Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Muistattekos kun viime kierrossa mietin sitä kaveria joka epäili olevansa raskaana. ei ollut kuitenkaan... no nyt se sit on. mun parhaimalle kaverille, jolle lääkäri sano että munasarjat on kun halulikolla ammutut, tulee vauva... yrittämättä... paha pco...

mä olen ihan HELVETIN kateellinen niille, mutta samalla ihan SUPER onnellinen niiden puolesta. kyyneleet valuu silmistä ja mietin etät miten helvetissä mä pystyn seuraamaan AIDON onnellisena sen odotusta ja masunkasvua kun itsellä ei onnistu millään ja oon näin kateellinen, ainakin nyt.

Se on mun paras kaveri, mun pitäis olla pelkästään vaan ilonen sen puolesta. Mut mun tekee mieli kaivautua peiton alle ja nousta sieltä joskus ens viikolla.

anteeks taas tää purkautuminen mut en tiedä mihin muualle tätä itkisin...
 
TORSTAI 25.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Katjuska-81..........kp1/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp15/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp21/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp21/28-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp23/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp27/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk13......1.toiveissa
Miinaliina.............kp39/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp39/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp44/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki




 
Huomenta!
:hug: napsuneiti. Pitää nyt vielä kuitenki toivoa ettei ne menkat sieltä ilmestyiskään... Sinun ystävällä on käyny helv.moinen tuuri kun on ilman sen kummempia yrityksiä ja lääkkeitä onnistunu! Ymmärrän kyllä hyvin sinunki olon...

).( Rinnat kipeytyneet nyt niin kuin normaalistikki. Ei suuria toiveita enää ilmassa.
 
Kiitos Nanna...
Mä kyl luulen että kyllä ne mun menkat sieltä vaan alkaa, samalla kaavalla mennään kun ihan aina ennekin. Ja tulihan eilen jo se yks tyylipuhdas nega.. dpo oli kuitenkin jo 13, joten olis se varmaan herkällä jo näkynyt.

nyt on kyllä silmät IHAN turvoksissa kun tuli sitten illalla vielä oikein valtaisa itku. Olen niin kateellinen, jos ihan suoraan sanon. Ja wit***aa kun pientä eläintä. Ja tuntuu niin väärältä tuntea näin kun mun pitäis olla onnellinen sen kaverin puolesta. Mut tunnustan että ihan vielä en pysty..
Noh, ei auta kun nostaa taas kuono vastatuuleen vaan..
 
rinkinki ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!vähän hyvä juttu!! tosi onnellinen sun puolesta (pakko kyllä tunnustaa että myös hiukka kade...) itselle tais tulla tänään kp1 tulee ihmeellistä vaaleenpunasta vuotoo... onku tulis mehukatti mehua..outoo.... ja näin aikasin kp27??? ei oo varmaa ikinä tullu näin aikasin... eikä ollu ees mitään menkka oireita, aamulla miehenkanssa touhuttiin makkarissa ja sit se vaan yhtäkkiä et onks sulla haava tuolla vai miks se näyttäis et siellä ois vähä verta :LOL: no ilmeisesti menkathan ne siellä kurkki :D ois voinu kyllä jäädä tulematta.....
 
Voi Napsis :hug: sympatiat sun puolella, koska tunnistan samat tuntemukset itsessäni.Tottakai sitä haluaa olla onnellinen parhaan ystävän puolesta, mutta on se ihan ymmärrettävää, että tuo ottaa kupoliin, kun itse yrittänyt samaa jo niin pitkään.mulla on ihan sama ensireaktio aina kun kuulen että taas joku tuuttu saa vauvan, enkä mahda sille mitään, vaikka muuten mukava ihminen olenkin. (ainakin luulen niin :saint: )

Mutta mä uskon vakaasti, että me ollaan vielä samassa tilanteessa, meillä se vie vaan hieman pidemmän aikaa. Toivotaan että kohta olisi jo meijänkin vuoro!Täytyyhän sen olla!
Itsellä taisi olla ovis eilen, ainakin tulii niin hirmuisen vahva viiva testiin. Johtuisikohan niistä clomeista, että himppa aiemmin kun yleensä? itse clomeista mulla ei suurempia oireita ollu, en ainankaan huomannut.Mutta siitä aukiolotutkimuksesta saakka tuntunut kummaa pltetta munansarjojen kohdalla, johtuiskohan siitä keittosuolaliuoksesta ja niistä ilmakuplista?? :/ Kun ihan tuntuu siltä kuin olisi hirmusesti ilmaa munasarjoissa, miten sielä mitään ilmaan voi olla vai fuskaanko mä johonkin suuntaan?? :D
 
Napsuneidille vielä :hug: .

