Hakutulokset

  1. syysusva05

    Nyt uintikellukkeiden vertailua!

    Eli meillä on reissu edessä Kalajoelle ensi viikolla -08 ja -05 syntyneiden muksujen kera. Toivottavasti ilmat sallii ulkoilun ja etenkin vedessä läträämisen. Mutta olen alkanut nyt miettimään millaset turvakellukkeet tai mitä ne nimeltään sitten ikinä ovatkaan, ois parhaat? Kertokaa kokemuksia...
  2. syysusva05

    Muutto Rovaniemelle..

    ..löytyiskö uusia tuttavia ajatustenvaihtoon ja tutustumaan 4henkiselle perheelle. Vanhemmat vm-82 ja lapset 30/09 ja 12/08
  3. syysusva05

    Kuuleeko Rovaniemi?

    Minusta ja perheestäni on tulossa pian rovaniemeläisiä, paikka on osittain tuttua, mutta kaikki lapsiperheelle suunnattu toiminta, päivähoito yms asiat ihan pimennossa. Ja uudet perheelliset tuttavuudet ois enemmän kuin tervetulleita! Lapset ovat meillä 30/05 ja 07/12 syntyneet, itse -82
  4. syysusva05

    Nyt kasaan parhaat uunin ja uunipeltien puhdistusvinkit!

    Mä haluaisin pestä uunini myös ilman niitä hurjia myrkkyjä, joten hellemmät keinot ja aineet kehiin.. Olen kuullut ruokasoodasta,sitruunoista yms, mutta unohtanut täysin, miten niitä millonkin käytetään Olisin moisista vinkeistä eriiittäin kiitollinen :flower...
  5. syysusva05

    Voisko tämä olla korvatulehdus?

    Vauvallamme noin 9kk nousi kuume su-ma välisenä yönä, jota on nyt ollut vielä viime yönäkin(en mitannut,mutta kuuma oli) Päivisin hän on touhukas, ei isommin itkuinen eikä kivulias,ehkä hiukan normaalia väsyneempi uniaikoina ja silloin myös kärsimättömämpi kuin yleensä.. Eilen huomasin...
  6. syysusva05

    onko jäykkäkouristustehosteesta haittaa vauvalle imetyksessä?

    siinä se kysymys tulikin
  7. syysusva05

    Vuoroni kysellä tyhmiä. Kai voin kastaa lapseni vaikken itse ole kirkonkirjoissa enää, mies tosin on..

    Älkää ny alottako kyselyä"miksi kastaa lapsi, jos itsekkään ei kirkkoon kuulu?"vaan auttakaa ihmispoloista, kun tää asia mietittyttää näin aamuvarhain, pitäs saada aikaseksi soittaa kirkkoherranvirastoon..hui :o
  8. syysusva05

    Suositelkaa leffaa, mikä on pakko katsoa!

    .. Nimittäin tänään olis meillä tiedossa leffa-ilta ja eikä olla kärryillä uutuksista ja varmasti vanhempiakin leffoja mitä ei olla nähty. Tykätään psykologisista trillereistä, Quentin Tarantinosta, kauhusta.. Ehdotuksia?
  9. syysusva05

    Ottaisitteko 3vuotiaan äitiysneuvolaan matkaan..

    ..vai pitäiskö suosiolla vaihtaa aikaa, vaikka sitten viikon päähän. Koska tilanne on tämä, minulla on aika sinne ensiviikolla, ja mieheni on koko viikon aamuvuorossa, ei voi siis katsoa poikaa, kerkeää kotiin juuri klo16.00 ja neuvolat menneet jo kiinni. Mummilat voi unohta, ne on satojen...
  10. syysusva05

    "Äiti, minä akastan sinua näiiin iiviästi"..

    Näillä sanoin pieni poikani, vajaa kolmevuotias sai äitinsä itkua tihrustamaan, onnesta :heart: Tää pikkuinen vielä huuteli sängystä"äiti, mä haluan kävästä sylissä" ja tottahan toki mä kävin rutistamassa lujaa ja sen jälkeen hän nukahtikin äkkiä. Nämä on äitinä olemisen huippuhetkiä, kun...
  11. syysusva05

    Vuoden vanha maito jääkaapissamme..

    ..Maistuis varmaan sullekin =) Eikun, ukkeli kävi yksi päivä läheisessä sekatavarakaupassa, josta löytyy kaikkea mutterista pakastepitsaan, osti pari purkkia valion sinistä maitoa. Sillä ei oo tapana katsoa juurikaan päivämääriä.. Kotona huomas itse tuijotellessaan typeränä maitopurkkia, et...

Yhteistyössä