Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Tyhjä oli kohtu,eli kesken menny. Hyviä uutisia oli kuitenki että uus ovis on vuorokauden sisällä. Tai siis tais kyllä tapahtua äsken jo, semmonen vihlaisu kävi oikeella puolen...Lääkärin mukaan oli hyvä merkki tuo että tuli se plussa, eli pitäis olla mahdollista. Ens kierrossa tehdään kuitenki vielä varmuuden vuoksi se aukiolotutkimus.
 
Nanna, voi ei... mut toisaalta valosa puoli on se, että ainakin kroppa toimii. Ja jos se oviskin vielä on ihan käsillä, ni ei muuta kun täysillä yritystä vaan =)

mulla on taas piinaviikot alkaneet. Ja kovin on koitettu käyttää hyödyksi, ke + la,su, ma ja vielä ti.. oi jospa se nyt olis tärpännyt =)

 
Nannalle :hug: ja Napsuneidille peukutuksia että olisi nyt tärpännyt! :heart:

Itsellä vielä tovi odottelua, ovis varmaan pitäisi bongata ensi viikolla.Huomenna otan toisen clomi-kuurini viimeisen pillerin, ja sitten saa nähdä tuottaako ne toivottua tulosta tässä kierrossa.

Nyt suihkun kautta sohvalle;kaikille paljon plussapuhureita tähän kiertoon!++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
No voi hittolainen sentään Nanna ettei siellä nyt sit ketään ollutkaan. Toi on kyllä niin totta mitä napsuneiti sano että se hyvä puoli on että ainakin sun kroppa toimii...mahtavaa! Nyt vaan peitot heilumaan. Mä uskon että tärppää pian uudestaan ja toivotaan että tarrasukkien kera =)

mulla kans aika sama tilanne kun napsulla....ovis on ollu ja nyt alkaa taas ne kuviltujen oireiden etsintä :LOL:
No jos koittais olla kuvittelematta, vaikka aika mahdoton tehtävä=)

 
Just miehen kanssa juteltiin että on tää kummallista, toivoo ihan hulluna et olispa NYT tärpännyt, mut samalla aikaa kuitenkin ajattelee ettei varmasti ole. Valmistaa itseään varman siihen pettymykseen taas.

Ollana päätetty et katsotaan tämä ja vielä tuo joulukuinen kierto ja jos ei silloinkaan tärppää ni mennään yksityiselle. Ollaan vähän koitettu laittaa rahaa sivuun sitä varten, ei paljon mutta vähän alkua kuitenkin. ei meistä kumpikaan jaksais enää pettyä ja sillonhan se olis jo yk16, joten...

Kiva on tässä vaan vieressä kuunnella sitä mun kaveria joka nyt ootteleepi esikoistaan. Meillä on NIIN erilainen asenne maailmaa ja tätä kaikkee kohtaan. Mut ei se auta kun koittaa porskuttaa vielä melkein pari viikkoa... jospa OI JOSPA nyt ei tarttis enää pettyä.

Eikö se pieni ihmisen alku jo haluaisi tehdä äidistään maailman iloisinta. Ja isistään myös...

 
KESKIVIIKKO 14.11.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp8/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp10/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp14/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp21/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp41/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp59/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma
EevaRouva




[/quote]

[/quote]

 
Huomenta! Lämpöjen mukaan oli ovis eilen eli nyt vain sitten taas odottelua. Kyselin gyneltä kun olin lukenu netistä että matala vernpaine+korkea hb, saattavat aiheuttaa juuri noita km:a, mutta hänen mukaan ei pitäisi olla niin. Tiedä sitte. Nyt ihan vakavissani harkitsen että pitäiskö sitä kokeilla tuota aspirinia syödä tämä loppu kierto. En usko, että siitä ainakaan mitään haittaa olis.

Meillähän sattuu tälle kierrolle jännäilyt suunnilleen samoihin aikoihin sitte napsuneidin, katjuskan ja annienki kans! Eiköhän nyt hommata ne pysyvät plussat joulun alkua ilostuttaan!
 
TORSTAI 15.11.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp9/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp11/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp15/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp22/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp22/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp42/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp60/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma
EevaRouva




[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hello!