Annie: Minulla aikaistu ovis jonku verran tässä kierrossa. yleensä ollu jotain kp16-20 välillä, nyt oli jo kp14! Varmaan se clomien ansiota oli.

Jostain syystä olis hirvee tarve testata vaikkei edes usko, että on tärpänny. Eikä vielä edes olis mitään pointtiakaan testailla. Aikaisintaan sunnuntaina ja seki on vasta dpo10. Huh mitä mielen myllerrystä. Tää on kyllä paha clomien jälkioire ku toiveet on korkeella ja usko pohjalla :D .
 
Heipsan!

Mulla alko tänää sitten se kunnon vuoto joten oikeestaan mulla vasta nyt toi kp 1 meneillään.

Mä kanssa oon samoilla linjoilla kuten muutkin et ymmärrän sun tunteet napsuneiti erittäin hyvin ku itellään on ihan samoja tilanteita ollu esillä. Aina ku joku tuttu kertoo olevan raskaana ja hehkuttaa kuinka helppoa se oli niin tekis mieli huutaaa ja kertoo vuorostaan et hyvähän se on mulle tulla sanomaan tota ku itellään ei tunnu tärppäävään millään.
Mä en oikeestaan haluais kuulla enää yhtään uutta raskaus uutista, koska mä en pysty aidosti olemaan onnellinen sen ihmisen puolesta just tällä hetkellä vaikka pitäis.
No tulipas vuorostaan vuodatettua mutta onneks tänne saa purkaa =)
Ja kyllä se vuoro tulee meillekkin ja varmaan aika pian...I Hope :heart:

Mutta on tossa napsuneidin jutussa jotain hyvääkin. Jos sun kaverilla on käyny noin hyvä säkä tai paremminkin suoranainen ihme niin sehän tarkottaa vaan sitä että kyllä meilläkin täytyy tärpätä kun ei ole edes noin huonoja lausuntoja saatu omista värkkien toimivuudesta. Paitsi mä joka en edes tiedä viel missä mennää...no onneks se gynis on tilattu ja sittenhän se selviää!!!

Peukkuja kaikille jotta se plussa sieltä tulis!!!

 
Kiitos teille kaikille.. kyl tää tästä. Tänään oli kyl kaikin puolin huono päivä. Kuuntelin tän mun ystävän miehen onnellista hehkutusta elämän ihanuudesta, yllättävyydestä ja vauvasta kun menin tankkaalmaan. Ja meillä on siis diesel farkku.. noh, tankkasin 19l ja pistin pistoolin takas paikalleen. Ja voi viulu. olin tankannut siihen autoon 19l BENSAA.. voi jessus.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

kyllä oli mies ja appiukko ilosia kun itku kurkussa soitin apua.. no onneks en käynnistänyt sitä autoa vaan tajusin heti minkä mokan olin tehnyt. Saivat sen bensan pois tankista ja tankin täyteen dieseliä ja auto toimii.. onneks tajusin heti mitä olin tehnyt. Jatkossa en puhu puhelimene ku meen tankkaamaan.

Mut on kyllä koko päivän weetuttanut kun pientä oravaa. Se kaverikin on ladannut suustaan NIIN monta sammakkoa, etten oikeesti enää tiedä mitä ajatella. Itseäni jos pelkästään ajattelen ni otan pientä hajurakoa kunnes totun tähän ajatukseen. Ja ylipäätään mun pitää oppia ymmärtämään sen tapaa ajatella. Hän ei van ole yhtään ottanut huomioon mun tunteita tän vauva-asian suhteen, tai koko aiheesta keskustelun suhteen. Ei tietenkään voi ymmärtää mitä mun pääsäs liikkuu kun ei koskaan ole vastaavaa kokenut, kuten ei hänen kavereistana kukaan muukaan.

Noh,kyllä tää vielä iloksi muuttuu kunhan sulatan tän asian ja kaikki ne sanotut sammakot tänään.

Ja kyllä mekin ne plussat vielä saadaan!!!! ihan varmasti.
 
PERJANTAI 26.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Katjuska-81..........kp2/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp16/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp22/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp22/28-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp24/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp28/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32.............yk13......1.toiveissa
Miinaliina.............kp40/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp40/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp45/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki




[/quote]

 
Huomenta!
Huh sinulla kävi tuuri napsuneiti kun hoksasit asian ajoissa. Ois siinä ollu varmasti ihmettelemistä jos oli kerinny lähteä tankista eteenpäin se bensa :D . Jospa se sinun ystävä oli odottanu että heillä menee pitkään ennen ku lapsi tulee jos tulee ja nyt on sitte niin "shokissa" ja onnellinen, ettei tajua/hoksaa mitä suustaan päästelee... Ehkä se on parasta sinun oman olon kannalta tosiaan pysyä vähän aikaa etäämmällä ja palata taas kuvioihin ku iteltä siitä tuntuu tai vähän asia rauhottunu.

