonettiin laitoin paketin, yksärillä saa mun tunnuksen, jos kiinnostaa :) tuttaa, bogia, h&m,name it, olikohan joku benettonkin..
  11. T

    Huutonetistä kysymys!!!

    jees, kiitokset :)
  12. T

    Huutonetistä kysymys!!!

    Te jotka lisäilette sinne kuvia huutoon, niin miten onnistuu... Oon nyt kioettanut aijaa.com, mutta tulee vaan linkit, eikä kuvaa :/
  13. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    VAUVAN JOULUPALLOT VAPAA VALINNASSA 4.90!!!! JA VAPARI MYY NYT LOPUT JOULUKORISTEET PUOLEEN HINTAAN :attn:
  14. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Roona: tallipiha tosiaan on ihana paikka :) ja se uklaapuoti :p :p täytyy poiketa vielä ennen joulua siellä :laugh: onnea vauvauintiaikasta..
  15. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Heippa :wave: Nuppu :hug: jaksamisia!! Kukahan kyseli tuosta maidon luovutuksesta..MArrakuussa luovutin vielä sellasen 30 litraa, ja yhteensä 3 kuukaudessa luovutin sellaset 102 litraa :) Hyvä mieli on, etä olen saanut auttaa pikkupotilaita :) Osan rahasta oon laittanut säästöön, osalla...
  16. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    DADA: :hug: ei hätää!!! Mä ainakin annoin esikolle 3 tippaa jekovittiä kun alkoi korvikkeella 8 kuukauden iässä.Ja kysyin vielä neuvolasta asian silloin! Täysimetyksellä annaetaan se 5 tippaa. Anna vaan vauvallesi se 3 tippaa vaikka saa korviketta.Näin ohjeistetaan neuvolassa korvikeella olevia...
  17. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Onnea kaikille vauvoilla nimistä :) Joku noista kuukautiskivuista mainitsi. Itsellä ollut aina välillä jomotuksia, mutta mitään ei tule. Esikoisesti menkat alkoi 5 viikkoa synnytyksestä, nyt ei, toisaalta ihan hyvä näin. Uskon että osittain johtuu mun painon tippumisesta , ettei ala...
  18. T

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Katja: maidosta maksetaan 20 e litra Tampereella.. Ihanaa kun satoi lunta :) Toivottavasti hetken aikaa pysyisi maassa, jospa huomenna kaivaisi pulkkaa, saas nähdä jääkö haaveeksi! Onkos Pippuri jakautunut jo?? Tänään kävin tilaamassa prinsessakakun ristiäisiin ja viikko vielä niin...
  19. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Juuh, aikamoista toi luovutustouhu kyllä on, mutta jaksan sillä, että sitä tarvitaan kipeästi sairaalassa! Täälä Tampereella maidosta maksetaan 20e litralta ja kolme kuukautta saa luovuttaa. Hyvät rahat olen kyllä saanut ja ajattelin lapsille niistä laittaa säästöön ja kotiin ostaa jotain...

Yhteistyössä