Vuoden vanha maito jääkaapissamme..

..Maistuis varmaan sullekin =)

Eikun, ukkeli kävi yksi päivä läheisessä sekatavarakaupassa, josta löytyy kaikkea mutterista pakastepitsaan, osti pari purkkia valion sinistä maitoa. Sillä ei oo tapana katsoa juurikaan päivämääriä.. Kotona huomas itse tuijotellessaan typeränä maitopurkkia, et päiväys oli vuoden jäljessä, eli pvm oli 19.7.2007 :D Tässähän on Valiolla sattunut inhimillinen erehdys, hupaisa sellainen.

Onko muille sattunut vuoden vanhaa maitoa kauppareissulta matkaan, luulis et on isompi erä missä sama virhe?
 
Siis se kummiskin oli ihan juotavaa :D
Epäilyttävää, olis mulla kyllä jäänyt juomatta ja olisin vaan menny antaan noottia kauppiaalle :ashamed:
Mut ei oo kyllä omalle kohdalle sattunut... tai sit en oo vaan syynänny sitä vuosi lukua tarpeeks tarkkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Ettei kuitenkin päiväys ollut 15.7. eikä 19.7.? :whistle:
jaa mulla iskenyt painovirhepaholainen, eli päiväys oli 13.7(muistaakseni)

Ja sieltä valiolta pyysivät sen päiväysmerkinnän lähettään sinne ja näytteen maidosta:) No eihän meillä oo enää kumpaakaan..
 
ettei olis näin
Että valmistuspäivänä on ollut 13.07 ja parasta ennen 20.07 ja näyttänyt vaan, että parasta ennen 13.7.2007. Kun yleensä noissa maitopurkeissa ei ole vuosilukua parasta ennen päiväyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ettei olis näin:
Että valmistuspäivänä on ollut 13.07 ja parasta ennen 20.07 ja näyttänyt vaan, että parasta ennen 13.7.2007. Kun yleensä noissa maitopurkeissa ei ole vuosilukua parasta ennen päiväyksessä.
Peesaan tätä =) Kun niissä tosiaan ei ole sitä vuosilukua.
 

Yhteistyössä