Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

TIISTAI 23.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp13/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp19/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp19/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp21/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp25/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp25/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp29/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp37/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp37/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp42/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


Toivottavasti meni päivitys kohilleen...
 
Huomenta! Onnea Annie hyvistä uutisista ja toivottavasti katjuskan oireet on ihan aitoja! Millon katjuska sulla oli ovis? Periaatteessa niillä mammaksin herkillähän voi tehdä jo 10 päivää oviksen jälkeen.

Täällä toiveet oli ylhäällä pitkän aikaa, mutta nyt taas jostain syystä laskeneet tuonne normaalille en usko tasolle. Oireita ei ole kuin rintojen kipuilu, mutta se on mulle normaalia kyllä. Eikä nyt ole kyllä menossa vasta ku dpo5. Täytyy sitä olla ihmisen malttamaton :D ! Ai niin ja tupakan polton koitan nyt taas vaihteeksi jättää. Saas nähdä kuin onnistuu.
 
Annie onnea hyvistä uutisista! =)
Katjuskalle peukut pystyssä, että oireet ois ihan totisinta totta! =)

Mulla ei oo vielä menkat alkanu, mutta kyllä ne varmaan tänään alkaa. Ei oo oireita suuntaan eikä toiseen. Mitä nyt välillä tisseissä tuntuu oudolle. Jos ei tänään jostain kumman syystä ala, niin varmaan huomenna testaan, negan... :/ Ai miten niin mä oon pessimistinen?! :LOL:
Lääkäri soitti tosiaan aamulla ja labratulokset oli normaalit, joten ei oo mitään vikaa missään. Sano, että jos ei tänä vuonna tärppää, niin sitten uudestaan lääkäriin ja aletaan miettimään keinoja raskautumiseen. Mut sitä se edelleen myös sano, et uskoo tärpin käyvän kuhan saan vähän lisää painoa! =)
 
Onnea rinkinki sinullekkin hyvistä uutisista =) !
Jostain syystä nyt tuli semmonen kutina, että jospa sinä kuitenki aukasisit tämän plussatilin jo huomenna. En halua paineita aiheuttaa, mutta olishan kiva :D . Ja vedät meidät muut sitte samaa kyytiä perässä. Onko asia sovittu :D ?
 
Taidan tulla alas oikein rytinällä täältä haavemaailmasta!
Tänää tuli vessa reissulla ihan puhdasta verta pyyhkiessä.
Katotaan nyt alkaako ne menkat näin aikasin jo vai mitä tää oikein on. Rinnat kyl edelleen kipuilee....katotaan!!!!

 
Kp29 vaihtu rv4+0!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Mä oon aivan sekasin. En voi uskoa tätä todeks. Oli pakko siis käydä hakemas testi ja tehä se samantien. Heti alko viiva muodostumaan! =) En ois ikimaailmassa uskonu, et nyt oon raskaana! Kunhan pysyiski vaan matkassa. Laskettuaika ois 1.7.2008! :heart: Ei oikeen mitään oireita, ainoastaan tissit välillä tuntuu aroilta, mut ei oo kumminkaan kosketus arat.
Nyt kaikki mukaan odottajiin, myös Katjuska :hug:
 
MAHTAVAA Rinkinki!!!! ONNEA aivan hirveesti :flower: :heart: :flower: !!! Tämä tyttö vetää pikkasta voiton tanssia täällä töissä :LOL: . Hassua kuin onnellinen voi olla periaatteessa tuntemattoman ihmisen puolesta :D

Perässä yritetään tulla =) !
 
Herraisä sentäs Rinkinki!! :flower: :flower: Oikeen kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin, kun tollasen uutisen latasit!Onnee ihan älyttömästi! :flower: :flower: :flower:
Samaa mietin minäkin kuin Nanna että miten jännä innostua täällä näin ihan tuntemattoman ihmisen puolesta! Mutta onhan tässä tutuiksi kuukausien aikana tultu. Voi miten iiiihanaa! =) :heart:

Katjuska,mä edelleen uskon sunkin plussaan, viis pienestä vuodosta! :whistle:
 
Rinkinkille ISOSTI ONNEA PLUSSAN JOHDOSTA :heart:
Voi vitsi mikä uutinen. Täähän tarkottaa sitä että toivoa ei kannata menettää koskaan ennen ku täti tulee jos rinkinkilläkään ei pahemmin noita oireita ollut =)

Joo katotaan nyt mihin tää mun tilanne tästä menee...nyt ei oo taas tullu mitään vuotoa. eli oli vaan se yks vessa reissu....jospa olis ollu kiinnitymisvuotoo...I Hope =)

Mutta Rinkinkille tarrasukkia mukaan oikeen tukkupaketillinen =)
Nyt on sitten portti kai auki rinkinkin myötä sinne odottajiin joten eiköhän mennä kaikki perässä.....MAHTAVAAA!!!
 
Rinkinki WAU WAU WAU!!!!!!!!!!! Oikein sydämenpohjasta onnea teille molemmille!!! Aivan mahtava uutinen. Tosiaankin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:

Ja Katjuska, toivotaan että hanat ei kuitenkaan aukee.

Eletään toivossa että Rinkinki ottaa meidät kaikki nyt mukaan ja päästään samaan pinoon odottajien puolelle.

