Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Huomenta!
Katjuska: Kyllä teillä varmaan olette olleet oikeaan aikaan liikkeellä, koska se itse ovishan saattaa tulla 48h niiden tasavahvojen viivojen jälkeenki. Näin muistelen. Ja jos oliski ollu jo sunnuntaina niin olihan teillä lauantain touhut takana =) . Nyt vain taas tuloksia odottelemaan. Eihän tässä onneksi hirveen montaa päivää enää ole jäljellä!

Mitäs muille kuuluu?

).( Tänään tai huomenna pitäis nyt sitte sen oviksen olla. Tänä aamuna oli lämmöt vielä matalalla (En pääse enää eroon tuosta lämpöjen mittailusta kun oon sen kerran alottanu :ashamed: ). Pitää yrittää houkata tuota miestä vielä parin päivän ajan touhuilemaan ja sitte saa pitää pienen lepoloman =) .
 
Huomenia kaikille!

Katjuska toivotaan parasta tän kierron suhteen. Mä oon kuullut lekurin sanovan myös sitä että joka toinen pvä puputtelulla olis parhaat mahikset raskautua kun se sperma ei sitten laimene liikaa ja aina on simppoja liikkeellä. Näillä mekin on yleensä menty. Vaiks joku lääkäri sano että paras olis joka päivä. Mut raskautuuhan ihmiset kerrastakin, joten koitan ainakin ite luottaa siihen että se jokatoinen/jokakolmas päivä tahti "parhaidenpäivien" aikaan olis ok.

).( mulla on tokavika viikko täällä vanhassa työpaikassa ja alkaa oleen perhosia masussa. Mun seuraajakin tuli jo eilen oppiin, joten työpäivän aikana en tänne paljon pääse ku istutaan rinnatusten.

Muuten olo on ihan normi, ei siis tisukipuja vielä eikä mitään muutakaan. Samoilla mennään ku aina ennenkin... Vielä pitäis 1,5vkoa jännäillä, mulla kun alkaa menkat aina 16 pvä ovisviivojen saannin jälkeen, eli nyt olis eräpäivä 27.10 lauantaina. Sillon juhlitaan mun kavereiden 30+30 synttäreitä. AI kun olis ihanaa kun "joutuis oleen kuski" =)))

Kivaa päivää!!!

Ai niin, kukas meistä testaa seuraavaks ja koska????
 
Moi!

Varmaan aika haikeeta aikaa tällä hetkellä sulla Napsuneiti kun on niin vähän enää päiviä siellä vanhassa duunissa. No elämässä pitää mennä eteenpäin ja jäihän sulle sieltä ainakin hyvä fiilis ja mukavat muistot!

Juu toivotaan tosi kovasti et kaikki saatais plussat tässä kierrossa.

Nyt saunaan ja rentoutumaan B)
 
Iltaa kaikille, tulin vaan vilkasemaan, että mitäs tänne. :) Viimeinen clomi hujahti tänään alas. Saa nähdä nyt tuottaako ne mitään tulosta, oireita niistä ei ainakaan tullut minkäänmoisia. :/ Mulla on maanantaina sitten se seurantaultra, joten sinne asti pitää jännätä. Silloin on myös se aukiolotutkimus, jota jännitän ehkä vielä enemmän.... mutta ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön... :ashamed:

Pidän peukkuja teille ovistelijoille, Nanna ja Katjuska, toivotaan että nyt on se tärppihetki!
Napsuneidille tsemppiä työelämän uusiin tuuliin ja toivotaan oikein toden teolla, että joudut "kuskiksi" sillon lauantaina! ;)
 
TORSTAI 18.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp8/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp14/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp14/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp16/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp20/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp20/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp24/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp32/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp32/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp37/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö



 
Täällä ollaan! :wave:
Oon ollu alamaissa, kun jouduttiin luopumaan lemmikistä tiistaina... :'( On se rankkaa...
Menkkoja taidan minä odotella seuraavaks. Ei tosiaan paljo oo toiveita tän kierron suhteen, joten en osaa ees muuta odottaa ku et menkat alkaa. Luultavasti sunnuntaina tai maanantaina. Nyt ei sentään oo vielä alkanu menkkakivut, niinku viime kierrossa. Valkovuotoa vaan tulee ihan hirveesti.
 
Iso ja lämmin hali Rinkinkille :hug: Se on aina tosi tosi vaikeeta luopua jostain itselleen tärkeästä. Meillä ainakin lemmikki on vähän niinkun lapsen asemassa.

Toivotaan parasta että saatte iloisia uutisia plussan muodossa..
 