Mulla alko aamu tosi kivasti. tai oikeestaan mulla jo eilen alko töissä särkemään päätä ja meni sit ohikin illalla mutta tänä aamuna heräsin sitten järkyttävään pääkipuun ja pahaan oloon...migreeni pirulainen. No jäin kotiin täksi päiväksi ja aloin sitten pohtimaan että otanko sen migreenilääkkeen vai en. no sitten ku ei olo tuntunu parantuvan yhtään puoleen päivään mennessä niin otin sen.
Nyt jos tässä kierrossa oliskin tärpänny niin mietitytti sitten se et voiko se mennä kesken tai muuten haitata sikiöön. Mutta ajattelin asian näin että niin kauan kun en tiiä olevani raskaana niin voin elää ihan normaalisti. Koska enhän mä voi vuosi tolkulla elää varovasti, jos en vaikka koskaan vois ees raskautuu.
Kauhee tilitys taas päällä mulla mutta koittakaa kestää.
Ootteko te ottanu mitään lääkkeitä näitten yrityskuukausien aikana normaalisti?

Hauskaa loppupäivän jatkoo!!!
 
moikka,

kyl mä oon ottanut lääkkeitä ihan normisti tänä aikana. oon aatellut ettei niistä voi olla vielä haittaa, ja ei kai sitä kovin moni lääke oikeesti sitä keskenmenon risikiä kasvata? Ihan samalla lailla siis aattelen kun sä
Katjuskaettä jos en tiiä raskaana olevani ni ei tartte vielä varoakkaan.

Mä inhoon näitä piinapäiviä.. huoh.. vasta ens viikon su olis eräpäivä ja siihen asti pitäis jaksaa pitää hermot kurissa. juu.. miten =) ????
 
PERJANTAI 16.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp10/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp12/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp16/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp23/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp23/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp43/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp61/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Katjuska: En minäkään usko että vielä tässä vaiheessa on haittaa vaikka lääkkeen on ottanukki. Varmaan olen aiemminki kertonut, mutta lääkäri oli sanonu ystävälle, joka odotti vauvaa ja oli huolissaan baarissa käymisestä vähän ennen plussatestiä, ettei ole haittaa niin kauan kun itse ei tiedä olevansa raskaana. Eli siis ennen "eräpäivää" voi elää ihan normaalia elämää.

On kyllä kumma olo kun jäi se oviksen odotus aika tästä kierrosta pois...Pari päivää sitte toivo olevansa raskaana ja nyt taas =) . Toivottavasti menee tämä loppukiertoki aivan yhtä nopeaa. Testipäivä olis sitte tämän kuun viimeisellä viikolla, mutta saattaa olla että jos vain mitenkään pystyn niin olen testaamatta vielä sen viikon ja kattoo sitte jos tarve on vielä.

Ihanaa vkl tulossa ja minulla vapaata! Minun siskon poika tulee tänään yökylään viikonlopuksi vanhempieni kans, ja molemmat ootetaan varmaan yhtä intona =) . Ei olla nähty taas pariin kuukauteen ja hän on minun pieni lellikkipoju :D .
 
Moi!

Tulin ilmoittamaan että palailen takaisin kuumeilijoihin. Minulla todettiin tuulimunraskaus ja huomenna on lääkkeellinen tyhjennys. On tosi paha olla, eikä nämä raskausoireet (pahoinvointi ja väsymys) auta asiaa. Mutta ei voi muuta kuin jaksaa ja toivoa että seuraavaan tärppiin ei menisi yhtä kauan :ashamed:
 
Telmalle iso halaus ja toivotaan että tärppää pian uudestaan =)
Ja kuten Nanna sanoi niin me ollaan toivottavasti kaikki kohta siellä odottajien puolella.

Rinkinkille ihanaa odotus aikaa ja hieno kuulla että kaikki on hyvin. Tule tosiaan meitä välillä moikkaamaan!
 
Voi Telma miten ikävä kuulla! Toivotaan tosiaan että ei kestä kauaa ennen uutta tärppiä!!!!

Ja Rinkinkille täältäkin iso onnitteluhali =) Varmaan oli liikuttava hetki käydä siellä ultrassa.. ei voi kun kuvitella vaan..

