oireet hävisi

Minua pelottaa hirveästi. Olen 6. viikolla raskaana ja viikon kovan pahoinvoinnin ja väsymyksen jälkeen oireeni loppuivat eilen melkein kokonaan. Edellinen raskauteni oli tuulimuna ja nyt olen todella peloissani että kaikki ei taaskaan ole hyvin.

Onko muilla loppunut oireet tuollain yhtäkkiä. Vai onkohan toivo jo menetetty :'(
 
minulla täysin sama homma..oireita oli jonku verran viikolla 6..paha olo ja päätä särki..melkein piti oksentaa..sitten ihan yhtäkkiä, ei mitään..huolestuin tosissaan koska ystävälläni tuulimuna ollut vasta ja samat oireet.. olin varma ettei siellä mitään ole, neuvolassakin sanoin ja hän meinas myös ettei ihan normaalia..tai siihen malliin puhui että sain sen käsityksen..halusin kuunnella sydänäänet vaikka viikkoja ei ollut kuin 9+5..olin varma et ei kuulu, mutta sitten sieltä älkoikin pienen etsinnän jälkeen kuulumaan pieni syke
=) 175...elikkäs kaikki voi silti olla ihan hyvin sinullakin =) aika harvinaista on että kaksi tuulimunaa tulee peränjälkeen..ainakin näin ystävälleni on sanottu lääkärissä..kaikki on tietenkin mahdollista mutta voithan käydä varhaisultrassa jos kovin paljon huolettaa.. toivottavasti kaikki on hyvin ja siihen asti kun vuotoa ei tule niin kaikki on luultavasti ihan ok =)
minulla ei oireet palannut, eikä tähän päivään mennessä ole oireita näkynyt..huomenna on ultra =)
jane85 ja masu-asukki 12+4
 
sain varattu iltapäiväksi ultran. Omien laskujeni mukaan nyt olisi viikkooja 6+3, toivottavasti en mene liian aikaisin. En vain kestä tätä epävarmuutta. Syksyinen painajainen muistuu mieleen, en tiedä miten kestäsin taas keskenmenon aiheuttaman tuska :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
onko mahollista käydä yksityisellä tsekkamassa onko "ketään kotona"? sais itellekki mielenrauhan.
onhan se mahdollista..mutta kannattaa käydä vasta viikosta 8 eteenpäin.
näkyy paremmin..onhan ne hintavia, mutta jos paljon huolettaa niin kannattaa käydä.
jos olet oulun läheltä niin suosittelen merioulun yksityistä neuvolaa..ultraus ei maksa kuin 40e..
 

Yhteistyössä