Täällä alkaa pms-oireet tulla kuvioihin...

Ja pakkohan ne plussat on sieltä tulla vielä kaikille!!!
 
Kiitti Nanna, taasen =)

Ei se mun kaveri edes yrittänyt. Tää vaaveli oli ihan täyspuhdas vahinko, ja kuten eilen sanoi niin tosi huonoon aikaan. toki ovat varmaan iloisia asiasta sit kuitenkin. Mutta ihan täys suunnittelematon ylläri tää oli. Ja varmaan on "shokissa" asian suhteen. Mut hällä on melko kylmä suhtautuminen kaikkeen. No joo.. hankala niittä sanomisia on täällä alkaa kertoileenkaan, kun tietty kuulostaa ihan eriltä kun todellisuudessa.

Mut se mitä oon muiden kavereiden kans jutelleet, ni kaikki on ihmetelleet että imten voikin puhua noin ajattelmattomasti kun tietää tasan tarkkaan meidän tilanteen ja mun herkän luonteen. Joten ihan oikeutetusti mä nyt ajattelen että mulla on ollu paha mieli.

Kai tää menee ohikin, kun vaan vähän malttaa antaa aikaa =)

tosiaan vika työpäivä täällä tänään. Tuntuu että käyn ihan ylikierroksilla kaiken suhteen.. Huoh... Mut kyllä jo maanantaikin jännittää.. Ja tietty se että tuleeko ne menkat huomenna.. se testattu nega tietty on takana, mut jospa sillon ei vielä olis vaan näkynyt.. saahan sitä takertua pieniinkin oljenkorsiin =)

Kivaa viikonloppua kaikille!!!! Ja anteeks et viime aikoina nää viestit on olleet tosi omanapaisia. Lupaan parantaa tapani =)
 
Onnea rinkinki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: JEEEEEEEEE!!! :D

Menin iha paniikkiin ku en meinannu löytää tätä teitin sivua, selain vanhaa pitkän tovin, kunnes löysin linkin uudelle :) .

Kurja kun täällä niiiiin liian paljon vielä yrittäjiä :'( . Jotenki tulee melkei huono omatunto, utta eihän sitä voi niinkään ajatella. Toivon vaan teille kaikille vauvaonnea! Olette sen ansainnut ja pahalta tuntuu teidä jatkuvat pettymykset. höh :( .

Napsukirjottelikin jossain jutussaan mustakin =) , ootko käyny seurailee tuol ;) ? Jep, vaivoja on jos jonkilaisia. Viime torsataina, vko sit siis, kävin jo KYSin synnärillä ja osastolla makaa supistelujen takia. Nyt olen sit saikulla loppuun asti ja koitan levätä..Nooh,kotiäidille ei nii helppo juttu, mutta saan sentäs toisen tytön tarhaan, helpottaa hiukan. Ja mun äiti auttaa aina kun mahdollista. Ennusteet kuiteskin hyvät, kun kaksi täysaikaista synnytystä takana..joten josko se poju siellä vaan malttas kasvaa rauhassa..ees jouluun pääsis :) .

Onnea yritykseen kaikille, todella sydämestäni toivon näkeväni teidät odottajissa!

:heart: nelli&pulla-poju 25+1
 
LAUANTAI 27.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp17/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp23/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp23/28-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp25/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp29/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk13......1.toiveissa
Miinaliina.............kp41/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp41/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp46/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki



 
Huomenta!

Pää käy kyllä nyt ihan ylikierroksilla tämän jutun kans, kuuntelee omaa kehoa liianki tarkkaan ja joka ikisen muutoksen ensin ajattelee että jos oliski r.oire ja heti perään tuomitsee sen lähestyviks menkoiks...

Oi ku Nelli onki jo pitkällä! Ja poika tulossa =) ! Toivottavasti teillä menee loppuaika hyvin, ja älä huoli, kyllä me kaikki tullaan perässä sinne, Rinkinki aukas tuossa tuon tukoksen joka meillä oli tässä pinossa =) !

Mites Napsuneidillä ja Kryssillä menee??
 