Mut ennen vuoden loppua me ollaan kaikki sun seurana odottajissa =)))
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:
PERJANTAI 16.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp11/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp13/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp17/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp24/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp24/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp44/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp62/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti osasin päivittää oikein =)
 
Ihanaa lauantai päivää kaikille!

Päivitin taas pitkästä aikaa tuota meijän listaa joten toivotaan että meni oikein...ainakin näyttäis siltä!

En tiiä pitäiskö tätä taas sanoa mutta pakko tulla heti kertomaan. Tänä aamuna kun heräilin niin oli sellanen huono krapulainen olo mutta ihan oksentamaan asti ei tarvinut ruveta! Voi olla että johtuu jostain ihan muusta kuten esim mielikuvituksesta...sitä niin kovasti toivoo että olis raskaana kun päivätkin alkaa pian olee taas täydet =)
 
Katjuska, wau.. olisipas sitä itseään =) !!!! Koska meinaat testata muuten?

Mä olen vähän suunnitellut että jos perjantaina testailisin, sillon on taas 14 pvää siitä kun sain ovistestiin ne kaks viivaa, joten luulis että herkimmällä jotain näkyis. Meillä on meinaan sillon työpaikan pikkujoulut... toisaalta sit taas voishan sitä ihan normisti vielä elää, mut jotenkin haluais varmistella. Sunnuntaina sit pitäis menkkojen alkaa, ku mulla on aina se 16pv siitä ovistikunviivasta kun ne alkaa.

Arvatkaas likat mitä mää aattelin tänään tehdä. Viritellä jouluvalot ja leipasta joulutorttuja =) Me astutaan ihan haja-asutusalueella ettei ne valot täältä juuri kelleen näy, mut vähän tulee valoa pimeyteen kun ei ole vielä pihavaloja meillä.

Illalla sit kiva kun saa ne laittaa palaan kun olis vielä tarkotus lattiatkin pestä ja muuten siivota =)

Kivaa viikonloppua kaikille!
 
Joo saattaa olla et tipun taas kovaa alas mut ekan kerran kyllä oikeesti on paha olo tän yrittämisen aikana. Mulla pitäis alkaa aikasintaan maanantaina menkat mut keskiviikolle niitä oottelen joten jos vaikka yrittäis keskiviikkona herkällä testailla =) Jos on siis aihetta!

Mulla vähän samanlaisia suunnitelmia kun napsulla tälle päivälle. Joulukortti askartelua, jouluvaloja ja niitä torttuja! Ihanaa kun saan sitten nauttia vaan elämästä illalla!
 
Nyt peukut pystyssä Katjuskalle et huono olo kertoo jostain ihanasta asiasta... ;)
Ja teille muillekkin pidän peukut pystyssä ja ihan kohta ootte kaikki odottajissa!
telma ihan hirmusen iso halaus sulle! Kaikista kauhein sulle tapahtu...

Omaa napaa: Kiitos onnitteluista! Ja napsuneiti kyllä oli aivan ihana hetki, ku lääkäri sanoi että "kyllä täällä hengissä ollaan". :heart: Ite en kyllä mitään tolkkua ottanu ultrakuvasta, siinä on vaan semmonen möykky. Siitä en kyllä hyvällä tahdollakaan saa mitään sikiönpiirteitä muodostettua. :D Mutta siitä se lähtee. Eilen tosin tuli vähän verta, mutta toivon sen johtuvan siitä, että nyt ois normalisti menkkojen aika. Eikä sitä tullu ku paperiin pyyhittäessä.

 
Sunnuntai-huomenta tyttäret! :wave:
Katjuskalle täällä peukut ja varpaat pystyssä, toivotaan että öllö-olon syy olisi nyt SE!!
Telmalle suurensuuri lohdutus :hug: , toivotaan uutta tärppiä mahd.pian.

Itsellä tuntuu että nää päivät matelee, vasta kp 11 menossa!! Alotan tänään sen oviksen mesästyksen, jospa tää taas tästä into nousisi...

Napsuneidin joulupuuhat kuulostaa kyllä mukavilta, voisin itsekin kyhäillä jo jouluvalosia ikkunoihin! Olen aina ollu sellanen jouluihminen, että joululaulut soi päässä jo joskus lokakuussa =) Nytkin sataa ihanasti hiljalleen lunta, oih, on se ihanaa kun tulee taas joulu! :xmas:
 

Yhteistyössä