PERJANTAI 19.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp9/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp15/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp15/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp17/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp21/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp25/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp33/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp33/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp38/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö



 
Kiitos haleista! :hug: Meijän chinchilla oli jo 14 vuotias eli tosi vanha. Pahalta tuntui, kun joutu tekemään päätöksen toisen elämästä, mutta en missään nimessä halunnut että raukka olisi joutunut kärsimään. :'( Keuhkoissa oli tosi pahasti häikkää ja hengitys sen takia todella vaikeeta. Ikävä on kova! :heart: :'(
En jaksa uskoa, että tässä kierrossa vielä ois mahollista raskautminen. Oon kyllä varautunu siihen että menkat alkaa. Ens kierrossa sitten innokkaasti yrittämään. =)
 
:hug:Rinkinki munkin puolesta.Meillä oli sama tilanne pari vuotta sitten kun 13 vee rakas koiruli piti lopettaa.Se jättää ison aukon pitkäksi aikaa. Nyt on jo uusi luppakorva tilalla, vaikka ei se tietenkään aiempaa korvaa mitenkään.Kuin myös Napsuneidillä, ihan on lapsen roolissa meilläkin hän. ;)
Mulla se maanantai ja ultraus/aukiolotutkari lähestyy ja pnaiikki kasvaa mitä lähemmäs mennään... :x

Toivotaan nyt kaikille plussauksia tähän kiertoon, olishan se nyt jo korkea aika! Perjantaita ja viikonlopun alkua! :wave:
 
LAUANTAI 20.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp10/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp16/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp1629-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp1828-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp2226-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp2228....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp2429-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp26/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp34/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp34/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp39/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


Huomenta!!!

mä olen nähnyt pahoja unia koko yön, mutta melko virkee olo on kuitenkin. Ihanaa kun on lauantai ja ilmakin näyttää kivalta. Tarkoitus olis istuttaa kukkasipulit kevääksi nyt tän päivän aikana B)

Mitenkäs Miinaliina ja Telma ja Eevarouva mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan? Ja toivotaan että Rinkinkille tosiaan tulis ilosia uutisia sen merkeissä, ettei ne menkat odotuksista huolimatta alakkaan!!!!

).( ei mitään erikoista. Tisut taas kipeytyy, kuten aina. Mut vielä pitäis viikko malttaa odotella ennen eräpäivää... samalla vika työviikko, joten ehkä kaikki energia ei keskity nyt ihan tähän projektiin. Ja kenties vaan hyvä niin..

Kivaa viikkistä kaikille!!!
 
Sunnuntaiaamua!Mulla oli kans levoton viime yö, ihan kummia unia tuli nähtyä. :eek:
Rinkinkilläkin alkaa päivät täyttymään, joko meinasit milloin testailla?Omassa olossa ei pahemmin oireita ole, ei tosin kaiketi vielä ovisaikakaan.Huomenna on se seurantaultra,joten sitten ainakin kuulee onko mitään edes tapahtunut...Hitsi kun se olisi jo ohi,jännittää niin kovin se. :/
Kohta alan kuitenkin jo ovista bongaileen, kun nyt viime kierron venymisen vuoksi tuntuu että en oo enää niin hyvin kartalla tästä mun hormoonitoiminnasta.

Nautitaan nyt kuitenkin vielä tästä sunnuntaista!
 
LAUANTAI 20.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp11/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp17/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp17/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp19/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp23/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp23/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp27/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp35/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp35/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp40/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


Käväsin vaan päivittämässä listan. Annielle peukkuja huomiseen ultraan!!! Toivottavasti siellä näkyy oikein ihana folliikkeli =)

Omasta olosta vaan sen verran, että tisut on taas kipeet, megakipeet. Noh, viikko vielä piinailua...
 
MAANANTAI 22.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp12/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp18/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp18/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp20/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp24/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp24/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp28/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp36/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp36/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp41/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö




 
napsuneidille hauskaa vikaa työviikkoa vanhassa paikassa! =)
Annielle tsemppiä lekuriin! Toivottavasti saat hyviä uutisia.
Enpä mä taida testailla vieläkään. Huomenna kai menkat vasta alkaa. Eikös se niin mee, et jos ovis on ollu kp14 ni kierroks tulee 28?
Huomenna aamulla lääkäri sit soittelee labra tuloksia. Jännittää!!! :eek:
 
Kiitoksia kaikille =) Kovin haikeelta tää tuntuu, ja samalla tosi raskaalta kun koitan opettaa sitä mun seuraajaa samaan aikaan. Ja hän on vielä sellanen että tuppaapi kyseenalaistamaan aika paljon niistä asioista joita hänelle koitan neuvoa.. aaarrrggghhhhh.... Noh joo...

Rinkinki, mulla menee aina ovisplussan saannista 16 pv siihen että menkat alkaa. Se on melkeinpä niinkun sääntö.

Annie mitä lekuri sano???
 
Heipsan!

Ihana keritä kirjottelemaan taas kun viikonloppu meni siellä sun täällä lennellessä =)

Nii mitäs se Annien lääkäri sanoi?

