Hakutulokset

  1. T

    Vauva vain itkee

    En ymmärrä. Vähän aikaa oli aamulla tyytyväinen ja sitten taas alkoi kitinä ja huuto. En vieläkään tunne hampaita ja korvat tarkistettiin eilen. Vähän aikaa on välillä tyytyväinen ja sitten taas sekunnissa alkaa huuto. Välillä huutaa niin kovaa kuin pystyy :'( En ymmärrä miten jaksan jos...
  2. T

    Vauva vain itkee

    En ole ainakaan tuntenut että olis hampaita tulos. Voiko koliikki puhjeta yli neljä kuukautiselle? Tähän asti on tosiaan ollut suurimmaksi osaksi tyytyväinen ja hymyilevä poika?
  3. T

    Vauva vain itkee

    Meidän 4,5 kk vanha poika on on ollut todella itkuinen ja kärttyinen jo muutaman päivän. Lisäksi nukkunut todella levottomasti ja heräillyt yölläkin itkemään. Korvat on tarkistettu ja muutenkin lääkäri tutki eikä löytänyt itkulle syytä. Poika on ollut tähän asti suurimmaksi osaksi ihan...
  4. T

    kotidopplerin käyttäjät

    Minulla on käytössä kotidoppler ja löysin sydänäänet sillä jo 11. viikolla. Nyt viikkoja on 11+4. Nyt kuitenkin kun olen lukenut muiden kirjoituksia aiheesta olen ruvennut miettimään että onko kyseessä tosiaan kunnon sydänäänet vai istukasta lähtevä ääni. Sanotaan että äänet kuulostaa...
  5. T

    kohtukuolema, kuinka yleistä

    Hei Merika! Kiitos vastauksestasi. Olen nyt viikolla 7+1. Keskenmenon pelko on todella iso. En osaa vielä ollenkaan nauttia raskaudesta :ashamed: Minulla on takana yksi tuulimunaraskaus ja se on varmasti yksi syy tähän hermoiluun. Kävin ultrassa kun viikkooja oli 6+4 ja pieni sydän siellä...
  6. T

    kohtukuolema, kuinka yleistä

    Tiedän että tämä on synkkä aihe mutta ajattelin kysyä ihan omaa mieltäni helpottaakseni. Jos sydämen syke on jo löytynyt ja kaikki näytti olevan hyvin, niin kuinka huolissaan tarvitsee olla jos raskausoireet katoaa suurimmaksi osaksi jo viikolla 7. Tietääkö joku kuinka yleinen keskeytynyt...
  7. T

    oireet hävisi

    sain varattu iltapäiväksi ultran. Omien laskujeni mukaan nyt olisi viikkooja 6+3, toivottavasti en mene liian aikaisin. En vain kestä tätä epävarmuutta. Syksyinen painajainen muistuu mieleen, en tiedä miten kestäsin taas keskenmenon aiheuttaman tuska :'(
  8. T

    oireet hävisi

    Minua pelottaa hirveästi. Olen 6. viikolla raskaana ja viikon kovan pahoinvoinnin ja väsymyksen jälkeen oireeni loppuivat eilen melkein kokonaan. Edellinen raskauteni oli tuulimuna ja nyt olen todella peloissani että kaikki ei taaskaan ole hyvin. Onko muilla loppunut oireet tuollain...
  9. T

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Moi! Tulin ilmoittamaan että palailen takaisin kuumeilijoihin. Minulla todettiin tuulimunraskaus ja huomenna on lääkkeellinen tyhjennys. On tosi paha olla, eikä nämä raskausoireet (pahoinvointi ja väsymys) auta asiaa. Mutta ei voi muuta kuin jaksaa ja toivoa että seuraavaan tärppiin ei menisi...
  10. T

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    kävin tänään ultrattavana eikä sikiötä eikä sydämen lyöntiä näkynyt. Ei antanut paljoa toivoa koska viikkoja jo yli 6. Tortaina vielä varmisttetaan. Niin paha olla että en tiedä mitä tekisin :$
  11. T

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Mä meen tänään ultrattavaks. Pelottaa hirveesti. Mul on sellanen tunne et kaikki ei oo normaalisti. Viikko sitten kävin viimeks ja silloin ei näkyny vielä MITÄÄN :$ Pelkään kohdun ulkoista raskautta, vaikka mitään vuotoja tai vatsakipuja minulla ei ole ollut. Ainoastaan selkää on särkenyt...
  12. T

    Tyhjä olo :(

    Totta :/ Melkeinpä toivon että en olisi siellä gynellä vielä käynytkään, ehkäpä olo olisi silloin parempi. Plussa testin jälkeen olo oli todella onnellinen ja se alkujännitys taisi tuoda suurimman osan oireistakin, mutta nyt saan hakemalla hakea mahdollisia oireita ja olo on enempi...
  13. T

    Tyhjä olo :(

    Moikka! Mulla on sama pelko. En tiedä raskausviikkojani kun epäsäännöllinen kierto. Sunnuntaina ja maanantaina sain plussat ja keskiviikkona kävin gynellä kun olis muutenkin ollu aika. Siellä ei sit näky kun paksu limakalvo ja nyt on ihan hirveä pelko et kaikki ei oo kunnossa. Voihan toki...
  14. T

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    moikka kaikille ja onnea plussista! Itse tein positiivisen testin su ja varmistin vielä maanantaina. Kummalakin kerralla tulos oli selvä plussa vaikka ei ihan kontrolliviivan vahvuinen ollutkaan. Plussa oli täydellinen yllätys. Olemme yrittäneet lasta jo vuoden alusta ja minulla on ollut...
  15. T

    mistä voi johtua että raskaus ei näy ultrassa

    Osaako joku sanoa voiko se johtua jostain muusta kuin että raskaus on vielä liian varhaisessa vaiheessa tai kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Testit näyttää positiivista eikä vuotoa ole ollut? en tiedä monnennella viikolla olen kun kierto epäsäännöllinen.
  16. T

    pelottaa, ultrassa ei näkynyt raskautta!

    Kiitos kovasti vastauksista. Tuntuu hyvältä kuulla että se ei ole välttämättä vakavaa. Gyne kyllä sanoi että limakalvot näyttävät paksulta, mikä viittaa kohdun sisäiseen raskauteen. Silti ei oikein osaa olla raskaudesta onnelinen, kun palkää että jotain on vialla. Kohdun ulkoiset raskaudet...
  17. T

    pelottaa, ultrassa ei näkynyt raskautta!

    Tuntuu ihan hirveeltä. Kävin juuri lääkärillä ultrassa eikä hän nähnyt raskautta kohdussa. En tiedä monennella viikolla raskaus on, koska kiertoni on ollut todella epäsäännöllinen. Positiiviset testit tein su ja ma 29.10. Negatiiviset testit tein viikkoa aikaisemmin.Nyt pitäisi olla kp45...
  18. T

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ihme on tapahtunut, testasin ei plussan. Olo on vielä epävarma sillä kävin viime tiistaina gynellä ja hän teki myös ultran eikä huomannut mitään. Toivottavasti tämä on totta...Onnea kaikille plussanneille ja tsemmpiä sitä vielä yrittäville!!
  19. T

    terolutin vaikutus rakaustestiin

    Hei! Kertokaa joku äkkiä vaikuttaako terolutin syöminen rakaustestin tulokseen? Tein juuri positiivisen testin!
  20. T

    terolutin vaikutus rakaustestiin

    Hei Kertokaa joku äkkiä vaikuttaako terolutin syöminen raskaustestin tulokseen. Tein juuri positiivisen testin!!

Yhteistyössä