Ihan sanattomana mäkin täällä tällä hetkellä olen, niin ihana oli toi uutinen. Tosiaan jännä juttu, kuten Nanna sanoikin, että miten sitä voikin olla näin fiiliksissä tosiaan liki tuikituntemattoman plussasta. Ei voi sanoa muuta kun vielä kerran wau, ja ONNEKS OLKOON!!!!!!!!!
 
KESKIVIIKKO 24.10.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Katjuska-81..........kp1/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Annie76..............kp14/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp20/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp20/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp22/28-32...............yk9........1.toiveissa
Kryss..................kp26/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk13......1.toiveissa
Miinaliina.............kp38/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp38/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp43/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki



 
Huomenta! Vieläki hymyilyttää Rinkinkin puolesta =) .
Mites Katjuska? Miltä näyttää? Voiko toivoa sinusta sitte seuraavaa tuohon alempaan listaan? Millon meinaat testata jos on tarvis? Kysymyksiä, kysymyksiä :LOL: ... Napsuneidilläki alkaa olla päivät täynnä!
 
Huomenia!

Alkaa oleen mullakin päivät jo täynnä joo. Lauantaille odottelen menkkoja. Ja en varmaan sitä ennen testaa, mut jos ei ne oo iltaan mennes alkaneet (niinkunvarmaanon) ni sitten testailen ennen niitä juhlia. Olo on kuten aina ennenkin, pms-oireet jyllää... näillä se täti on aina ennenkin tullut kylään, joten en oikein muuta odottele tällä hetkellä.

mikäs sun olo on Nanna? Mitään tuntemuksia kun nyt on jo tovi oviksestakin aikaa? Mulla loppu varmaan se clomien "vaikutus" siihen ovispäivään. Ihan normi olo ollut sen jälkeen.

Ja tosiaan Katjuskankin tilanne kiinnostaa... Miltäs tosiaan näyttää?
 
Huomenta!

Mä luulen et mut voi siirtää uudeen kiertoon. Alko vuotamaan heti aamusta jo enemmän eli eiköhän nää tänää ala kunnolla...voi v..tu!
No mut ei ota niin paljon päähän kuitenkaan kun sentään toi rinkinki sen plussan nyt sai...sitä vaan osaa olla onnellinen toisten puolesta ku tietää kuinka toivottu se plussa on!!


Aamun jatkoja
 
Katjuskalle iso :hug: .

Napsuneiti: Ei ole oikeestaan mitään oireita. Valkkaria hirveesti mutta siihen jää. Jotenki tuntuu ettei ole kuiteskaan tärpänny tässä kierrossa. En kyllä tiiä pitäiskö vielä mitään ollakkaan ku nyt vasta dpo5. Sama homma täällä oli niiden clomien oireiden kanssa, ovikseen ne oikeestaan jäi.

Mites Anniella kävi oireiden kanssa?

Onhan tuossa listassa paljoki loppukiertolaisia ku alkaa kattomaan! Mitä kuuluu Kryssille, Miinaliinalle,Telmalle ja EevaRouvalle??
 
Katjuska iso iso :hug:
Oireista näin jälkikäteen (muutaman päivän ajalta): nälkä tuntuu olevan koko ajan, yleensä oviksesta menkkojen alkuun naama kukkii, mutta nyt kukkiminen loppui muutama päivä sitten ja tissit oireilee, mitä ei oo tehneet synnytyksen jälkeen. Mutta ei siis mitään selkeetä, mistä ois heti voinu päätellä raskauden.
 
kiitos tuesta!
mä en nyt oo kyl ihan varma tästä kp 1:stä. Vuoto on ollu aika niukkaa mut uskon et huomen sit alkaa varmaan kunnolla viimeistään!
Joten laita Nanna mulle huomiseks se kp 1.
Hyvä puoli tässä on se et mulla on gynis tilattuna 7.11 joten saa sitten sieltä tietoo et onks kaikki ok ja miten edetään!

Illanjatkoa!!!
 
iltaa... Mä päätin sit kuitenkin, vastoin itselleni tehtyjä lupauksia, kuitenkin pisutella tikkuun kun on noi tissit ihan hirmusen kipeet. Noh, kuten ajattelin nega tuli ja tänään on kp28/31. ainahan se on tietty mahollista ettei se vaan vielä näy. Mut kuten sanottu, samat pms-oireet on kun aina, ja aina ennenkin ne menkat on alkaneet.

Ei mun maailma tähän kaadu. Mut harmittaahan se kun ne lauantaina alkaa.. Nyt mietin vaan että mikä taktiikka ensi kiertoon..? Se etten AIKUSTEN oikeesti laskeskele päiviä vai se että yritetään kunnolla.

Kyl se niin alkaa oleen, ettei näitä pettymyksiä hirmu montaa enää kyl jaksais. Mut minkäs teet... tyhmä minä kun piti se nega tehdä. Mut toisaalta, eipä ole ylläri sit lauantaina ja saapi koittaa juhlia kavereita vähän paremmalla mielellä edes. Mur ja anteeks nää jupinat, ei vaan irtoo tän parempaa / positiivisempaa..
 

Yhteistyössä