Mun ei nyt varmaan pitäis kauheesti ruveta hehkuttamaan, mutta tässä kierrossa on toiveet aika korkeella kyllä. Oireita on ihan tosi paljon vaikka onhan niitä ollu muissakin kierroissa mut nyt on ihan uusiakin!
No näitten normaalien nippailujen seurana multa löytyis nyt rintojen arkuutta mitä mulla on ollu tasan 1 kerran ennen ja sekin niin lievää ettei oikee voi ees sanoo onko kuviteltu silloin vai ei! Nyt kuitenkin ihan selvää kipuilua löytyy, lämmöt koholla, alavatsassa kunnon nipistelyjä, poskien kuumotusta ja kova jano.
Jos viikonloppuna menkat alkaa ni tipun kyllä tosi korkeelta alas :(
Mä testaan sitten herkällä lauantaina jos ei menkat ole alkanu!!! Mut katotaan kuin käy vai lentääkö mielikuvitus näin paljon=)

Mitenkäs muilla onko kellään muulla testi aikataulun kanssa suunnitelmii? Mitenkäs on oireitten laita?

Mut nyt kauppaan!!!
 
Katjuskalla kuulostaa kyllä enemmän kun lupaavalta =))) Ihanaa olis saada plussiakin peliin pitkästä aikaa.. koskas ed. plussa on muuten ees tullut..?

(.) huomasin että olen ihanaisesti lihonut. voi helvata. Lopetin sen laihkarin kun ei tippunut kun reilu kilo, nyt se on kaverin kanssa tullut takasin. Voi helvetin kerpele sentään. Osaa ihmisellä olla huono itsekuri :kieh: :kieh:

Nyt ei auta kun pistää suu suppuun vaan :$ :x :$ :x

Mulla on kans rinnat hullun kipeenä, mut mullahan on PMS oireena aina rintojen kipu. Muita oireita ei oo, paitsi jos nyt oikein mietin, ni suuta kyllä kuivaa ihan tautisesti. Mut ei kyl mittään muuta. Joo...

testauksesta en ihan oo päättänyt. Lauantaina mä niitä menkkoja venailen ja illalla on kavereiden 30 + 30 bileet, joten... ehkäpä sit lauantaina jos sitä ennen ei mitään tuu. En viiti vetästä mitään itku-potku-raivareita tän vikan työviikon aikana. Stressaa ja ahistaa se muutenkin. Ni koitan nyt mennä tän piinailun kanssa sit vähän matalammalla profiililla =) Ehkäpä ymmärsitte mitä mä tarkotan.. hoppas =)

Nyt meen laittaan makaronilaatikon uuniin ni miehellä on huomen ruokaa kun mä meen töiden jälkeen vähän kyläilemään enkä oo kotosalla ruokaa sille tekemässä.
 
No ei innostuta vielä tästä mun olotilasta. Voihan olla et täti pyyhältää paikalle ja huomaan että hyvä on mielikuvitus tällä naisella=)
Mut ekan kerran kyllä mulla näin paljon oireita on..toivotaan parasta! Mietin jo et uskaltaiskohan testata jo aikasemmin ku lauantaina? Mulla tuolla kaapissa niitä mammaksin herkkiä testejä muutama kpl.

Nii viimesen plussanhan Nanna tarkisti jossain vaiheessa mut en nyt muista et olisko se ollu elokuussa...liian kauan siitä kuitenkin on.
Toivottavasti saatais kaikki pian plussat ja päästäis tuonne odottajien puolelle. Mä ainakin haluaisin teidät mukaan sit jos nyt plussan saisin =)

jeps...palaillaan!!!!
 
Iltaa tai oikeastaan yöhän tämä alkaa oleen. Nyt vasta pääsin koneella käväsee, kun ilta vierähti vierailun merkeissä.

Mutta hyviä uutisia lääkäristä!Aukiolotutkimus tehty ja auki ovat! =) Lisäksi seurantaultrassa näkyi 19 millinen follikkeli, joten ovis pitäskin olla lääkärin mukaan jo käsillä tänään tai huomenna. Noh, lääkärin ohjeen mukaisesti yritetty nyt sitten myös peittoja heilutella melkosen ahkeraan... :p

Sitä sanoi vielä, että moni valittanut mammaksin ovistesteistä, että näyttävät usein ovisajan viikkoa liian myöhään eli sen suhteen oltas oltu ihan liian myöhään liikkeellä. Ovis saattaa tapahtua jo kp 12 kun mulla tikut näyttää vahvaa viivaa vasta kp 16- 17...Timing is everything nääs.. :D

Katjuskalla
kuullostaa nyt kyllä oikeen lupaavalta, toivotaan, toivotaan parasta oikein sydämen pohjasta! :heart:

Taitaa tuo nukkumatti kutsua, ihme että täällä vielä edes kukun mutta olin tänään niiin onnellinen noista tuloksista että vieläkin aatokset pitää mua hereillä. Mutta nyt nukkumaan, huomenna on uusi päivä! :wave:
 

Yhteistyössä