LAUANTAI 27.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
napsuneiti..........kp1/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp17/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp23/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp23/28-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp25/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp29/28....................yk10........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp41/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp41/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp46/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki



Päivitin itseni listaan. Mä taistelen itseni kanssa, että mitä teen illan suhteen. Kaverilla joka nyt sit odotteleepi vauvaa on tänään synttäribileet. Sinne pitäisi mennä, mutta jos olen ihan rehellinen en haluaisi mennä. En haluaisi nyt justiinsa häntä nähdä, varsinkaan näin kp1... argh.

No jospa mieli tästä vielä päivän aikana muuttuis.
Kivaa, joskin sateista päivää!
 
Napsuneiti: Vatsatautiahan on liikkeellä :D ... Iso :hug: tuon kp:n takia. Onko teillä vielä jotain tutkimuksia nyt lähiaikoina, vai koitatteko noilla clomeila vielä? Ja nyt tämä on sitte se sinun kierto!
 
Tälle ystävälle ei taida vatsatauti selostus mennä läpi. Lisäksi meillä on kimppalahja yhden toisen pariskunnan kanssa, ja mä oon sen lahjan hommannut... eli kai se on pakko käydä se vaan viemässä. Mut aattelin mennä ihan autolla ja jättää viininjuonnin väliin. Jos sitten kotona ottaapi lasillisen.

Meillä on tämä kierto clomeilla, ilman lekuria ja joulukuussa sit ultrataan ja käväsen lekurissa juttelemassa kun sit pitäis tuplata se clomi annos tammikuulle, jos niin pitkälle mennään. Tartten sitten siihen jo uuden reseptin.

On tässä toisaalta hyväkin puoli kun ne alkoi. Alotan ainakin uudessa työssä, olematta raskaana jo valmiiks =)

Mikäs Nanna on sun olo? Mitä oireita oot bongaillut jo? Pidän kyllä kovin peukkua teille jotka nyt vielä piinailette =)
 
Napsuneiti: Täällä on nippailuja, nappailuja, etovaa oloa ja menkkakouristuksia. Eli kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä. Usko tärppiin on kuitenki vain jotain 2% luokkaa. Kunhan nyt menis äkkiä tämä aika niin ei tarvis ihan seota tässä loppukierrosta :D .
Meillä olis tuossa joulukuussa sitte edessä tutkimusten jatkot myös. Tosin mietin kyllä jo jos soittais sille gynelle, että haluun päästä aiemmin jo noihin aukiolotutk. yms. Ja turhaa kait sitä miehen testiäkään pitkittää...

Tsemppiä ja jaksamista sinulle iltaa varten!
 
MAANANTAI 29.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
napsuneiti..........kp3/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp5/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp19/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp25/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp25/28-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp27/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp31/28....................yk10........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp43/36.....................yk5.......2.toiveissa
EevaRouva ........kp48/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma


 
Huomenta! Täällä hakataan :headwall: :headwall: ja lujaa. Miten sitä pieni ihminen voi olla näin tyhmä?? Eilen otin ja menin tekemään aconin herkän testin, dpo10. No testiajan eli sen 3 min. sitä tuijotin enkä siinä nähny mitään, heitin sen roskiin ja palasin nukkumaan. Muutama tunti sen jälkeen tein sen mitä ikinä ei olis pitäny eikä sais tehdä. Menin kattomaan sitä vielä ja siihen oli ilmestyny toinen hentonen punertava viiva. Eihän se mitään meinaa tiedän, mutta jostain syystä sitä haluaa uskoa että jos kuitenki. Nyt sitä tiputaan taas vaihteeksi kerrostalon katolta ku vuoto alkaa.
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Ihme on tapahtunut, testasin ei plussan. Olo on vielä epävarma sillä kävin viime tiistaina gynellä ja hän teki myös ultran eikä huomannut mitään. Toivottavasti tämä on totta...Onnea kaikille plussanneille ja tsemmpiä sitä vielä yrittäville!!
 
Kiitos taasen onnitteluista! Ja telmalle myös suuren suuret onnittelut! :flower: Ja nanna mä pidän peukut pystyssä, et roskishaamu on ihan oikeesti plussa. Jotenki musta tuntuis oudolle, että se ei oiskaan plussa vaikka tuli testiajan jälkeen, koska mulla ainakin on pari kaveria joiden roskishaamut on nykyään lapsia! =)
napsuneiti ja katjuska :hug:
Ja napsuneiti ymmärrän hyvin noi sun tunteet. :hug: Mulle oli tosi vaikee paikka kuulla aina uusia vauvauutisia, varsinki sellasia mitä ei oltu ees yritetty... :/
 

Yhteistyössä