Ottaisitteko 3vuotiaan äitiysneuvolaan matkaan..


..vai pitäiskö suosiolla vaihtaa aikaa, vaikka sitten viikon päähän.
Koska tilanne on tämä, minulla on aika sinne ensiviikolla, ja mieheni on koko viikon aamuvuorossa, ei voi siis katsoa poikaa, kerkeää kotiin juuri klo16.00 ja neuvolat menneet jo kiinni.
Mummilat voi unohta, ne on satojen kilsojen päässä
 
vieras
Juu ja saman meinaan tehdä ens viikolla. Tosin 3v saa rokotteen siinä samalla, muuten en ottaisi. Järjestän aina nla-ajat aamuksi, niin mies jää 1v ja 3v kanssa kotiin, vaikka myöhästyykin töistä. Onneksi on joustava työnantaja.
 
Minun oli pakko ottaa 4-vuotias sairaalaankin mukaan. Tuli yllättäen kovia supistuksia. Gynehuoneeseen poitsu ei päässyt, vaan sai jäädä pukuhuoneeseen lueskelemaan akkareita.

Poitsu tykkäsi tulla neuvolatarkastukseen mukaan kun sai itse käyttää doppleriakin. =)
 
Oon minä ottanu mukaan! Esikko oli 1,5v kun aloin tokaa oottamaan ja joka kerta oli mukana. Ja usein oli isommat mukana kun kolmatta ootin. Olivat silloin 2,5 ja 4,5v kun aloin oottamaan!
Hyvin se meni ja usein leikkivät muiden lasten kanssa odotusaulassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Joo, ei meillä koskaan ole ollut mitää ongelmia, monesti useampikin lapsi mukana. Ota pillimehu, rusinapaketti tms mukaan varmuuden vuoksi.
Meillä ainakin on aina riittänyt ne lelut. Silloinkin, kun odotin kakkosta niin poika oli jotain 1,5v keskimäärin ja siellä se leikki leluilla ja minä kävin vessassa antamassa pissanäytteen. Poika yleensä oli kanssani siellä vastaanotolla sitten. Mutta nyt kolmosta odottaessa lapset pääasiassa leikki leluilla ja vain käväisivät siellä th:n huoneessa nopsaan aina.
 
No voishan se olla poitsulle ihan jännää kuulla sydänäänet, mä vaan pelkään että musku vie koko shown, ja mun on vaikea keskittyä.. Mutta kun käynnit näin monella onnistunut, niin rohkenen varmasti ottaa hänet mukaani ensi viikolla.
 
vieras
ottasin kyllä.en näe siinä mitään estettä.mulla ainakin lapset on mukana oli sitten mikä lääkäri tahansa.ja tulevat kyllä nyt parin viikon päästä rakenne ultraan mukaan.meillä ei ole hoitajia lähimainkaan joten otettava ne on
 

Yhteistyössä