kp 44/32, menkkoja ei näy, oireita on, testi neg. = what??!? (pohdintaa)

Turha reissu :/ tai miten sen nyt ottaa. Neuvolalääkäri kokeili vain päältäpäin, onko kohtu laajentunut ja hänen mielestään ei. En tiedä, vaikuttaako tuohon mitenkään mun ylipainoni? Sain vain lähetteen labraan, jotain hormonijuttuja tutkitaan + raskaustesti verestä. Tää on kuitenkin vasta tiistaina :/

Prolaktiini oli hormonijutuista toinen, toista en edes muista.

Kroppa ainakin on toistaiseksi vielä sitä mieltä, että raskaana ollaan. Kp 48/32...
 
Tää lääkäri ainakin suhtautui tosi hyvin :) paremmin ku neuvolan täti "meidän testit on tosi luotettavia, kyllä niihin täytyy luottaa" vs. lääkärin "joillain raskaushormonia erittyy virtsaan niin paljon vähemmän, ettei pissassa näy lainkaan, joten laitetaan tänne labraan raskaustesti verestä myös, poissuljetaan samalla mahdolliset hormonihäiriöt, vaikka niitä esiintyy kyllä vähän niillä, joilla ei hormoniehkäisyä taustalla ole."
 
sen mitä luin tätä ketjua, mulla vähän samanlainen tilanne, kun aloin esikkoa odottaan.
Vapun tienoilla alkoi rinnat kipeytyä ja muutenkin outo olo, no kaikki testit negaa.. kävin omalääkärillä, kokieli kanssa kohdun päältäpäin ja sanoi, että ei oo kohtu suurentunut ja verikokeisiin laittoi--> negaa näytti sekin.
Sitten aloin syömään teroluteja ja oireet vaan jatku..enkä sitten tehnyt testejä kotona. Muistaakseni mulla meni kierto jotain 55pv kun kävin lääkärillä ja siitä n.4 viikon päästä gynelle, kun ei menkat alkaneet teroista huolimatta. Gyne ultras, ja pam, oot raskaana :) Silloin oli viikkoja vissiin 5 tai 6 , mutta kumminkin. muistan vielä että vappuaattona kävin terkkarissa antamassa näytteen ja 25.5 tuo ultra gynellä.eli oli vissiin niin alussa raskaus , mutta oireet pamahti heti päälle!Tuolla se esikko 2v2kk nyt nukkuu.

Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu :heart:
 
tannn
huii.. tänään taas jännitys päivä! :) eikös sulla ollut tänään zse labrakäynti, pidänpä siivouksen yhteydessä sulle pqaljon peukkuja! =) Pyydän jopa sisaruksia pitää peukut pystyssä! :D :heart:
 

Yhteistyössä